anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Resurse inexistente în aplicația My Orange?!

Jay
Campion certificat
Salut! De aproximativ o săptămână, aplicația My Orange îmi arată că resursele sunt inexistente.. Pe toate 4 abonamentele..
Nu îmi fac nicio grijă pentru că am nelimitat, dar, vreau să știu ce se întâmplă.
A mai întâmpinat cineva situația asta, știți de ce se întâmplă asa?
Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
Campion certificat
Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele. L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

Szabolcs
Explorator entuziast
Imi arata consumul daca intru pe situl de la Orange, dar nu arata pe widget.

tomaciprian
Cunoscător
Da,Jay. Aceeasi problema o aveam si eu. A primit o noua actualizare alaltaieri (daca nu ma insel),iar de azi mie nu mai imi arata aceasta eroare, oricand as intra in aplicatie. S-ar putea sa fie din cauza ca la *115# de acum arata GB in loc de MB la internet, si s-o fi dereglat ceva cei care lucreaza la acest sistem de informatii.

Razvan
Campion certificat
Nici la mine nu mai arată, după ultimul update de acum 2 zile. Câteodată un update mai repară lucruri, dar strică altele. L.E. Am intrat în Google play, căutat aplicația My Orange, deschis din magazin și resursele sunt afișate iar.

Jay
Campion certificat
Am urmat si eu pașii tai Răzvan.. Apoi, după ce am deschis din nou aplicația din telefon au aparut si aici resursele.. Mulțumesc pentru răspunsuri..

Ascary
Campion certificat
Multumim Razvan. A mers si la mine solutia ta.

Ascary
Campion certificat
Minunea a durat 10 minute apoi "resursele indisponibile" au revenit. E "de la ei" :))

Jay
Campion certificat
Hmm.. Da, merge după refresh doar.. As incerca sa reinstalez aplicația, să văd dacă se comporta la fel..

Jay
Campion certificat
Am reinstalat aplicația.. Revin cu feedback, după ce văd dacă se mai repetă.. Momentan, mi-a arătat resursele din start..

Neaplicabil
Nu va funcționa. Nici prin resetare cont prin helper nu a mers. Am făcut prin Orange helper pe Softpedia. Singura metoda e trecerea rapida a degetului pe chenarul in care ar trebui sa fie acele cercuri cu resurse. Din păcate trebuie răbdare. O ia fie din a doua, a treia, a patra încercare. Dar asa isi revine. Dupa aia o luați de la capăt la o noua curiozitate în legătură cu resursele.

Jay
Campion certificat
Da, asa e.. Se pare ca este o problemă cu aplicația My Orange.. dar si cu varianta veche a My Orange desktop.. În continuare sunt probleme de afisare resurse si dupa reinstalare.. Trebuie reincarcata de mai multe ori pagina, de la deschiderea aplicației, pentru a vedea resursele.. altfel scrie resurse inexistente.. Pana acum o saptamana nu s-a mai întâmplat asta niciodata.. cel puțin mie nu..

Vio73
Campion certificat
Din păcate, observ că nici la mine nu se mai vede nimic.

Szabolcs
Explorator entuziast
Cred ca o dat Coronavirusul in sistem. Asta ass ca o gluma!:)

Vio73
Campion certificat
Pe laptop/desktop e în regulă!

Ascary
Campion certificat
Nu-i un capat de lume dar e putin deranjant așa... 🙂