anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema cu contul my orange

Gabri
Începător
Am o problema am vrut sa fac un cont Orange și am greșit e-mail-ul și acum îmi cere configurare prin e-mail și nu pot sa întru sa configurez! Ma poate ajuta cineva va rog!
5 Răspunsuri 5

Jay
Campion certificat
Salut! Astfel de situații nu se pot rezolva în comunitate, deoarece necesita informații personale, care, aici nu se dau, comunitatea fiind formată din clienți.. Ai in link variantele prin care poți lua legătura cu serviciul clienți.. https://www.orange.ro/contact/ Succes!

FLo1
Campion certificat
@Gabri: bun venit in Comunitate. In cazul tau modificarea se poate face doar de catre un reprezentant Orange, conactand Serv.clienti printr-una din variantele: telefonic (apel la 300), email, chatul Djingo din pagina www.orange.ro. Te asteptam sa revii in Comunitate sa ne spui stadiul rezolvarii problemei expuse in topic.

DanielaH
Moderator
@Gabri, ai rezolvat problema cu contul My Orange? Ai reușit să-l configurezi?

Gabri
Începător
Da am reușit! Mulțumesc frumos pentru ajutor.

DanielaH
Moderator
Gabri, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim că ai revenit în Comunitate cu confirmarea. Ne spui, te rog, și cum ai procedat? Este posibil ca și alți membri să se confrunte cu aceeași situație și atunci răspunsul și experiența ta îi va ajuta.