anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai apar pinatele la verificare consum, saptamana trecuta mergea

nicolae1988
Junior entuziast
De saptamana asta nu se mai primesc pinate cand verificam consumul, desi apare la pinata party ca aceasta operatiune ar trebui sa acorde o pinata in valore de 10 puncte. Saptamana trecuta mergea.
17 Răspunsuri 17

Jay
Campion certificat
Salut! Se primesc puncte pentru verificarea consumului în prima zi din fiecare săptămână.. mai exact la prima vizualizare a consumului din fiecare săptămână.. Următoarea zi in care se primesc puncte în Pinata Party, pentru verificare consum, este ziua de luni 21 martie.. asta vad eu pentru ca pe 14 l-am vizualizat.. Săptămâna asta nu ai verificat consumul? Poți vedea dacă a fost vizualizat consumul în Pinata la status - istoric acțiuni bonificate - vezi tot..

delfinas
Specialist certificat
Nicolae, bun venit in Comunitate!!! Și eu am sesizat același lucru. Îmi apare activa acțiunea "Vizualizare consum*,, apăs, vad consumul, dar nu mi se da Pinata, iar acțiunea apare tot activă.

Jay
Campion certificat
@delifinas, cand ai actualizat ultima data aplicația? Nu apare ca are nevoie de actualizare? Eu am actualizat-o acum cateva zile.. ca și Orange Money..

delfinas
Specialist certificat
@Jay, da, e versiunea actualizată, am șters și datele plus cache-ul din stocarea aplicației... degeaba, aceeași problemă.

nicolae1988
Junior entuziast
@Jay am aceeasi problema, exact cum a descris-o @delifinas. Am ultima versiune de aplicatie, am dat clear la cache, am dezinstalat-o si instalat-o din nou si tot nu merge.

Razvan
Campion certificat
Nici eu nu am primit puncte în săptămâna asta.

Anca07
Cunoscător certificat
Subscriu. Aceeasi problema si la mine.

DanielaH
Moderator
Vă mulțumim mult tuturor pentru sesizări. Vom verifica mâine cu colegii noștri și revenim. O seară frumoasă tuturor!

FLo1
Campion certificat
Subscriu și eu. Oricum nu e mare punctaj pentru task-ul de "consum". Restul sunt funcționale. Concret, ultima vizualizare 08.03.22, iar din 15.03..... degeaba încercări zilnice și speranțe de remediere, cu toate cacheurile și reinstalările de MyOrange încercate.

Viocat
Senior certificat
Nici la mine nu s-au alocat puncte

DanielaH
Moderator
Salut! Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, există un bug în aplicație la telefoanele cu Android, dar situația este în curs de remediere. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

FLo1
Campion certificat
Problemă remediată în urma unui update. Mulțumim DanielaH. Interesant... înainte cu un "back" ajungeam din nou la aplicatia pinatei, acum (sau de când cu eroarea) acest "back" mă ghidează la "main menu" din MyOrange. Deci trebuie reaccesată pinata pentru "executarea" celor disponibile (primite).

DanielaH
Moderator
@nicolae1988, @delfinas, @Razvan, @Anca07, @Viocat, este în regulă și la voi?

delfinas
Specialist certificat
Daniela, da, s-a rezolvat si la mine! 🙂 Multumim!!!