anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Defectiune tehnica la reincarcare in My Orange?

Romeo_
Senior certificat
Buna ziua,incerc sa intru in aplicatia My Orange sa-mi incarc telefonul,apare o reclama la Netflix apoi se inchide aplicatia.Este o defectiune tehnica?A mai patit cineva aceasta chestie?(Mentionez ca am incercat de cateva ori,am inchis telefonul si l-am deschis,am sters aplicatia si am descarcat-o din nou dar la fel face).Va multumesc!
40 Răspunsuri 40

Romeo_
Senior certificat
Nu pot pune poze pt ca se intampla foarte repede acest lucru

teacher_
Specialist certificat
La mine totul merge ok... Nu am probleme de blocaj

FaraUnID
Campion certificat
Este functionala si la mine, nu intampin problemele descrise de tine.

DanielaH
Moderator
Am avut un incident scurt de cateva minute in care nu a funcționat. Acum ar trebui sa fie OK. @Romeo, poți, te rog, să mai încerci o dată și să ne confirmi dacă merge? Mulțumim!

Romeo_
Senior certificat
Inca nu si-a revenit Daniela,eu incerc incontinuu pt ca trebuie sa-mi incarc tel si acest lucru il faceam din aplicatie 😞

teacher_
Specialist certificat
Incearca sa intri pe un pc in my orange.

Romeo_
Senior certificat
Am incercat de pe pc,si cand sa introduc codul de confirmare a tranzactiei s-a blocat 😞

RafaHelper
Maestru
Salut @Romeo, Ce telefon folosesti? Ce browser folosesti si ce sistem de operare pe PC? Ai incercat sa intri din browser de pe telefon?

Vio73
Campion certificat
Și le mine e ok. Poate fi din telefonul tău! Încearcă și pe un lapotop/desktop!

Ciucuras
Cunoscător certificat
Si la mine merge sa intru in aplicatie. Se pare ca doar la tine se blocheaza ceea ce ma duce cu gandul ca este posibil sa fie o problema din telefon. Eventual sa ii dai un restart telefonului si apoi sa incerci din nou sa deschizi aplicatia.

Jay
Campion certificat
La mine functioneaza.. eu am avut probleme acum aproximativ 2 saptamani.. cand se bloca si nu-mi arata abonamentele.. acum e ok..

CostinelN
Explorator
Am incercat si eu sa platesc factura la mobil din contul My Orange (de pe PC) saptamana trecuta si s-a blocat in momentul cand trebuia sa vina confirmarea platii. Am incercat de doua ori si nu am reusit. In final am abandonat.

Romeo_
Senior certificat
Tot nu merge desi am incercat in mai multe feluri

DanielaH
Moderator
@Romeo, cum încerci să faci reîncărcarea? Cu cod, plată cu cardul, plată pe factură ...?