Bună! De câteva zile nu îmi funcționează aplicația MyOrange, nu se încarcă nimic în pagina, nu pot întra la pinata Party.. Doar mie mi se întâmplă? Ce pot sa fac?
Salut!
Eu nu am întâmpinat nicio problema cu My Orange, dar, a mai fost un utilizator cu problema asta zilele astea..
Ai link mai jos cu ce au făcut alți utilizatori când au intampinat probleme..
Nu ai spus dacă ai incercat sa faci ceva în sensul asta..
Verifica sa ai ultima versiune a aplicației..
Apoi, daca ai ultima versiune, da un restart la telefon ..
Dacă nu se rezolva nici asa, ai pasi pentru a goli memoria cache a telefonului puși de @delfinas în topicul pentru care am pus link la final..
Si daca tot nu vrea, dezinstaleaza si reinstalează aplicația..
https://comunitate.orange.ro/questions/2848829-pinata-party-functioneaza
Buna. Inainte de a incerca alte lucruri ai verificat daca esti logata cu contul de myorange? Daca esti logata si problemele persista inchide aplicatia si redeschide-o. Daca tot sunt probleme verifica daca nu este vreun update ptr aplicatie. In ultima instanta elimina aplicatia si reinstaleaz-o.
P.s primul pas ar trebui restartat telefonul, nu inchis/deschis ci restart poate e vreun update de sistem care blocheaza aplicatiile sa functioneze. Bafta la pinate:)!
Viocat, restartarea e inchiderea/redeschiderea telefonului. Probabil de referi la resetare, ceea ce e prea mult pt a rezolva punctual o aplicatie, care poate, cel mult, sa fie stearsa si reinstalata.
In rest, o sfatuiesc pe Maria Soos sa urmeze sfaturile lui Jay, pt ca a explicat detaliat tot ce se poate face pt a rezolva problema si a dat link catre solutie.
Bună Maria. Ai încercat un update la aplicație sau să o reîncarci? Poate o fi de la lipsa de semnal în zona în care stai sau are momente în care are freeze total, dar dacă ieși din ea și reîntri la loc, își va reveni.