anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare imposibil de efectuat din app

Am reîncărcat de multe ori deja cartela mea prepay dar acum nu mai merge, îmi scrie că numărul ales nu este abonament sau prepay. Merge doar până adaug/selectez numărul de telefon.
9 Răspunsuri 9

Adaug aici și un screenshot, poate știți ce e de făcut.

teacher_
#StarMember
Ai fost cumva în ultima vreme in vreun store sau magazin partener Orange și ai discutat cu vreun reprezentant?

Nu, am fost plecată din țară

Razvan
#StarMember
Numărul de telefon este trecut pe abonament. Ca sa te convingi apelează *100*3*5#, introdu numărul, dacă ai acces la codul PUK este pe prepay, dacă îți cere parola se confirmă ca este pe abonament.

Numărul nu este trecut pe abonament, am aflat și codul PUK. Am încărcat lunar din app.

Razvan
#StarMember
Atunci poate este o eroare din aplicație. Pentru reîncărcare, mai poți accesa site-ul www.kartela.ro.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Ca idee, poti incerca si din My Orange, versiunea de PC: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/. Posibil sa fie si o problema pe cont.
Client Orange

Razvan
#StarMember
Ai reușit până la urmă să reîncarci?

Am reîncărcat de la un chioșc, nu am mai încercat cu aplicația.