la 09-10-2022 11:51 AM
Buna dimineața!
Locuiesc in UK și obișnuiesc sa plătesc abonamentul TV din App cu cardul. Pana in aceasta luna când a apărut aceasta versiune a noului app nu am avut probleme cu plata. Acum însă, îmi apare sa plătesc abonamentul, pun datele cardului și la plata apare o eroare. Am încercat diferite cardul dar e aceeași eroare.
A mai patit careva la fel? Unde pot sa adresez problema?
la 19-08-2023 06:40 AM
Buna, merci frumos. Am inteles la ce te referi, apre un sistem de plati Orange fara autentificare prin My Orang, doar pe baza de suma si cod de facturare. Incerc luna viitoare si aceasta varianta, luna aceasta am reusit prin reintroducere manuala date card In aplicatia de desktop My Orange. What a shame anyway...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor