la 04-07-2023 08:52 AM - editat ultima oară la 04-07-2023 09:08 AM de DanielaH
Buna! Nu mi se alocă puncte pt vizualizare consum ..Am încercat ieri,03,07.23,am încercat și azi 04.07 dar tot nu merge..Șters cache ,dezinstalat aplicația,nimic...O fi vreun bug?
la 04-07-2023 09:04 AM
@zerognost: Dacă este vorba despre varianta pentru Android, mai multe task-uri aferente Pinata (în urma ultimului update) au fost afectate și nu mai ”răspund” la încercarea de accesare/activare. Să sperăm că se vor remedia cu un următor update. Numai bine.
la 04-07-2023 09:55 AM
Mersi!Da,e vb de android..Speram sa se remedieze..
la 05-07-2023 09:12 AM
Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate a aplicației în acest moment. Pinatele ar trebui să se aloce corect, conform regulamentului campaniei.
Chiar acum am testat și eu (Android) și funcționează OK, inclusiv la vizualizare consum.
la 04-07-2023 11:39 AM
Eu am intrat acum în aplicație și mi s-au alocat toate punctele pentru toate acțiunile. Și am tot Android
la 04-07-2023 11:58 AM
Ai actualizarea 9.0.0 din 22.06.2023? Cel puțin aceasta e ultima actualizare.
la 04-07-2023 03:06 PM
Da,sunt la zi...
la 05-07-2023 09:28 AM
Din păcate ,la mine nu merge..Am instalata aplicația și pe tableta și pe telefon (android)dar nu merge..Dezinstalat si instalat din nou,nimic..
la 11-07-2023 04:44 PM
Inca nu s-a remediat. Si eu am aceeasi problema 11.07.2023
la 11-07-2023 05:00 PM
Am plătit factura online și mi s-au alocat atât pinatele pentru factura cât și pinata pt consum..La începutul săptămânii iar nu mi s a alocat pinata pentru consum😁Ce sa mai zic...
la 12-07-2023 08:03 PM
Nu se acordă pinate pentru vizualizare consum, descărcare factură, detalii factură..... 🤔 de la începutul lunii.
la 18-07-2023 04:41 PM
Și eu întâmpin aceeași problemă de la începutul lunii, tot din cauza ultimului update presupun... dar e nedrept să ratăm înscrierea (prin cumularea celor 1000 puncte) din culpa organizatorului.
la 18-07-2023 05:30 PM
Cele 1000 de puncte le-am depășit. Am fost sunat de un operator, dar a crezut că am probleme cu punctele Thank You, deși în titlul mail-ului scria clar Pinata Party. Problema a rămas nerezolvata și acum.
la 18-07-2023 07:48 PM
Așa e,șansa e că am de mai demult timp cele 1000 de puncte acumulate!
la 19-07-2023 08:14 AM
@AlinIon, când ai făcut ultima acțiune de verificare a consumului?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor