anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pinata - Nu mi se alocă puncte la vizualizare consum

zerognost
Junior

Buna! Nu mi se alocă puncte pt vizualizare consum ..Am încercat ieri,03,07.23,am încercat și azi 04.07 dar tot nu merge..Șters cache ,dezinstalat aplicația,nimic...O fi vreun bug?

25 Răspunsuri 25

FLo1
#StarMember

@zerognost: Dacă este vorba despre varianta pentru Android, mai multe task-uri aferente Pinata (în urma ultimului update) au fost afectate și nu mai ”răspund” la încercarea de accesare/activare. Să sperăm că se vor remedia cu un următor update. Numai bine. 

Mersi!Da,e vb de android..Speram sa se remedieze..

Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate a aplicației în acest moment. Pinatele ar trebui să se aloce corect, conform regulamentului campaniei.

Chiar acum am testat și eu (Android) și funcționează OK, inclusiv la vizualizare consum.

svetalex
Maestru

Eu am intrat acum în aplicație și mi s-au alocat toate punctele pentru toate acțiunile. Și am tot Android

Ai actualizarea 9.0.0 din 22.06.2023? Cel puțin aceasta e ultima actualizare.

Da,sunt la zi...

zerognost
Junior

Din păcate ,la mine nu merge..Am instalata aplicația și pe tableta și pe telefon (android)dar nu merge..Dezinstalat si instalat din nou,nimic..

alex_stefan18
Junior

Inca nu s-a remediat. Si eu am aceeasi problema 11.07.2023

Am plătit factura online și mi s-au alocat atât pinatele pentru factura cât și pinata pt consum..La începutul săptămânii iar nu mi s a alocat pinata pentru consum😁Ce sa mai zic...

CatalinPd
Junior

Nu se acordă pinate pentru vizualizare consum, descărcare factură, detalii factură..... 🤔 de la începutul lunii. 

Și eu întâmpin aceeași problemă de la începutul lunii, tot din cauza ultimului update presupun... dar e nedrept să ratăm înscrierea (prin cumularea celor 1000 puncte) din culpa organizatorului.

Cele 1000 de puncte le-am depășit. Am fost sunat de un operator, dar a crezut că am probleme cu punctele Thank You, deși în titlul mail-ului scria clar Pinata Party. Problema a rămas nerezolvata și acum. 

Așa e,șansa e că am de mai demult timp cele 1000 de puncte acumulate!

@AlinIon, când ai făcut ultima acțiune de verificare a consumului?