anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu se afiseaza detalii convorbiri prepay

Geoo
Începător
Buna, am mai avut aceasta problema ca nu se afisau detaliile convorbirilor, acum iarasi aceeasi problema, am prepay.
8 Răspunsuri 8

teacher_
#StarMember
Salut! Din păcate pentru prepay nu se mai afișează de ceva vreme detaliile convorbirilor, doar pentru abonament, din ce știu eu.

svetalex
Senior certificat
Unde nu ți se afișează detaliile convorbirilor. Ne ajuți cu mai multe detalii?

DanielaH
Moderator
@Geoo, nu sunt afișate deloc detaliile convorbirilor sau nu sunt reactualizate? De cât timp ai această problemă? @teacher_, te confrunți și tu cu aceeași situație?

Vrajitoarea
Cunoscător
Daca e vorba de calculator incearca sa dai refresh la pagina sau sa apesi pe sageata spre dreapta/ stanga, chiar daca apare ca a gasit 1-0 din 0. Initial am verificat si am vrut sa scriu ca merge si prin aplicatie (Android) si de pe calculator, desi dureaza putin pana se incarca. Dar pe calculator am observat ca initial a aparut 1-0 din 0 inregistrari si dupa ce am apasat pe sageata spre dreapta au aparut si restul si ca sa vad exact cum era scris am dat refresh, a aparut la fel si nu a mai mers dupa ce am apasat sageata, nici spre dreapta, nici spre stanga 🙂 Apoi am dat iar refresh si am patit ca prima data, au aparut toate dupa ce initial am vazut ca era 1-0 din 0 si apasand sageata spre dreapta s-au incarcat. Am mai incercat pe urma de cateva ori, am nimerit si sa incarce direct detaliile, dar si variantele mentionate mai sus.

Geoo
Începător
@DanielaH nu imi arata absolut nimic...am incercat cu refresh pe calc..am incercat si aplicatia de pe tel, tot nimic, cam de o saptamana am iarasi problema

Vio73
#StarMember
Trebuie să facă ceva cei de la Tehnic pe cont. Sunt unele chestii care le scapă uneori, dar probabil că după ce s-a sesizat problema, se va rezolva. Succes!

DanielaH
Moderator
@Geoo, nu avem semnalat niciun incident în acest sens, dar ne vom interesa la colegii noștri și vom reveni. Mulțumim pentru sesizare.

DanielaH
Moderator
În continuare situația este în atenția colegilor noștri de la IT si așteptăm rezolvarea ei cât mai rapid.