anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu pot activa SIM din My Orange

biliboly
Junior
Poate mai stiti problema mea, dar mai povestesc odata scurt. Mai mult mult de doua saptamani am, primit prin curier noua mea cartela Sim. Dar nu o pot activa, pt ca la site-ul Orange la activare Sim nu exista butonul "finalizare, activare".
Pe data de 29 martie am primit mesaj ca problema site-ului este trimisa la Departamentul tehnic. Foarte tare, dar nici acum nu pot sa folosesc telefonul, fiind ca nu s-a rezolvat nimic. La Orange shop nu pot sa ajung, pt ca stau in strainatate. DAAAAAR, astazi AM PRIMIT FACTURA. NU PRIMESC SERVICII, DAR SUNT OBLIGAT SA PLATESC CONTRAVALOAREA ABONAMENTULUI!
INTREBARE:
- Cate saptamani, sau cate luni de zile trebuie sa astept pt rezolvarea problemei site-ului?
- Chiar nu exista un angajat care sa mi activeze cartela?
- Factura este o gluma sau chiar trebuie sa platesc si daca nu primesc servicii deloc?
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember
Salutare! Chiar îmi pare rău pentru că nu ți-au rezolvat situația! Cred că puteau găsi o rezolvare de atâta vreme! Mai scrie-le din Chat Djingo și poate rezolvă! Sau poate se sesizează cineva și aici!

DanielaH
Moderator
Salut, biliboly! Îmi pare foarte rău pentru situația neplăcută prin care treci. Vom verifica și noi cu colegii noștri să vedem ce soluții există în acest caz. Iar pentru a păstra continuitatea și pentru că ne dorim să nu avem conținut dublat în Comunitate, vom închide aici acest topic și te rugăm să revii cu comentariul pe cel deschis inițial tot de tine (https://comunitate.orange.ro/questions/2647097-activare-sim-imposibil) unde ai și primit mai multe răspunsuri. Mulțumim pentru înțelegere.