anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge aplicatia My Orange pentru plata facturilor

Wladimir
Începător
Oare au plecat toti profesionistii de la Orange ?
Cei care au ramas numai incurca pentru ca nimic nu stiu a face ?
De 1 luna le tooot spun ca nu merge aplicatia My Orange pentru plata facturilor !
Stiti ce au raspuns ?( in loc sa verifice !) ….ca nu le-a mai spus nimeni …si ca merge plata :Daca nu ma loghez !
Le-am cerut sa inceapa din nou sa trimita pe cheltuiala lor (asa traditional cum faceau odinioara) facturile pe format de hartie ca altfel “își prind urechile la program”
11 Răspunsuri 11

delfinas
Campion
Wladimir, bun venit in Comunitate!!! Incearca să ștergi datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Daca nu e suficient, sterge si Cache-ul tot de acolo. Asa am rezolvat eu problema cu aplicatia My Orange acum 2 zile Daca nici asa nu merge, dezinstaleaza si reinstaleaza aplicatia.

Razvan
Campion certificat
Bun venit! Șterge aplicația și reinstalaeaz-o. Dacă eroarea persistă, trimite un mesaj la serviciul.clienti@orange.com sau la secțiunea Contact din aplicație. Baftă!

Viocat
Senior certificat
Salut Wladimir. Poți sa fii putin mai explicit ce nu face aplicatia. Imi cer scuze dar nu am inteles din mesajul tau!

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Poti sa fi putin mai explicit?

Vio73
Campion certificat
Salutare! Dacă nu reușești prin dezinstalarea/ reinstalarea aplicației, te sfătuiesc să scrii pe adresa de email aplicatii@orange.com, le dai numărul de telefon asociat și numele și sunt convins că vei reuși. Acolo chiar sunt profesioniști și eu am rezolvat de fiecare dată. Succes!

FLo1
Campion certificat
De ce să te chinui cu aplicația nefuncțională dacă ai interfața web accesibilă de pe orice platformă (desktop, laptop, tabletă, smartphone)? Mai sigur, mai simplu, mai ușor, fără bătăi de cap. Dacă problema și nevoile proprii se limitează doar la factură, atunci e chiar mai facil de obținut factura din interfața web decât din aplicația MyOrange. Când vor lămuri problema te vor anunța. Până atunci vei schimba (poate reseta etc) inclusiv telefonul, iar în noua configurație totul va fi funcțional.

Viocat
Senior certificat
@Flo1 probabil s-a gandit ca altfel nu primeste pinatele. @Wladimir Seteaza sa primesti factura in email daca asta te interesa, dar daca vrei doar sa platesti poti intra in contul my orange dintr-un browser de internet pe orice dispozitiv si realizezi plata online de acolo pentru a primi bonus cele 5 pinate. Si daca platesti cu un card credit orange money primesti inapoi 4 % din valoarea facturii. Craciun fericit tuturor!

FLo1
Campion certificat
@Viocat: Dacă e legată problema de Pinata, atunci înțeleg frustrarea cu aplicația. Dar altfel, aplicația e doar o ”comoditate” pentru niște operații care se pot face din ”clickuri” mai puține în aplicație comparativ cu varianta web (pentru browser).

mihai_13
Senior certificat
aplicatia functioneaza -a platit factura din ea un coleg chiar azi dimineata... din pacate sunt foarte multi "utilizatori" care au impresia ca se pricep sa foloseasca o aplicatie ... telefoanele in ziua de azi sunt 'smart" , nu acelasi lucru se poate spune si despre utilizatori 🙂

delfinas
Campion
Viocat, daca tot te refereai la Pinata, stii ca nu se pot castiga pinate decat daca plata facturii se face din aplicatia My Orange, nu din varianta desktop/browser.

Sarsu
Junior
Din păcate și eu am sesizat dezinteres din partea angajaților. Erau mult mai drăguți înainte. M-au sunat o data sa-mi spun sa ma duc la punctul lor de lucru sa primesc un cadou. Din 5 angajați, muncea unul singur. Marele cadou era un telefon cu butoane care îl primeai doar dacă îți reinoiai abonamentul. Deci mi s-a părut o bătaie de joc din multe puncte de vedere...