anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Feedback referitor la aplicatia MyOrange

Neaplicabil
Unde se poate da un feedback referitor la aplicatia MyOrange? Este ok aici..? Se poate trimite mai departe de catre un moderator sau ceva catre echipa care se ocupa efectiv de implementare?
As vrea sa sugerez adaugarea informatiei referitoare la valabilitatea (data de expirare) extraoptiunii de pe contul selectat, la prepaid.
Avem informatii despre beneficiile din acea optiune. Dar nu si data la care expira, astfel incat sa stii sa-ti faci urmatoarea reincarcare.
Cred ca ar fi util de adaugat.
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Ai in contul My Orange secțiune de feedback.. cum deschizi aplicația ai in dreapta jos buton "mai multe" si, daca-l apeși iti deschide lista de optiuni, unde găsești si "feedback".. ai si aici in partea de jos.. dar, daca tot e vorba despre aplicație..

Vizualizare soluţie în postul original

42 Răspunsuri 42

FaraUnID
Campion certificat
In Google Play figureaza adresa de e-mail aplicatii@orange.com dar cred poti contacta dezvoltatorul si direct din contul tau Orange pentru sugestii de imbunatatire.

Jay
Campion certificat
Ai in contul My Orange secțiune de feedback.. cum deschizi aplicația ai in dreapta jos buton "mai multe" si, daca-l apeși iti deschide lista de optiuni, unde găsești si "feedback".. ai si aici in partea de jos.. dar, daca tot e vorba despre aplicație..

Vio73
#StarMember
Cred că te poți adresa online, chiar din aplicație unui consultant sau chiar din chat. Sau pur și simplu, din aplicație, ai o secțiune de feedback pe care o poți folosi cu încredere! Succes!

Neaplicabil
3 raspunsuri foarte utie. Mersi frumos. Aparent mi-a scapat sectiunea de Feedback din meniul aplicatiei. Am gasit-o in schimb pana la urma pe cea de Chat, care culmea era dupa cea de Feedback. :)) Greseala mea. Si sugestia cu adresa de mail de pe Play Store, iarasi, foarte buna. Nu mi-ar fi dat prin cap. Cel putin nu initial. :)) Mersi mult de tot! 🙂

Vio73
#StarMember
Cu mare plăcere!

Jay
Campion certificat
Cu plăcere @arsradu 🙂

Vrajitoarea
Cunoscător
E buna sugestia, chiar saptamana trecuta cautam si eu prin aplicatie termenul cand expira dupa ce brusc m-am trezit ca nu mai am acces la nimic

Vrajitoarea
Cunoscător
Am gasit cautand altceva in aplicatie, unde se poate vedea termenul pana la care optiunea e activa - accesezi "Mai multe" ( jos in dreapta sunt 3 puncte) si apoi cand apesi "Tarife si optiuni" iti apar optiunile active si termenul de valabilitate - cred ca era acolo si inainte, nu a aparut dupa feedback, sau daca nu, a functionat rapid 🙂 Extraoptiunile sunt valabile de obicei atat timp cat ai o optiune activa.

Neaplicabil
Hello! Mersi frumos de raspuns. :) Optiunile active...da, termenul de valabilitate...la mine nu. :)) Daca la ceilalti apare, ok. Dar chiar si asa, consider ca ar fi mult mai util sa fie afisata si informatia asta la Sumar (primul ecran al aplicatiei). Acolo sunt afisate chestii care (pe mine unul) nu ma intereseaza in mod deosebit. Cum ar fi perioada de activitate a cartelei, si perioada de gratie. Alea nu ma intereseaza asa de mult, ca oricum imi incarc lunar. Asa ca n-are timp sa atinga nici perioada de activitate, si cu atat mai putin pe cea de gratie. Si sunt destul de sigur ca la fel e si pentru altii. In schimb ma intereseaza sa stiu in fiecare luna cand imi expira optiunea, pentru ca, daca sa zicem intr-o luna incarc decalat (la o alta data decat de obicei), n-o sa mai tin minte cand trebuie facuta urmatoarea reincarcare. Ca sa nu mai zic ca, daca ai mai multe cartele, e mai greu sa-ti amintesti cand expira optiunea fiecareia. :)) Eu zic ca ar fi bine ca informatia asta sa fie pe prima pagina. E mai "apropiata" si ai nevoie de ea mai des decat de celelalte.

Vio73
#StarMember
Oricum îți apare și la cronos, dar cred că ar fi util să apară și în My Orange, ai dreptate!

Vrajitoarea
Cunoscător
@arsradu, asa e, si pentru mine ar fi mai util pe prima, fiind mai utila decat termenele afisate. Pun si eu printscreen cu ce apare la mine

Vio73
#StarMember
Atunci e foarte bine. Înseamnă că s-a rezolvat dilema.

Neaplicabil
Dap. 🙂 Mi-au raspuns si pe chat si mi-au zis ca au trimis mai departe sugestiile mele. Poate facem si un dark mode. Ar arata misto, mai ales pe iOS 13. :) Mersi frumos de raspunsuri!

Vrajitoarea
Cunoscător
Nu chiar, se pare ca nu la toti arata la fel, cred ca depinde de versiunea soft-ului de pe dispozitivul de pe care e accesat, vezi si printscreen-ul postat mai sus de el, e diferit de ce am pus eu