anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum poate deveni My Orange mai atractiv pentru utilizatorii PrePay?

DanielaH
Moderator

Salut!

Schimbăm puțin abordarea și introducem un subiect despre care suntem siguri că va activa latura voastră creativă 😊.

Colegii noștri de la Marketing (PrePay) își doresc să îmbunătățească aplicația My Orange astfel încât ea să fie locul în care să mergeți de fiecare dată pentru a vă administra serviciile Orange PrePay.    

Vă propunem un exercițiu de imaginație. Dacă ați avea o bagheta magică care vă poate da posibilitatea să schimbați absolut orice în legatură cu My Orange, ce ați face diferit? Gândiți-vă la toate situațiile cu care vă întâlniți în viata voastră de utilizator al unei cartele PrePay.

Ce ați vrea să imbunătățiți? Care sunt lucrurile pe care v-ar plăcea să le schimbați astfel incat My Orange sa fie pentru voi prima opțiune atunci când vreți să vă reîncărcați cartela PrePay? Dar ca să îi convingeți să folosească My Orange și pe cei care nu au facut-o niciodată?  

Vă mulțumim și așteptăm comentariile voastre.

21 Răspunsuri 21

Vio73
Campion certificat

Eu încarc un prepay și cred că cel mai util lucru ar fi să nu mai apară erori la reîncărcarea acestora. Spun asta pentru că din topicurile de aici reiese că mai sunt și astfel de probleme, mai ales în weekend.

FLo1
Campion certificat

@DanielaH: Mulțumim de ocazia exprimării laturii creative, dar sper să fie și latura funcțională, utilă, nu doar artistică. Așadar,

1) Cauzată de anumite delay-uri în procesarea solicitărilor de reîncărcare a prepay-ului, văd utilă posibilitatea efectuării unei reîncărcări programate (cu plata pe card/abonament) chiar și cu 2-3 zile în avans, astfel încât la ora 00:00 a datei stabilite să se activeze opțiunea. Momentan posibilitatea de ”reîncărcare automată” valabilă doar la reîncărcarea de pe abonamente NU îmi dă o siguranță prea mare. În plus este vorba doar de activarea unei EO care să fie aceiași, lunar. NUUU. Eu vreau luna asta o opțiune de 4euro, poate luna viitoare una de 6euro (dar la altă dată decât cea de expirare a precedentei opțiuni), sau chiar o EO cu resurse în SEE. Deci plătesc ACUM și EU decid data de alocare a resurselor plătite.

2) O diversitate a opțiunilor EO în SEE (dar și în rețeaua Orange sau naționale), de VOCE (dar și de NET), pe criteriul ”cantitate resurse” / ”perioadă de valabilitate”.... personal încă o aștept de mai multe luni. Poate o ”geană” în acest sens în ograda Vodafone nu ar strica 😉

3) Deși ar putea fi valabil și pentru abonament, ce ziceți despre o opțiune care să îți permită să vorbești pe credit la tarife mai mici? Personal o văd utilă mai ales celor care depășesc 2 luni de zile de utilizare resurse în roaming și nu mai pot folosi EO ci doar credit. Dar la fel de bine ar putea fi valabilă și național, celor care nu preferă activarea unei EO cu resurse.

4) Ce ziceți despre ”motivarea” reîncărcărilor? Mai exact, pentru abonamente ”încarcă un prepay și primești reducere 10% din valoarea reîncărcată pe factura Orange” sau pentru utilizatorii PrePay încărcările cu CARD din MyOrangeReîncarcă din MyOrange și plătește direct cu un CARD bancar pentru a beneficia de un discount (credit, zile active, resurse(altele decât net condiționat de pragul de 5euro)).

Atât pentru moment. Revin după un somn cu noi vise și visuri. 😁

Pololica
Maestru

Ca tot se vorbeste de reincarcari (si reincarcarea de pe abonament): as propune ca o varianta de reincarcare prin "cerere catre abonat". As zice, pentru inceput, "cererile de reincarcare catre abonat" sa fie catre abonatii care au reincarcat o cartela cu plata la factura.

Cu titlu de exemplu: eu incarc unui coleg de munca o optiune lunara cu plata in abonamentul meu de peste un an (si eu, si colegul suntem multumiti de acest mod de reincarcare: el ca stie sigur ca nu uita/ramane fara resurse in ziua reincarcarii, eu ca primesc bonusurile de reincarcare). Anul asta a plecat din tara si  a avut nevoie de reincarcare si pentru sotie. Poate ar fi util ca un numar (in exemplul de fata, colegul) sa imi ceara mie (abonatul care ii reincarca prepaid-ul) sa fac o reincarcare la o alta cartela (sotia lui). Eventual o cerere de modificare a optiunii/creditului reincarcat (din moment ce este programat, sa poate ceara modificarea urmatoarei reincarcar, restul sa ramana la fel).

arsradu
Campion certificat

Hello,

Vin si eu cu cateva idei:

1. Reincarcarea programata NU trebuie sa fie legata in niciun fel de un abonament. E in sectiunea de prepay, for God's sake! Daca nu e pentru prepay, nu are ce cauta in sectiunea de prepay. Asa cum nu au ce cauta chestii specifice pentru Prepay in varianta pentru abonati! Daca abonatii trebuie sa faca incarcarea respectiva, atunci trebuie sa fie in varianta lor de My Orange. Sau cel putin cand selectezi un nr de abonament dintre cele pe care le ai pe cont.

In plus, in caz ca se doreste atat de mult pastrarea actualei functionalitati, trebuie adaugat un text care sa clarifice de pe prima pagina faptul ca acea sectiune se adreseaza a-bo-na-ti-lor! Sau cel putin celor care, intamplator, au si un abonament. Deci, daca ai si un abonament pe cont, atunci are sens. Dar daca nu, nici macar nu are de ce sa-ti apara acea sectiune. Pentru ca vei urma pasii pentru asa-zisa reincarcare programata, si nu vei avea ce nr de abonament sa selectezi, pentru ca nu ai niciunul!! Intrebati-ma de unde stiu. 🙂

Culmea e ca te lasa sa ajungi pana la final si, in loc sa-ti faca reincarcare "programata", iti face reincarcare SIMPLA! Cu alte cuvinte, iti ia banii, si nu face ceea ce vrei. NU E OK DELOC! 

Sectiunea aia mai mult te induce in eroare. Si a facut-o deja de mult prea multe ori, inclusiv in cateva topicuri deschise aici in Comunitate. Deci, parerea mea este ca treaba asta trebuie sa rezolvata! Si curand!

Daca nu se vrea implementarea unei functionalitati de reincarcare programata, cu plata cu card, la o anumita data, FARA a avea nevoie de vreun abonament, atunci, din punctul meu de vedere, sectiunea aia nu are niciun rost. Si trebuie pus cel putin un text care sa informeze ca acea sectiune se adreseaza abonatilor!

Deci, cred ca trebuie un pic ordonate lucrurile acolo. Ceea ce nu e pentru prepay, nu are ce cauta la prepay. Daca ma interesau abonamentele, imi faceam unul.

2. Dark Mode

Cred ca s-a cerut chestia asta de mult prea multe ori. Rezultatul, pana in versiunea curenta, este acelasi.

3. Sectiunea Facturi, in varianta actuala, e useless pentru un client prepaid. Astfel incat, poate n-ar fi rau sa primeasca un pic de utilitate. Adica sa afiseze facturile de la reincarcari de exemplu.

4. Sectiunea Consum de pe tabul de Sumar e foarte mica. cred ca are 1/3 din totalul paginii. Iar tile-urile cu informatii sunt foarte mari. Ceea ce inseamna ca trebuie sa scrollezi pe o suprafata foarte mica, pentru a avea acces la toata informatia. Poate n-ar fi rau un switch care sa transforme acel table-view in list-view (expandabil/colapsabil).

Si da, ai sectiune separata pentru Consum, motiv pentru care, consider ca acea sectiune de pe Sumar ar putea fi folosita la altceva.

De exemplu:

  1. in varianta actuala de iOS, nu ti se mai afiseaza informatii cu privire la extroptiunea activa si data de expirare. Chestii care inca sunt in versiunea de Android. De ce au fost scoase de pe iOS...nu stiu. Dar erau foarte utile. Deci, se pot afisa eventual aici.
  2. status serviciu de roaming (eventual cu optiune de activare/dezactivare daca e cazul). Daca userul are deja optiune cu roaming, cel mai probabil si serviciul de roaming va fi activat. Deci in cazul asta, nu se poate dezactiva, dar se poate afisa statusul. Daca nu are optiune cu roaming, atunci poate sa-si activeze/dezactiveze roaming-ul.

5. Pagina de Sumar ar trebui sa fie mai customizabila. Cu sectiuni pe care sa le poti sterge/adauga/muta/redimensiona dupa bunul plac. Momentan, in partea de sus am o singura informatie care ma intereseaza (doua in versiunea de Android...inca): creditul. Atat. Dupa care sectiunea cu noutati/promos and stuff, si consum.

Well, as vrea sa pot redimensiona (micsora in cazul asta) partea cu creditul, as vrea sa pot scoate informatiile referitoare la Perioada de Activitate si Perioada de Gratie, pentru ca nu ma intereseaza chestia asta. Si tind sa cred ca nici pe majoritatea userilor nu-i intereseaza. Dar m-ar interesa de exemplu cand imi expira optiunea.

Deci, cum ziceam, mai multa customizabilitate in acea sectiune. Si, neaparat, sa se salveze noile optiuni preferinte pe cont, astfel incat sa nu trebuiasca s-o iei de la capat la fiecare reinstalare a aplicatiei.

6. Portiunea de mijloc (cu noutati/promos and stuff) de pe pagina de Sumar ar trebui sa aiba si un buton de Close, astfel incat sa putem folosi spatiul ala pentru alte lucruri (poate mai importante).

7. Privacy feature

Foarte multi clienti isi posteaza, fara voia lor, date personale in screenshot-uri. N-ar fi rau un feature care sa le ascunda cu un buton undeva intr-un colt. Astfel incat, in momentul in care ai facut screenshot, sa nu-ti mai apara. In felul asta, nici nu mai trebuie sa stai sa editezi screenshot-ul dupa ce l-ai facut. E deja pregatit de trimitere.

8. Implentare optiune stergere numere administrate de pe cont. De ce se poate face chestia asta doar din varianta de Desktop...nu stiu. Ar trebui sa fie un feature default si in aplicatie! Asa cum poti sa adaugi numere foarte usor, tot asa sa le poti si sterge la fel de usor.

9. Stiu ca momentan functionalitatea e facuta un pic diferit, dar, asa cum se poti sterge cardurile deja salvate in aplicatie, nu s-ar putea si adauga in aplicatie? Pe varianta de Desktop existá o treaba de genul asta. Intre timp s-a scos, si a ramas doar adaugarea cumva implicita in momentul in care faci o plata. E ok si asa. Dar poate pentru unii clienti ar fi utila si o optiune prin care sa-si salveze un card in aplicatie, fara sa trebuiasca sa treaca prin payment in momentul ala. Adica sa fie doar salvat in aplicatie si sa-l poata folosi la urmatoarea plata/reincarcare etc. Nu stiu daca se poate face, tehnic, treaba asta, dar cred ca ar fi o chestie utila.

10. La un moment dat au fost niste probleme cu reincarcarile pentru cei care aveau deja cardurile salvata pe cont. Dadea eroare la incarcare. Si aparent era din cauza unui token expirat. Sugestia in momentul asta ar fi ca atunci cand expira acel token, sa fie anuntat userul sa treaca din nou prin billing, si sa-si introduca datele de card. Sau, cumva, sa reimprospateze acel token, ca sa nu-i mai dea eroare.

11. Informatiile afisate in sectiunea de Consum (tab-ul dedicat de Consum), are nevoie de o reorganizare. E un pic ciudata interfata.

Pentru ca:

  1. informatiile sunt afisate dublat sau chiar triplat.
    De exemplu: ai 100 minute nationale sau internationale, sau sms nationale, si ti le afiseaza pe toate separat.
    Adica 100 minute nationale, 100 minute internationale, 100 SMS-uri etc. Si sunt DOAR 100 in TOTAL! Nu e deloc evident lucrul asta din prezentarea aplicatiei. Pare ca ai 300 de minute, cate 100 pentru fiecare, cand de fapt ai 100 in total, si le poti folosi pentru oricare dintre variantele astea.

    Cred ca trebuie un pic redesigned acel layout. Eventual un design circular, cu volumul/suma/numarul in mijloc, si cercuri colorate pentru ce anume reprezinta? Ar fi o idee... Sau cerc cu minutele si volumul intr-o parte, si undeva in dreapta tipul de resursa selectat.
    De exemplu, dai click pe minute in dreapta, in partea stanga ai un cerc cu minutele (eventual in acelasi cerc si nationale si internationale).

    Sau tabel, in care, in partea stanga ai resursele, si in partea dreapta volumul. Unul singur, daca se adreseaza tuturor resurselor din stanga.
    Nu stiu. Sunt multe variante de interfata care poti fi implementate si care nu doar ca ar da un aer fresh aplicatiei, dar ar face-o si mai usor de inteles. 

  2. informatiile sunt afisate separat cand ar trebui sa fie impreuna.
    Avem 100 de minute nationale intr-o parte, inca 800 de minute nationale in alta...
    Nu se pot concatena intr-o singura afisare: Minute Nationale?

  3. cumva legat de pct 2, ar merge adaugate niste optiuni de filtrare si sortare.
    Dupa tip de resursa, dupa volum, ascendent/descendent etc. Ceva care sa faca afisarea aia clara pentru toata lumea.
    Stiu ca cel mai probabil sunt eu pretentios, dar daca intrebi pe cineva de pe strada ce anume crede el/ea ca reprezinta acele valori, o sa vezi ca nu e clar deloc. Si nu e ok asa. Interfata aia trebuie sa fie intuitiva si usor de inteles pentru toata lumea.

Cam atat momentan. Daca n-ati adormit inca, citind tot mesajul asta, va multumesc frumos pentru rabdare. Si sper ca macar o parte din tot ce am scris aici se va si implementa.

DanielaH
Moderator

Mulțumim mult tuturor celor care ne-ați scris și, anticipat, și celor care urmează sa ne ofere opinii.

Vă asigur că toate comentariile sunt redirecționate către colegii noștri care se ocupă de serviciile PrePay.

Threadul este și rămâne deschis și așteptăm în continuare și alte sugestii. Și nu uitați de bagheta magică 😀.

Weekend fain tuturor!

 

Andrei4154
Junior

Recomandari bonus la cartela:

- plata automata lunara de pe un card, (cei rosii au asa ceva)

- acces la orange Tv( cei rosii au asa ceva)

- cred ca yoxo a luat o felie din clientii prepay cu oferte mai bune

- o mare oferta ar fi mai multe minute incluse in cele 1000nationale si ptr Rep Moldova, daca intr-adevar sunt fratii nostri

cocolosh
Senior certificat

Și eu am o cartelă prepay Orange pe care o încarc din aplicația My Orange și nu am avut niciodată vreo problemă. 

Vrajitoarea
Cunoscător

Mie mi s-ar parea util ca din aplicatie sa te anunte ca in data de ... la ora ... expira reincarcarea pentru numarul de telefon ... - doresti sa programezi reincarcarea cu optiunea x pe care o ai activa sau doresti cu o alta optiune si sa se programeze pentru data/ ora respectiva reincarcarea, astfel incat sa ai continuitate. Acum primesc SMS pe telefonul meu sau pe al copiilor, din aplicatie reincarca sotul care nu stie daca si cand expira optiunea, pe reincarcare automata nu ma pot baza pentru ca mi s-a incurcat totul la un moment dat cand am reincarcat in timp ce aveam deja o optiune activa pentru ca aveam nevoie de roaming, iar apoi aveam decalaj lunar si se reincarca ori prea repede, ori ramaneam fara optiune activa, ca sa nu mai zic ca ai 30 zile doar pentru anumite variante de reincarcare, pentru altele ai 28 si nu ar merge nici varianta de a reincarca in data de x a lunii 

arsradu
Campion certificat

Intr-adevar, nu poti sa pui reincarcare la o anumita data. Cel mai simplu e sa se faca reincarcarea exact atunci cand e nevoie.

Daca s-ar putea sincroniza cumva lucrurile astea, si sa poti seta de exemplu sa faca reincarcarea cu o zi inainte sa expire optiunea, astfel incat sa fii sigur ca se poate reactiva...ar fi ideal, zic eu. Dar reincarcare cu plata pe card. NU pe abonamentul cuiva.

Eventual, daca nu poate face si plata propriu-zisa (ideal ar fi sa se faca totul automat, dar daca nu se poate...), sa faca macar un pop-up de genul: "optiunea ta urmeaza sa expire in curand. Vrei sa faci o noua reincarcare pentru a se putea reactiva automat? Da/Nu." Trecut userul prin payment (folosind cardul deja adaugat, daca exista, daca nu, prin pasii de introducere a datelor de card), confirmare, si cu asta basta.

Tot e mai bine decat nimic. Si cu siguranta mult mai bine decat acea asa-zisa reincarcare automata, care te forteaza sa ai un abonament.

Pentru ca, in rest, mecanismul de reactivare exista deja. Singura chestie care nu exista este plata automata de pe card.

FLo1
Campion certificat

Eu personal vreau activare la data aleasă de mine, cu plată pe abonament sau card (preferabil disponibile ambele variante). În rest totul ar fi rezolvat. Că ”reactivarea cu plata de pe card” tocmai de aceea nu e posibilă întrucât nu există plata în avans a unei reîncărcări, ci doar la momentul prezent.

arsradu
Campion certificat

FLo, scuze, poate n-am inteles eu bine. Dar nu vad de ce ar trebui sa fie in avans. La fel cum nu vad de ce n-ar putea sa fie in avans... Dar probabil ca nu am inteles eu bine.

Dupa cum vad eu lucrurile, nu trebuie neaparat sa fie plata special facuta pentru reactivarea optiunii. Poate sa fie o plata oarecare. Reincarcare cu credit. Cumperi credit, si din credit ti se retrage cat e nevoie pentru reactivarea optiunii. Partea asta e deja automatizata. Singura chestie care nu e inca este plata creditului la o anumita data.

FLo1
Campion certificat

@arsradu: Pentru că nu întotdeauna pot ”reîncărca” atunci când vrea Orange, pentru că nu încarc conturi cu un singur card (care mai trebuie și autorizat, iar la acel moment poate să nu fie disponibil), pentru că ”încărcarea din credit” fentează 2 zile (oferă 28 în loc de 30 de zile), pentru că încărcarea ”de moment” mai dă rateuri, sau se activează la câteva ore după tranzacție, dar una în avans are timp să fie verificată și pregătită (asemeni resurselor unui abonament la data de facturare), pentru că vreau să am resursele disponibile cu ora 00:00 a zilei respective, nu undeva după-amiaza zilei respective. ....Cred că ai înțeles ideea 😉 Și dacă se poate... why not?😁

Cred ca ar fi util ceva similar cum e reincarcarea prin factura abonatilor. Ca abonat, programarea reincarcarii (recurenta cu plata la factura) o am in doua feluri:

  • cu notificare prin SMS cu o zi inainte de ziua programata (pentru confirmare sau infirmare)
  • fara notificare

In ambele cazuri primesc SMS de confirmare in ziua reincarcarii (pana acum n-am refuzat nicio programare si nu stiu ce se intampla in situatia asta).

Totusi, daca se doreste programarea cu plata de pe card, s-ar putea sa vina "scuza" ca exista Yoxo (facilitatea de plata la inceputul perioadei cu facilitatea libertatii unei cartele).

FLo1
Campion certificat

@Pololica: Dacă Yoxo ar funcționa la fel cu un Prepay... DA, corectă remarca, dar sunt 2 servicii tooootttaaal diferite: unele mai funcționale, altele mai nefuncționale. Apoi, eu încarc dacă și când am nevoie: nu dau doi bani pe continuitate, credit sau alte astfel de ”avantaje”. Ca să fiu mai exact, așa cum mai menționam în alte topicuri, încarc mai mult când merg prin SEE sau național când nu am zone fixe prea mult. De ce? Pentru că din zone fixe pot folosi alte variante de comunicare via VoIP.