la 17-03-2023 05:47 PM
Buna ziua!
Desi Yoxo, este o sub-companie Orange, ar trebui sa ma lase sa reincarc cartelele telefonice de pe contul meu MyOrange. Bine, fara link direct si sectiuni gri, imposibil de accesat. Apoi, datele ce trebuiesc reintroduse de fiecare si de fiecare data la reincarcare. Nume, cnp, strada, bloc, pfffff. Pai daca sunt logat, de ce mai trebuie reintroduse? Ce legatura are strada si blocul cu reincarcarea cartelei? Nu gasesc absolut nimic unde sa sterg cardurile de plata vechi pe care nu le mai folosesc. Este acceasi aplicatie "MyOrange" invechita de cel putin 5 ani, la care nu s-a mai lucrat deloc! Este groaznic, de fiecare data, link direct, completeaza o gramada de date logat fiind, pentru o amarata de reincarcare!
la 21-03-2023 05:18 PM
Salut! Asa am facut: Am recreat un cont pentru parintii mei. Avand in vedere ca am reincarcat deja, urmeaza sa aflu luna viitoare daca datele personale raman salvate pe platforma.
la 18-03-2023 10:25 PM
Instalează aplicația pago, reîncarci cartela simplu și ușor, poți programa chiar și o reincarcare automata
la 21-03-2023 05:17 PM
Nup, Pago nu ofera bonusul de xx Gb la reincarcare. Era tare frumos prin Pago, dar nu este.
la 19-03-2023 09:31 AM
Salut! Yoxo nu este un serviciu similar și compatibil cu My Orange, de aici și problemele tale la fiecare reîncărcare a cartelei a părinților tăi. Poți alege să crezi un cont My Orange aferent unui singur număr prepay și posibil să mai poți adăuga alt număr, cel puțin la abonament există această posibilitate și să reîncarci lunar cartela cu beneficiile oferite de EO aleasă. Yoxo a fost lansat ca o alternativă la serviciilor postpay și prepay și de aceea nu a fost integrat pe platforma curentă My Orange, posibil să fie infrastructură de date diferite.
la 21-03-2023 08:49 AM
@CONTINUUM, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 21-03-2023 05:16 PM
Salut, partial. Asa am facut: Am recreat un cont pentru parintii mei. Avand in vedere ca am reincarcat deja, urmeaza sa aflu luna viitoare daca datele personale raman salvate pe platforma.
la 22-03-2023 06:33 AM
@CONTINUUM: Prin crearea acelui cont MyOrange cu cele 2 prepay-uri atașate contului ai observat la o primă privire că nu mai ai meniurile de Reîncărcare / Consum / Opțiuni ....etc ”colorate” gri, adică inactive (ca atunci când te logai cu datele contului Yoxo). Cât privește datele facturii.... nu se vor mai cere. Te așteptăm cu o confirmare/actualizare atunci când vei face o nouă reîncărcare.
la 22-03-2023 09:21 AM
@CONTINUUM, dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor