anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Afisare consum net mobil din pachetul comun pentru toata familia

Horatiu_1
Junior
De ce nu imi mai apare in aplicatia My Orange cat internet mai am din cei 50GB din pachetul comun pentru toata familia?
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
E posibil sa-l fi consumat? Sau sa fi trecut perioada pentru care a fost valabila oferta?

DanielaH
Moderator
@Horatiu, ne bucurăm că ești alături de noi în Comunitate. Ne poți face, te rog, un screenshot din aplicația My Orange (ascunzând numărul de telefon și alte date personale)?

Horatiu_1
Junior
Intr-un screenshot nu o sa se vada nimic decat de acum in abonament.

DanielaH
Moderator
@Horațiu, până acum îți apărea acest beneficiu de 50GB în My Orange? Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Horatiu_1
Junior
Da, imi aparea, iar acum nu imi mai apare ca sa stiu cati GB mai am disponibili

DanielaH
Moderator
@Horațiu, am trimis situația semnalată de tine către colegii mei de la My Orange. Recomandarea mea este să folosești serviciul Cronos pentru această informație. Mulțumim.

Horatiu_1
Junior
Multumesc! Care este numarul de Cronos ?

DanielaH
Moderator
apel la *115# sau apel sau SMS fără text la numărul 415

Vio73
Campion certificat
La 415 îți apar toate detaliile. Mie așa îmi apar și am de toate pe cont (Family, Love, etc).