anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange WebSite - nu pot adăuga numărul nou în contul online

An_other1
Junior

Am avut recent o mulțime de probleme cu Orange, după ce au decis să-mi înlocuiască conexiunea la Internet fix cu Fibră optică. Noua Fiber este bună, dar am constatat că era imposibil să contactez Orange pentru a rezolva problemele.
De câțiva ani nu pot contacta Orange pe #300, deoarece nu îmi recunosc CNP/Cod Abonament sau orice altceva, așa că apelul este încheiat. Am încercat fără succes de multe ori să rezolv această problemă, dar este imposibil.
Acum am un nou număr de abonament pentru conexiunea mea Fiber - dar nu pot adăuga acest cont în contul meu online, așa că îl pot plăti.
Pot introduce codul abonamentului, apoi îmi cere parola Orange Thank You. Nicăieri nu se explică că acestea sunt ultimele 6 cifre ale numărului meu CNP - mi s-a spus asta de un prieten. Apoi introdu ultimele 6 cifre, apăs pe „Validare” - și rămâne acolo pentru totdeauna - și nu pot suna la numărul 300 pentru a întreba de ce.
În opinia mea, software-ul pentru site-ul online Orange este un gunoi - nu este clar, nu există îndrumări sau informații și o mare parte din el pur și simplu nu funcționează - totuși Orange este bucuros să-l lase așa.
Încă o dată trebuie să subliniez că Orange deține monopol în România pentru unele servicii și, ca urmare, serviciul lor este extrem de prost.

16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

 

 

Salutare!

Poți să le scrii din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj);

https://www.orange.ro/contact/

 De asemenea, poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).

Mai este și varianta aceasta:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Sper să poți lua legătura cu ei!

Succes!

Bună, Vio_73. Contactul Orange pe care l-ați menționat este o altă funcție inutilă de la Orange. Încerc să trimit un e-mail - pot introduce toate detaliile corecte, apăs pe Trimite - și doar stă acolo - nu am idee dacă e-mailul este trimis sau nu și nu se întâmplă nimic altceva.
Chatbot-ul este la fel de prost ca o cărămidă - tot ce face este să piardă timpul online.
Tot ce am găsit, care are ca rezultat un răspuns, este acest forum - apreciez sugestiile dvs., dar adevărul rămâne că software-ul Orange Online este un gunoi. Pot să mă descurc OK cu toți ceilalți - companie de electricitate, bănci, etc - am aceste probleme doar cu Orange. Nu am reușit niciodată să aflu de ce numărul #300 nu îmi recunoaște CNP/Abonamentul etc.

Anonim
Neaplicabil

Situația în care vă aflați este într-adevăr neplăcută.

Softul Orange funcționează corect nu exista o problema la nivel general ceva se întâmplă în cazul dumneavoastră incercati sa reluați procesul cu modificările propuse de @arsradu 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Trebuie să fii logat in My Orange, ca să poți trimite un mesaj din secțiunea Contact. Eu trimit de ani de zile și imediat am confirmarea pe email că s-a trimis.

Salut @An_other1,

Cred ca ai o problemă cu device-ul de pe care incerci sa trimiți acel mesaj sau nu faci ceva bine. Eu am reușit sa folosesc chatul si sa trimit mesaj de fiecare data.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Prima întrebare ar fi daca ai sesizat serviciul clienți cu privire la problemele întâmpinate deoarece pare un caz izolat.

In linkul următor ai modalitățile uzuale de contact Orange:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

 

arsradu
#StarMember

Salut,

Parola Orange Thank You initiala este formata din cele 6 cifre din seria si numarul cartii de identitate, NU din CNP.

Reia procesul, vezi daca merge asa.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

La telefon, Djia îți cere ultimele 6 cifre din CNP.

Da. Este o confuzie comuna. Pentru autentificarea facuta de Djia, ai nevoie de ultimele 6 cifre din CNP. Pentru adaugarea serviciilor pe cont, in afara de codul de abonat, ai nevoie de parola Orange Thank You, care initial (daca nu o schimbi) este formata din cele 6 cifre din seria si numarul de buletin (CI).

Seamana...dar nu e aceeasi informatie. 🙂 Sunt tot 6 cifre, dar sunt alte 6 cifre.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

E vorba și de apelul la 300 și de cont, corect.

An_other1
Junior

Vă mulțumesc tuturor pentru sugestii și idei. Trebuie să fiu mai clar.
Când am început contul, cu ani în urmă, totul mergea bine.
Prima problemă care s-a întâmplat (acum vreo 3 sau 4 ani), că atunci când am sunat la #300, mi s-a cerut să introduc un număr CNP sau un cod de client. Mi s-a spus apoi că Orange nu l-a recunoscut și am fost deconectat. De atunci, nu pot suna la #300.

Am putut folosi contactul prin e-mail până acum un an. Acum, pot introduce toate detaliile mele (corect - am verificat), dar când apăs pe „Trimite”, primesc un mic cerc rotativ care indică că se întâmplă ceva - dar nu se schimbă niciodată - am așteptat până la două ore fără niciun rezultat.

Consider că chatbot-ul este inutil. Nu folosește AI, dar funcționează dintr-un script - și în cele din urmă nu-mi oferă nicio soluție.

Când încerc să introduc noul meu număr de abonament în contul meu online, introduc numărul (10 cifre), apoi mi se cere parola Mulțumesc. Mi s-a spus că acestea sunt ultimele 6 cifre ale CNP-ului meu și asta a fost confirmat astăzi de Orange Shop, deoarece răspunsurile de aici arată că ar putea fi și 6 cifre din Buletin - nu găsesc alte informații. Nu are nicio diferență, nici nu funcționează. Introduc numărul și obțin un mic cerc rotativ și nu se schimbă niciodată.

Software-ul poate fi bine, așa cum spune cineva, dar este foarte neclar și conține puțin sau deloc ajutor util. Există informații despre parola Mulțumesc - dar nu vă spune cum este derivată.

De asemenea, accept că ar putea fi o problemă cu computerul meu - folosesc Linux Mint/FireFox - dar întotdeauna mergea bine, până acum un an, așa cum am spus. Am dezactivat toate suplimentele de browser, în cazul în care aceasta a fost problema, dar cu succes.

Sper că acest lucru arată că am cel puțin două probleme: Una este că Orange nu acceptă identificarea mea prin telefon (#300) și, de asemenea, că am o problemă la utilizarea computerului - care nu are nicio legătură cu telefonul.

Lucrul enervant este că nu poți obține ajutor de la Orange. Toate răspunsurile pe care le primesc, fie de la Orange Shop, fie chiar de la acest Forum, citează răspunsurile „standard” - și nu funcționează pentru mine. Este foarte frustrant să nu pot vorbi cu o ființă umană de la Orange pentru a cere sfaturi și, deși apreciez eforturile tuturor, încă nu am o soluție.

DanielaH
Moderator

@An_other1, putem ruga și noi colegii să verifice situația contului tău. Dacă vrei ne poți trimite în mesaj privat codul de abonat și un număr de telefon. Mulțumim.

În cele din urmă, am reușit să contactez pe cineva de la Orange, prin chatbot, și mi s-a spus că parola de mulțumire se bazează pe cifrele din buletin - nu pe CNP, așa cum mi-a spus magazinul Orange. Am primit apoi un e-mail de la Orange în care îmi spunea că au adăugat numărul de abonament în contul meu.

Acest lucru a ajutat cel puțin cu o parte a problemei, dar ar fi fost mai bine dacă aș fi putut să o fac eu.

Mai am probleme cu e-mailurile. Dacă folosesc „Contacte” de pe site, de obicei nu pot trimite un e-mail - am descris deja acest lucru. Dar, după multe încercări, cred că cineva trece ocazional - nu sunt sigur de acest lucru, deoarece nu primesc nicio confirmare și, așa cum am descris, pagina pare să „înghețe”. Acum sunt în mod rezonabil sigur că acest lucru are ceva de-a face cu configurarea computerului meu, pe care acum trebuie să încerc să o găsesc. Mergea înainte - acum nu mai funcționează, iar momentan nu știu de ce.

A doua problemă - apelurile la #300 fiind respinse - încă nu știu de ce. Nu pot înțelege de ce mi se spune că Orange nu îmi recunoaște CNP-ul sau codul de client. Voi continua să lucrez la asta.

Încă cred că site-ul web ar putea fi mult mai clar - există o lipsă de informații despre „utilizator” și ceea ce este acolo este înșelător (de exemplu, informațiile de pe parola Mulțumesc). Paginile sunt prost aranjate, cu fragmente de informații împrăștiate pe ecran și link-uri către alte pagini. Am, de asemenea, un dreptunghi mare gri pe pagina mea pe care scrie "Adresa inregistrata pentru serviciul ales nu a putut fi identificat pe harta" - pot intelege de ce poate fi asta, dar de ce ocupa 25% din pagina? Există casete de diferite dimensiuni pe pagină referitoare la diverse oferte, funcții etc., niciuna dintre ele nu conține informații complete, dar oferă link-uri către alte pagini. Cred că acest lucru este foarte confuz și pierde timp - de ce să nu ai un meniu simplu cu diferitele opțiuni, astfel încât să le poți selecta fără a fi distras de lucruri care nu mă interesează la momentul respectiv?

Știu că niciodată nu poți mulțumi pe toată lumea tot timpul, dar cu siguranță, cred că ar putea fi mult mai clar decât este - în special prin adăugarea unui fel de funcție de ajutor.

Mulțumesc pentru toate comentariile și sfaturile - nu sunt de acord cu toate și sunt sigur că nu sunteți de acord cu mine, dar tot ce vreau să fac este să fac viața mai ușoară, în loc să petrec ore întregi devenind din ce în ce mai mult supărat pe Orange pentru că nu găsesc ajutorul sau răspunsul de care am nevoie ca să-mi pot plăti facturile.

Salut,

Dupa cum spuneam, codul de care ai nevoie pentru adaugarea serviciilor pe cont, este parola Orange Thank You. Si este reprezentata de numarul din seria si numarul cartii de identitate. De mentionat ca trebuie sa fie CI romanesc!

Daca nu esti client roman, nu vei avea cum sa adaugi serviciile pe cont prin metoda asta. De asemenea, nici nu-ti va recunoaste datele cand apelezi 300.

Problemele de "page freeze" e posibil sa fie cauzate de un bug. Recomand eventual sa incerci si in fereastra privata. Si daca ai posibilitatea, incearca si pe alt sistem de operare. Fie pe telefon, fie pe un alt calculator cu Windows sau MacOS.

De asemenea, daca ai AdBlocker, poti incerca sa-l dezactivezi. Poate el e cel care interactioneaza cu continutul paginii.

Pe pagina de Contact poti folosi acel formular. Daca primesti vreo eroare la trimiterea mesajului, ar fi util sa ne spui ce eroare primesti.

Client Orange