anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange, ai devenit rapace și nerationala?

blongro
Junior
Eu. Vechime 19 ani și 10 luni în rețea. Curent abonament 30 ME. Expirarea februarie 2021. În prezent, cu o rata de aprox. 80 de lei. MY Orange spune ca pot lua telefon la preț redus. Vreau un telefon în rate cu prelungire abonament.
RĂSPUNSUL ORANGE PE SITE:
NU SE POATE, IAR PREȚUL ÎNTREG SE APROPIE DE CEL STANDARD.
Element de comparatie: soția luat s10 plus cu prelungire abonament 8 euro, 88 lei pe luna. Eu, cu prelungire abonament 30 euro, 110 lei pe luna.
Culmea, deci se poate cu abonament mai mic dacă ești mai aproape de expirare.
Viziunea orange: clientul fidel cu abonament mare este un prost și ne batem joc de el.
Viziunea mea: orange o companie rapace ca majoritatea celor care fac business în România.
Recomandare: boicot.
32 Răspunsuri 32

Ascary
Campion certificat
Esti ca o furtuna blongro :))) Moderatorul probabil ti-a sters un limbaj mai acid (intra in moderare automat fara interventie fizica) sau atac la persoana ori date personale. Nu se sterg mesaje care evidentiaza o situatie neplacuta privind compania Orange. In fine...am si eu rate cu nemiluita,gadgeturi in general dar si cate un telefon,dar mai rar. Telefon scump peste telefon scump la rate nu prea merge. Gadget peste rata de telefon merge. Platesc catre orange vreo 75 de euro lunar,abonamente si rate cumulate si chiar daca suma e maricica sunt sigur ca nu mi-ar da un telefon in rate odata ce nu am terminat rata la telefonul anterior. Masuri de siguranta ca peste tot,e de inteles si chiar daca Orange este sigura ca noi suntem niste clienti solvabili din cauza unor reguli stricte nu fac rabat de la ele indiferent de client. Asta e,mai strangem bani si ne luam telefonul fara rate (aceasta ar fi ideal) sau asteptam sa le terminam pe precedentele. Toate cele bune.

blongro
Junior
Da vara, Ascary, de vara...

FLo1
#StarMember
@all: Am spus ca nu mai intervin doar de dragul de a ma repeta, dar pentru ca "am pus mana si am citit" am gasit un pasaj cu dedicatie ... de inalta clasa: "draga interlocutor, opusul înseamnă respect și transparenta, de care tu n-ai auzit încă". Stimabile, 1. "opusul respectului" este indiferenta cu care ai merita sa fi tratat pentru dorinta ta " rapace" de a pacali furnizorul de servicii. 2. iar "opusul transparentei" mult dorite este exact mizeria pe care o reproduci "irational". Nu stiu si nu ma intereseaza cum isi desfasoara Orange afacerea, dar pentru tine aceasta reprezinta o "lipsa de transparenta". Nici angajatii nu cunosc detaliile afacerii angajatorului, dar tu vrei sa le stii pe toate. Ori nu-ti dai seama de ceea ce ceri, ori.... degeaba am scris aceste randuri. Pentru mine, la ultima interventie pe topic, verdictul e clar.... Iremediabil.

blongro
Junior
Citesc și îmi fac cruce! Am nimerit bine??? Sunt singurul client Orange aici, înconjurat de angajați ai companiei care ma împung din diferite părți? Cu câteva excepții, se pare ca da. Aceeasi idee repetata de "cunoscătorul" Flo. Domnule cunoscător, 20 de ani alături de rețea înseamnă marja de profit plătită companiei în schimbul serviciilor. Crezi ca tarifele și ratele conțin doar costuri, nea cunoscatorule? Ți-am pus dovezi în fata și tu ma acuzi pe mine de mizerie? De scris, ai scris ceva. Dar cred ca de citit încă n-ai citit suficient. Asa ca pune mana pe carte, cântărește argumentele, evaluează pozițiile, forța fiecăreia din părți și apoi dă-ți cu părerea.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@blongro bine ai venit în comunitate! Îmi pare rău pentru situația aceasta. Majoritatea membrilor din comunitate sunt clienți Orange, angajații sunt evidențiati prin labelul “Angajat Orange” afișat lângă username, deci îi vei observa astfel. Comunitatea este mediul în care poți povesti despre experiența ta, bună sau rea, poți întreba despre produsele și serviciile Orange, poți chiar să ajuți alți membri. Ceea ce nu este în regulă este atacul la persoană și un limbaj nepotrivit, acele mesaje intră automat în sistemul de moderare. Îți mulțumim pentru înțelegere.

Neaplicabil
Ca să faci un boicot cu cap te sfătuiesc sa încerci o vreme abonament la Gigi sau la Telepom si după aia mai vezi tu ... Cat despre Voda, arunca un ochi pe Facebook la ei ... Poti face boicot la Ferrari sau Porsche si mere cu Loganul, dar asta nu iti va oferi prea mari satisfactii personale .

FaraUnID
Campion certificat
@blongro Nu-ti mai bate capul ca nu ai cu cine si nici nu se mertita. Mesaje au fost, sunt si vot fi cenzurate invocand "principiile comunitatii" , mai putin cele ale laudarosilor de serviciu. Aceleasi personaje sunt prezenta si pe softpedia si au aceeasi abordare. Traim in tara in care "principiile" unei comunitati creata de o multinationala sunt mai presus de Articolul 30 al Constituției României: "Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor și libertatea creațiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile."

Ascary
Campion certificat
Ce-ti mai place sa exagerezei...constitutie....libertate ...of...:))))) Hai,sa ai o zi frumoasa! Macar tu ai calitatea de a face sa zambesc (aproape) mereu.

FaraUnID
Campion certificat
Si marmota invelea ciocolata in staniol.... Cat despre calitatea ta si modul de a abordare inca am unele retineri.

blongro
Junior
Dragi tovarăși, ce mai tura vura. Modelul de business al orange a devenit unul tip "prinde-l și stoarce-l". Ce construire relație, ce fidelizare si loializare... Povesti... Banu' venit rapid, pe termen scurt, este cel mai important. Asa ca sfatul meu este: cereți tot ce sunt obligați sa va dea. Factura print, informare la modificare condiții, print, sms, online... Deveniți clienți grei... Sa simtă ca sunteți parteneri și nu doar surse de profit. Cat despre naivii din aceasta scena... Ii compătimesc!

Ascary
Campion certificat
Daca de referi la factura pe hartie,aceasta a fost scoasa de luna aceasta de la Orange. Recunosc ca si mie imi place sa storc fiecare euro de la Orange,chiar si juma de euro :)) Iar la negocieri...le fac la "sange" 🙂

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Fiecare vede lucrurile din punctul lui de vedere și consideră că aia e realitatea! Întotdeauna vor exista mulțumiți (nu naivi) și nemulțumiți! Și eu am avut momente în care nu am fost mulțumit de unele lucruri și acum sunt (de exemplu de gb-iții incluși în Orange home net fix 4g), dar asta nu înseamnă că încep să spun că Orange e nu știu cum (după mai mult de 22 ani), pentru că nu mă ajută deloc acest lucru. Pe segmentul acela am găsit o soluție alternativă, la concurență. Trebuie să înțelegem că nimeni nu este perfect și că nimeni nu ne rezolvă favorabil toate problemele noastre! Din păcate, asta este viața, cu bune și rele! Și știu că o să fiu din nou apostrofat, dar consider că ceea ce spun eu, e doar o părere care poate fi și ignorată, dacă nu convine cuiva. Întotdeauna este bine să semnalăm problemele, dar calm și fără să credem că tonul amenințător și răstit este soluția salvatoare!

Ascary
Campion certificat
E in regula Vio,nu ai de ce sa fii apostrofat la postarea asta. Ca si tine si eu am ales concurenta (DIGI) pentru internetul prin fibra fiindca Orange (fibra) are slabe sanse sa ajunga in zona mea,asa ca e normal sa incerci sa gasesti alternative. Cert este ca netul 4G Orange n-are concurenta. Eu am cochetat vreo 3 luni si cu un net 4G Telekom dar e mic copil pe langa Orange. Chiar si cu avantajul acela de limitare a vitezei la 1,5 Mbs dupa terminarea resurselor de net,Telekom tot e slab fiindca din proprie expierenta resursele nu ai cum sa le termini fiindca netul lor 4G merge execrabil. Cand ai viteze bune,doua-trei saptamani,cand scade si merge taras cu 5-6 Mbs. O luna a mers constant apoi fluctuatiile au fost din ce in ce mai dese asa ca am decis sa reziliez contractul cu ei. Expierenta mea cu Telekom a fost una dezamagitoare,nu zic ca nu or fi si zone cu acoperire buna (pe acolo pe la ciobanul Ghita) insa la mine nu.Asta e,daca nu experimentezi nu ai de unde sa stii cum sta treaba.

FLo1
#StarMember
Revin întrucât acest topic s-a transformat în "care rețea este mai ok" în loc de "Orange este irationala": Este normal ca un abonat să vrea să știe „ce-l mână-n luptă” pe oponentul său (Orange, în acest caz). Ca urmare, oricare dintre ei va face presupuneri, pentru care va folosi în primul rând logica sa. Desigur, abonatul va face propriile calcule, folosind propria logică. Abonatul nu va face efortul de a identifica și alte variante posibile, se va limita la „cea mai rațională” dintre ipoteze (adevărul e doar unul!), de obicei prima care îi vine în minte. În plus, abonatul nu va face nici efortul de a înțelege motivația emoțională a Operatorului Orange, considerând-o de regulă similară cu a lor. Emoțiile sunt însă cele care determină deciziile, rațiunea mai mult le justifică. Astfel abonatul în cauză, din comoditate, va atribui un rezultat prost obținut în discuția cu operatorul Orange, ”iraționalității Orange”. Aceasta însă nu va schimba rezultatul discuțiilor între abonat si Orange.

blongro
Junior
Multi filozofi pe aici. Chestii grele, profunde! Ma intereseaza: primesc ce trebuie pentru ce ofer! Este compania corecta in relatia cu mine? Am posibilitatea de a-mi spune cuvantul si el sa fie ascultat? Sunt partener sau un numar atasat unei situatie finaciare? Ce naiba! Lucrurile astea ma intereseaza!!! Iar orange este nu irationala ci lipsita de coerenta in raport cu propriile actiuni. Cititi si luati aminte! Aoleo....Acum vad. Consilierii sunt si agramati! Maiculita..