anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Timp de asteptare la 300

Novacean_Vasile
Începător
Până acum am asteptat de cel puțin 35 de ori la robot la 300 pentru a lua legătura cu un operator minim 45 de minute de fiecare dată, de ce acest timp de astepare ?????? care l consider o bătaie de joc făcută intenționat de o intervenție umană!!!!!!!!!!!°°°°°°°
12 Răspunsuri 12

Jay
Campion certificat
Salut! Eu sun foarte rar la serviciul clienti, cam 1-2 ori pe an.. Inainte sunam mai des.. De obicei folosesc chat-ul, din aplicatie sau din varianta desktop a contului meu My Orange. Intr-adevar, am asteptat ceva, dar, niciodata peste 30 de minute.. Probabil depinde si de intervalul orar si cate alte persoane suna.. Este ceva ce se poate lamuri doar cu serviciul clienti, sau, te putem ajuta noi in comunitate cu un raspuns?

svetalex
Senior certificat
Nu prea sun la relații cu clienții tocmai pentru a evita timpul mare de așteptare, combinațiile complicate de taste să pot intra în legătură cu un operator, sau situațiile în care operatorul nu știe să îmi răspundă la întrebări. Prefer să utilizez celelate metode de contact - Djingo (dacă nu găsesc răspunsul sunt transferată la un consultant) - sau las un mesaj în formularul de contact în care explic situția pe care o întâmpin la momentul respectiv și aștept să fiu contactată. Așa am certitudinea că cel cu care voi discuta este documentat cu privire la situația mea.

Novacean_Vasile
Începător
Indiferent de ora care sun timpul de astteptare e acelasi...se rezolva problema in urma sesizarilor nenumarate pe serviciulclienti@orange.ro,dar după o lună iar acelasi cosmar

DanielaH
Moderator
@Novacean Vasile, îți mulțumim pentru feedback, pe care îl vom redirecționa către colegii noștri de la Serviciul Clienți. Așa cum spunea și Jay, dacă solicitarea ta nu implică verificarea contului tău personal și nu este necesar să oferi date personale, spune-ne, te rog, despre ce este vorba și încercăm să te ajutăm aici în Comunitate.

Novacean_Vasile
Începător
Nu vreau sa mai astept minim 45 de minute la robot!!!!!!!!de ce dupa fiecare sesizare se revine la un timp de asteptare de maxim 1 min,iar după aproximativ o lună din nou timpul e de 45 iar????Sunt f revoltat pe ceea ce mi se întâmplă!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FLo1
Campion certificat
Djingo, Chatbot-ul din pagina www.orange.ro e mult mai util si mai promt la raspunsuri. In plus sa nu uitam pentru cei care sunt la fel de rapizi ca "timpul de asteptare la 300": "Verba volant, scripta manent."

Neaplicabil
Nu sunt foarte sigur daca asta e sistemul, si presupun ca esti abonat, pentru ca la prepaid dupa doua apeluri te restrictioneaza, dar presupun ca daca suni foarte des intr-o luna, esti mutat mai spre coada listei fata de cei care suna mai rar, ceea ce ar explica timpul mare de asteptare pe care il mentionai mai sus. Din nou, se poate sa gresesc si sa n-aiba nicio legatura. Dar o posibilitate. Daca cineva are informatii mai corecte in sensul asta, sunt curios sa aflu. :) Intre timp, iti recomand si eu variantele de contact alternativ, respectiv pe chat (prin Djingo) sau email.

FLo1
Campion certificat
@Novacean: Ai reusit sa contactezi Serviciul Clienti prin apel la 300? Daca nu, incearca chat-ul Djingo. Uite un link din Comunitate ca sa intelegi de ce e mai ok prin Chat: https://comunitate.orange.ro/questions/2065627-chatbot-vs-servclienti

Vio73
Campion certificat
Salutare! Eu, de exemplu, când sun la Serviciul Clienți ( deși o fac mai rar), folosesc combinația de cifre 300-1-3 (parcă) și, de cele mai multe ori, mi se răspunde instantaneu sau în 2-3 minute. Acum, nu știu ce să zic, pentru că am și mai multe servicii și poate fi și acesta un criteriu de a fi preluat mai repede sau mai greu.

Salut! Atunci cand suna la numarul de contact al Serviciului Clienti, apelantul este directionat catre echipa dedicata, in functie de profilul contului de pe care apeleaza (abonat persoana fizica, abonat persoana juridica, utilizator PrePay, client non-Orange etc.). Mecanismul de rutare care face directionarea tine cont doar de numarul de pe care clientul efectueaza apelul la Serviciul Clienti, nu de frecventa cu care acesta apeleaza.

FLo1
Campion certificat
@Orange Assistant: Cred că vroiai să scrii "numărului de pe care clientul efectueaza apelul la Serviciul Clienti". Altfel se poate considera că preselecția se face în funcție de numărului..... 🙂 Dar nu cred că este cazul...

DanielaH
Moderator
Da, FLo, ai dreptate. Desigur, este vorba de tipul numărului de telefon (abonament, PrePay etc.), nu de identitatea acestuia.