anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SIM/ număr provizoriu după portare

Neaplicabil
Buna seara tuturor.
Am primit un SIM Orange în magazin la depunerea cererii. Ideal portarea se realizează între 23 24 după cum este stipulat în cerere. Acel SIM va fi cel. care îmi va reveni mie de acum înainte ?
Are un număr de Orange Romania pe el și apare în contractul încheiat. O sa fie modificat acel număr cu numărul meu pe care îl portez sau cum?
Trebuie mers după alt SIM Orange din nou la magazin ? Când introduc acel SIM în telefon daca rămâne acela ?
Chestia asta nu am înțeles eu prea bine .
Mulțumesc tuturor celor care vor da o mână de ajutor .
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Sim-ul nou functioneaza de la inceput, pentru ca el este activat de reprezentantul Orange cu care ai încheiat contractul, pe baza codului unic pe care il are orice cartela, deci poate fi folosit inainte de finalizarea portarii.. Numarul primit la semnarea contractului este valabil doar pana se definitiveaza portarea, pentru ca nu are cum sa functioneze direct numărul portat... Cartela insa, ramane cea primita de la Orange cand ai semnat contractul.. Am portat un abonament, al unei rude, acum câteva luni si, în ziua cand trebuia sa se finalizeze portarea n-a trebuit să faca nimic, nici macar sa restarteze telefonul.. Pur si simplu s-a trezit ca suna noul telefon, deși nu dăduse numărul nimănui..

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

Muchalucha
Explorator entuziast

Mie mi s-au impus numarul provizoriu desi nu l-am vrut ca m-am gandit ca vor fi probleme si asa a fost, apoi mi-au impus ca in cazul in care portarea nu se poate realiza sa raman cu numarul provizoriu si contractul pe un an, iar asta este in tipizatul lor. Nu am avut oferta speciala de pret si nici telefon nu am vrut. Am vizitat 2 magazine. In primul ei m-au trimis la centru in Victoriei ca poate ei accepta ce doream eu. Cei din Victoriei mi-au spus ca tehnic nu se poate fara nr. privizoriu si ca vezi doamne si daca s-ar putea ei ma scutesc de inca un drum sa ridic cartela. Tot am facut drumul. 
Am propus sa nu fac portare, sa inchei contract nou cu Orange, dar sa obtin un numar de telefon mai de doamne ajuta. Normal ca nu se mai dau numere preferentiale deci ei doreau portare. 

Portarea si primirea in Orange a fost cu cantec. Era asa de suspicioasa doamna aia de numa. Deja era incurcata. Era obisnuita sa-i semneze toti fara vociferari, explicatii si negocieri mai ales ca legea iti permite. 

Dar odata realizata portarea si drumul 2 la magazin rezolvat cu esim, operatorii la 300 au fost cu 10 clase peste operatorii de la Vodafone. Serviciile super, operatorii la 300 chiar mi-au rezolvat tot de la data de facturare preferentiala la VoWiFi si cate au mai fost si au fost rabdarori, calmi si extrem de amabili. 

Asa ca una peste alta nu am motive sa cred ca n-am facut o alegere buna. 

Cum ziceam si anterior, corporatiile impun anumite proceduri (cu una din ele ma impiedic, de fiecare data, cu un client: daca emite, chiar si din greseala, o factura de penalizare, "procedura lor" nu permite corectia (stornarea). Dar, daca emit eu factura gresita, exista pretentia de a emite factura de corectie (care este, de fapt, o stornare).

Cel mai probabil este legat de oferta primita. Foarte probabil este necesara activarea pe un numar, chiar daca numarul respectiv va fi inlocuit ulterior. Nu cred ca pot lega oferte fara un numar telefonic propriu (nu conteaza ca va fi schimbat cu un numar care vine din alta retea, conteaza sa fie, la data semnarii, un numar din reteaua proprie). La prima portare pe care am facut-o a fost din cauza SIM-ului care nu mai primea retea si aveam nevoie de un numar. La portarile ulterioare nu m-a mai interesat ca am doua numere 3-5 zile (cu exceptia primei portari, pe care am facut-o intr-o marti, pe restul le-am facut vineri sau in weekend).

Daca iti convin serviciile, sa le utilizezi cu placere!

Neaplicabil
Mulțumesc mult pentru răspunsuri . Îmi place în comunitatea Orange Romania .

Vio73
#StarMember
Numărul pe care îl ai dat de Orange este provizoriu. După ce se realizează portarea, numărul tău va reveni la Orange. Felicitări pentru revenire și succes!

Jay
Campion certificat
@GingisHan, cu plăcere.. bine-ai venit in comunitate.. aici, împărtășim fiecare din experientele noastre si, putem găsi răspunsuri, cand întâmpinăm o situație nouă sau care nu ne este clara.. 🙂

Neaplicabil
Maine e programată portarea daca totul merge bine . Început 23 terminat 24 septembrie . Vedem . Poate dura și mai mult după cum vad pe Portalul Portabilitate.Ro .

Jay
Campion certificat
Asa este, exista o limită maximă.. Din diverse motive, furnizorul donor, de la care vrei sa pleci, se mai "impiedica", însă, n-ar trebui sa se ajunga la acea limita.. La portarea făcută de mine, termenul inițial a fost 19, apoi, mătușa mea, a primit mesaj ca se va face pe 20, în jurul orei 14:00.. motivul, mi s-a spus că ar fi faptul că au avut cei de la Vodafone foarte multe solicitări in perioada respectiva.. Data si ora au fost respectate.. Succes! Sa fie data maxima 24, în cazul tău.. Sa ne spui cum se finalizeaza 🙂

RafaHelper
#StarMember
Salut @GingisHan, Ma bucur sa vad ca iti place in comunitate si bun venit. De altfel vad ca ai gasit repede raspunsuri la intrebarile tale. Nu uita sa marchezi ca "Solutie" acel mesaj care raspunde cel mai bine la intrebarile puse. _________________________________________________________________________________________ As vrea sa iti mai ofer cateva recomandari ce te vor ajuta atat pe tine cat si pe viitori membri in comunitate. Cand deschizi o noua intrebare scrie in titlu idea de baza a intrebari tale, de exemplu in cazul tau ar fi "SIM-ul temporar va deveni SIM principal dupa portare?", Daca nu sti de la bun inceput titlul intrebari, poti sa scri in descriere, iar la final sa completezi si titlul intrebari. Pentru acest topic ne poate ajuta un moderator sa schimbam. :) Poti atasa imagini la intrebarile tale folosind butonul "Adauga un fisier" Verifica si link-urile de mai jos pentru a intelege mai bine cum funtioneaza comunitatea Orange: https://comunitate.orange.ro/pages/ghid https://comunitate.orange.ro/questions/1971113-principiile-comunitatii-orange-romania https://comunitate.orange.ro/pages/termeni-si-conditii-generale-de-utilizare-comunitatii-orange-romania

Razvan
#StarMember
Bine ai venit în comunitate. Probabil portarea efectiva se va realiza în cursul zilei de mâine, deobicei între orele 11-13 sau mai târziu. În momentul în care vei sesiza ca nu mai ai semnal pe simul de Telekom, în acel moment numărul a devenit activ pe simul de Orange, înlocuid numărul provizoriu primit la semnarea actelor.

Neaplicabil
Am înțeles acum . SIM - ul Telekom îl predau la ei ? La fixe le -am predat la sediul firmei din oraș cu proces verbal de predare primire modemul și Smart Cardul TV .

Jay
Campion certificat
Eu n-am predat niciun sim, de la numerele portate.. nu stiu cum au procedat alte persoane, dar, eu n-am crezut ca este cazul sa-l predau.. nici ei nu cred ca au la ce sa-l mai foloseasca.. spre deosebire de ceea ce ai predat..

Vio73
#StarMember
Sim-ul nu-l mai predau, că nu-i nevoie. Va fi oricum dezactivat.

Razvan
#StarMember
Nu îl predai, îl păstrezi amintire pentru tine.

teacher_
#StarMember
Poți să predai Sim-ul doar daca vrei să îți amintești vremurile trecute, pentru că nu va mai putea fi folosit de alți utilizatori. Lăsa lucrurile să meargă de la sine de acum. 🙂

Neaplicabil
Am promis că revin . Semnal încă full de la Telepom și netul încă mai funcționează . Drept urmare mai aștept .În cererea de portare de la Orange este stipulat de astăzi de la h 9 până mâine la h 14 . And I wait to happened .