anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mi s-au reincarcat datele mobile in My Orange

N_u_l_l___0__
Începător
In josul paginii, la "Cronos", imi spunea "Consum centralizat
resurse valabile pana pe 05 August 2022". Dupa ce a trecut acea data, acesta s-a schimbat in "Consum centralizat
resurse valabile pana pe 05 Septembrie 2022" dar datele mobile nu mi-au fost reincarcate
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, N u l l [ 0 ]! Bun venit în Comunitate!

În acest moment, resursele de minute și Internet nu sunt actualizate în secțiunea Cronos. Colegii noștri lucrează pentru remedierea situației.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Update 10 aug. - situația a fost remediată

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Salut, N u l l [ 0 ]! Bun venit în Comunitate!

În acest moment, resursele de minute și Internet nu sunt actualizate în secțiunea Cronos. Colegii noștri lucrează pentru remedierea situației.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Update 10 aug. - situația a fost remediată

N_u_l_l___0__
Începător
Exista un alt mod de a afla cate date am ?

Pololică
#StarMember
*100#, dar presupun ca baza de unde isi iau informatiile este aceeasi.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Au mai fost diferente. Deci...da, *100#. Sau 415 pentru abonament, 333 pentru prepaid.
Client Orange

N_u_l_l___0__
Începător
A ok mersi

DanielaH
Moderator
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. @N u l l [ 0 ], este în regulă și la tine?

N_u_l_l___0__
Începător
Da, este ok