anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Google Messages problema cu poze, gifs etc. pe date mobile

bgd14
Junior
Buna ziua,
Va scriu despre o problema pe care o intampin cand folosesc functia de chat din aplicatia Messages (https://www.orange.ro/servicii/chat-messages/). Problema este urmatoarea, cand sunt pe date mobile, nu pot primi poze, stickere, gifs etc. Apare ca am primit ceva daca dau download nu merge revine tot la cerculetul in care pot da download. Problema aceasta o am cu toti cunoscutii care sunt pe Orange/Yoxo, nici ei la randul lor nu pot primi poze. Am incercat cu alti cunoscuti din retelele Vodafone si Digi, iar ei pot primi poze fiind pe date mobile. Deci este o problema la voi. Ce se poate face, astept un raspuns!
Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Ne cerem scuze pentru întârzierea răspunsului.

Situația semnalată de voi este cunoscută și a fost escaladată de către colegii noștri la Google. Avem în acest moment un prim răspuns intermediar și anume că problema va fi corectată de Google, la viitorul release al aplicației mobile Google RCS. Din păcate nu avem un termen estimat pentru această rezolvare.

Vă vom ține la curent dacă vom avea noutăți.

 

Update 20.04.2022 - Situația a fost remediată.

Vizualizare soluţie în postul original

31 Răspunsuri 31

DanielaH
Moderator
@bgd14, este o situație recentă sau nu a funcționat niciodată?

FLo1
#StarMember
@bgd14: Bun venit în Comunitatea Orange. Ești sigur că nu ai vreo restricție pe ”date mobile” pentru limitarea traficului și efectuarea de descărcări ale imaginilor sau alte fișiere doar pe WiFi? Regăsești configurări aferente acestei funcții atât la aplicație (inclusiv de email, Whatsapp etc) cât și la configurarea ”datelor mobile”.

mihai_13
Maestru
bgd14 este vorba de aplicatia asta ? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.messaging&hl=en - daca da asta este o aplicatie care se substituie aplicatiei native sms din telefon - vezi ca trebuie sa ai setarile mms si toate permisiunile bifate - DE CE ? deoarece tu incerci sa trimiti poze-etc (format media) pe o aplicatie care de baza este folosita pentru sms - bine inteles ca poti trimite si format media dar trebuie sa ai (cum scriam mai sus) toate setarile si accepturile ca sa poti trimite format media- chestie care o faci din setarile telefonului tau - sper ca ai inteles - p.s - de ce nu folosesti o aplicatie "normala" pentru trimis media ? gen whatsapp sau facebook messenger -viber etc

bgd14
Junior
Problema am avut-o pe 2 telefoane diferite, deci nu este de la telefon, este ceva de la Orange, cel putin in Iasi. Totul este ok in setari, pe alte aplicatii primesc poze fara probleme. Deci nu e vorba de restrictii. Cum am zis pot trimite poze prin date mobile, ceilalti care folosesc Messages pot vedea pozele, si cum am zis toti prietenii cu care am testat ce sunt pe Orange/Yoxo cel putin din Iasi, la randul lor nu pot primi poze,gifs stickere pe date mobile, dar de trimis eu pot, pe wifi la randul meu pot sa vad pozele si tot. De ce vreau sa folosesc Messages? Pentru ca e ceva build in in Android si mi se pare foarte fain sa ai o singura aplicatie din care sa vorbesti, plus ceilalti cu care conversez folosesc tot Messages Edit: Am migrat de pe iPhone recent, deci de 2 saptamani am problema asta, acum mai inainte de atat nu stiu.

mihai_13
Maestru
Ma gandesc sa incerci(daca nu cumva ai facut-o deja) sa dezinstalezi aplicatia si sa o instalezi din nou intre operatiuni da un restart la telefon- si stiu ca o sa-ti ceara diferite permisiuni pe care le dai accept cu atentie .. pe undeva stiu ca apare o setare gen accept descarcare pe date mobile foto-video-document - ele sunt bifate automat pe wifi dar pe date mobile trebuie sa bifezi tu ... ce telefon folosesti? samsung se pare ? stiu ca la ultimul android 12 ti- se cer multe permisiuni (ca sa nu faci costuri suplimentare - cei de la samsung nu stiu ca Orange da net nelimitat 🙂 )

bgd14
Junior
Da, am incercat dezinstalare update, ca uninstall de tot nu se poate ca e default pe telefoanele Samsung, golire cache force stop si configurat de la inceput functia de chat, are toate permisiunile. Da am un Samsung acum, am testat si pe un Xiaomi, la fel. Alti prieteni din Orange/Yoxo cu telefoane diferite tot cu toate permisiunile on, la fel e pe date mobile, cel putin in judetul Iasi aparent. S-ar putea sa fie ceva local de la retea.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Am incercat si eu mai devreme. Totul ok pe 4G. Cred ca e ceva specific (posibil zonal). Update: aparent e totul ok si pe Edge. @bgd14, ai mai putea incerca ceva, cu toate ca nu vad de ce ar face vreo diferenta, si la mine merge oricum. Vezi ca in setarile aplicatiei de Messages, la Advanced, ai o optiune de auto-download MMS. Default pare sa fie pe ON. Daca la tine e pe OFF, incearca sa o treci pe ON. Singura diferenta ar fi ca o sa-ti descarce automat pozele, in loc sa-ti dea buton de Download. Dar cum ziceam, chiar si cu buton de download (optiunea pe OFF), tot ar trebui sa mearga ok descarcarea pe date mobile. Ca idee, am incercat imagini jpeg, gif-uri, si emojis. Toate s-au primit ok pe conexiune carrier. Singurul motiv pentru care ar putea sa nu mearga (asta presupunand ca nu e o problema zonala, cum ziceam mai sus) este eventual daca nu ai setarile de MMS. Dar, din nou, din cate stiu, telefonul si le ia automat. Deci...nu prea ai ce sa modifici acolo.
Client Orange

mihai_13
Maestru
Da ciudat - cred ca deja Daniela (moderator) face demersuri pentru problema ta.

bgd14
Junior
Da, e bifat pe ON, da ma gandeam si eu la asta cu MMS, si nu am ce face in privinta asta

Viocat
Senior certificat
Salut bgd14. Folosesti in android acelasi sim din iphone. Poate ai uitat sa dezactivezi iMessages inainte sa introduci simul in Android si de aia sa ai problema aceasta

bgd14
Junior
Nu, nu mai am treaba cu iPhone, e dezactivat iMessage. Cum am zis nu sunt singurul, din Iasi, cu aceasta problema. Deci slabe sanse sa fie ceva de la mine.

DanielaH
Moderator
@bgd14, am expus situația ta colegilor noștri de la departamentul tehnic. Ne-au întrebat ce model de telefon folosești și dacă sunt probleme cu Internetul în zonă (eventual dacă poți atașa aici un screenshot cu un test de viteză). Ți-am trimis și 2 mesaje private (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) pentru a ne oferi mai multe informații care nu pot fi făcute publice aici în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

bgd14
Junior
Telefon am acum un Galaxy S22 Ultra, dar cum am zis am incercat si pe un Xiaomi, si la fel nu sunt singurul din Iasi care are aceasta problema pe date mobile la Orange/Yoxo. Viteza pe 5G eu zic ca e foarte buna. Problema cu adresa de mail, este ca nu am acces la ea, daca ma puteti suna pe numarul de telefon asociat contului ar fi bine.

DanielaH
Moderator
@bgd14, mulțumim pentru detalii. Le-am transmis colegilor și situația ta este în atenția lor.