anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Djingo nefunctional pe Safari, in MacOS

Neaplicabil
Hello,

Djingo pare sa fie nefunctional pe Safari, in MacOS. Nu se intampla nimic cand dau click pe butonul "Vorbeste cu Djingo".

Pe Chrome (MacOS), butonul e functional, dar Djingo cred ca e un pic in vacanta, pentru ca nu reactioneaza la niciun fel de mesaj.
1 Soluţie acceptată‚

Neaplicabil
Am aflat de unde era problema cu Djingo pe Safari: adblocker. I-am dat allow pentru site-ul Orange, si acum totul e ok. 🙂

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Jay
Campion certificat
Voiai sa-l intrebi ceva sau era doar un test? Eu nici nu-mi amintesc când am încercat sa vorbesc ultima data cu djigo.. ☺ P.S. Am vrut sa apăs pe ❤️ și nu apare.. De fapt.. vad ca nu mai apare pe nicăieri.. hmm.. :)) O avea legatura și cu dispariția top 3 pe săptămână..

delfinas
#StarMember
Cred că sunt niște probleme cu site-ul Orange. Cam de ieri după-amiază, și Comunitatea e "in suferință", anumite butoane, cum ar fi inimioara de like, nu apar. Trebuie sa avem puțintică răbdare. 😉

Neaplicabil
Buna, Jay! Da, voiam sa intreb daca pot sa transform o optiune cu minute activata din greseala, inapoi in credit, care va fi folosit ulterior pentru activarea optiunii curente. La 333 imi apar beneficiile din ambele optiuni (normal). La *100# imi spune ca nu am nicio optiune activa (?!). :)) Stiu ca s-a mai postat (parca) si in comunitate ceva similar, de-aia nici n-am mai deschis inca un thread pe tema asta. Dar n-am reusit sa-l gasesc. Oricum, problema de nefunctionalitate pe Safari e veche. Am trimis-o deja acum mult timp la Orange, si.....a ramas in pom, ca majoritatea sesizarilor cu imbunatatiri/bug-uri trimise la Serviciul Clienti. Pentru ca, din nou, daca nu se vrea, nu se face.

Miha_Z
#StarMember
Buna. Am incercat si eu acum din Chrome si a mers. L-am intrebat daca functioneaza cum trebuie si nu mi-a inteles gluma. Mi-a oferit mai multe variante pentru a mi se rezolva problema. Mai incearca si tu si poate iti raspunde.

Vio73
#StarMember
Probabil are ceva probleme! Îi mai trebuie și lui ceva odihnă...glumesc desigur! La mine functionează din aplicația de pe telefon!

delfinas
#StarMember
Rafa, la subiectul asta te refereai? https://comunitate.orange.ro/questions/2685965-optiuni-minute-simultan

Neaplicabil
Miha, screen-ul e de pe Chrome, varianta de Windows? Daca da, inseamna ca e doar la mine problema cu lipsa de raspuns. @Delfinas, acela este intr-adevar un thread similar, cu doua optiuni active simultan. Problema pe care incerc sa o rezolv este transformarea acelei optiuni inapoi in credit. Nu am nevoie de doua optiuni, si nu e nimic consumat din ea. Dar nu mai stiu daca se poate. Pana la urma, daca nu se poate, o sa raman cu doua optiuni activate simultan. Oricum, optiunea principala expira saptamana viitoare (de-aia am si reincarcat), asa ca nu ar fi asa o mare paguba. Doar ca nu voiam sa incarc cu optiune, ci cu credit. Si din graba, am apasat pe alt buton. Plus ca, din cate stiu, beneficiile se cumuleaza. Dar din nou, nu am nevoie de doua optiuni.

Miha_Z
#StarMember
Trebuie sa trimiti mesaj la 321 cu textul CREDIT. https://comunitate.orange.ro/questions/2452872-transform-optiunea-6-euro-minute-credit-6e

RafaHelper
#StarMember
Salut @arsradu, Si la mine functioneaza chat-ul, chiar si transferul la un agent live. Incearca cu un clear de cache in browser si vezi daca s-a rezolvat problema.

Miha_Z
#StarMember
@arsradu screen-ul este facut la Chrome varianta de mobil.

Neaplicabil
@Rafa, am incercat si mai devreme, fara vreun rezultat. Acum vad ca si-a revenit. Posibil ca Djingo sa fi fost un pic in pauza de masa. :) Deci, partea de Chrome acum merge. Partea de Safari...inca nu. Cred ca e ceva script pe care incearca sa-l ruleze pe Safari, si nu-i da voie browserul. De ce? No idea. @Miha, mersi frumos de sugestii, si de screenshot. Pe mobil mi-a mers si mie. Inclusiv pe iPhone, tot cu Safari. Problema era doar pe MacOS. Am incercat si sa trimit "Credit" la 321. Momentan imi spune ca "Cererea a fost inregistrata". So...presupun ca momentan asteptam. 🙂 Daca nu merge, o sa incerc pe Chrome, pe chat, sa vad daca am noroc. Si daca nu, ramane asa, si cu asta basta.

Miha_Z
#StarMember
Cu placere @arsradu. Sper sa se rezolve solicitarea trimisa.

Miha_Z
#StarMember
Trimite mesajul dar cu litere mari CREDIT, altfel nu cred ca-l ia in calcul.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut tuturor. @arsradu o să transmitem feedback-ul tău colegilor. Referitor la sistemul de gamification, ne pare rău, este o eroare în acest moment, am trimis provider-ului și se ocupă de rezolvarea ei. EDIT: situația a fost rezolvată cu sistemul de gamification.