anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Re-primesc SMS-uri cu coduri de autentificare tranzactii bancare la mult timp dupa ce am efectuat acele tranzactii

mrsalexander
Explorator
In prezent ma aflu in UK.
Pe 12.07 si 13.07 am efectuat prin internet 3 operatii bancare folosind un cont Wise. Operatiile au implicat primirea unor coduri prin SMS. Dupa finalizare, am sters respectivele SMSuri.
Azi am primit din nou SMS-urile, din senin. Sunt considerabil mai multe SMS-uri - eu am efectuat doar 3 transferuri de bani pe 12 si 13.07, dar am primit 12 SMS-uri azi. Au sosit "in bloc", toate la aceeasi ora. Sunt datate 12.07 si 13.07; unele vin de la numarul 1836 si unele de la numarul 1795.
De asemenea, a sosit si un SMS de la Orange care imi multumeste pentru plata Orange efectuata. Ultima plata Orange a fost achitarea abonamentului, pe 19.06, deci cu o luna in urma?!
Nu le-am deschis sau accesat in nici un fel.
As vrea sa stiu daca pot fi tentative de scam sau frauda, sau daca cineva mi-a hackuit sim-ul si incearca acum sa sparga si conturile bancare?!
Telefonul e un Samsung Android.
Orice sugestii despre ce am de facut in continuare sunt binevenite!
Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Trixen
Explorator entuziast
Salutare, Mesajul de la Orange imi pare autentic; si eu primesc mesaje similare. In mod ciudat, primesc mesajul asta in ziua in care se emite factura urmatoare. In ceea ce priveste mesajele de la Wise, codurile sunt diferite. As schimba, preventiv, parola de la Wise si as da o scanare antivirus pe computerul sau telefonul de pe care ai facut platile (recomand Malwarebytes Anti Malware pe computer). Altfel, daca nu vezi tranzactii suspecte care sa fi avut loc, ar trebui sa fii ok.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Trixen
Explorator entuziast
Salutare, Mesajul de la Orange imi pare autentic; si eu primesc mesaje similare. In mod ciudat, primesc mesajul asta in ziua in care se emite factura urmatoare. In ceea ce priveste mesajele de la Wise, codurile sunt diferite. As schimba, preventiv, parola de la Wise si as da o scanare antivirus pe computerul sau telefonul de pe care ai facut platile (recomand Malwarebytes Anti Malware pe computer). Altfel, daca nu vezi tranzactii suspecte care sa fi avut loc, ar trebui sa fii ok.

mrsalexander
Explorator
Multumesc mult pentru raspuns. Ma temeam sa nu fie vreo tentativa de hackuire a cartelei sim, mai ales ca nu snt in tara actualmente... Am schimbat parola Wise, sper ca totul sa fie ok. Toate bune!