anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu apel WiFi (VoWiFi) de când cu iOS16

dumy13
Junior
Bună seara!
De când am făcut upgrade la iOS 16, serviciul de apel WiFi nu-mi mai funcționează. Am încercat dezactivarea și reactivarea funcției, am încercat restart la telefon dar degeaba. Pe vechiul iOS nu am avut deloc această problemă.
Ceva idei?
Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember
Incearca o resetare de retea (doar retea). Uneori, cand intervine o versiune beta a sistemului de operare (chiar si RC) si ajungi pe versiunea finala (oficiala), se mai intampla... mici sincope (am folosit IOS beta pentru 14 si 15 si mai erau mici probleme, rezolvate ulterior).

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Uhm....none. Ce carrier bundle ai? Poti vedea asta la Settings > General > About (scroll down pana la Carrier). De asemenea, despre ce model de iphone vorbim?
Client Orange

dumy13
Junior
E vorba de un iPhone 12 Pro (A2407). Nu e blocat în nicio rețea, fiind achiziționat la liber. Am atașat screenshot cu carrier-ul cerut.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Suna la 300 sau ia legatura cu cineva pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) si cere-le activarea serviciului pentru numarul tau. Am avut de curand un topic similar in comunitate, si se pare ca, pentru eSIM, nu e suficient sa treci acel toggle pe ON, in Settings > Carrier > WiFi Calling. Trebuie activat si pe cont. De ce nu e by default...nu stiu. Dar incearca si asta. Sper sa mearga. Personal nu cred ca problema are de-a face cu iOS 16 (si eu am tot iOS 16, acelasi carrier bundle) si totul merge perfect. Deci, tind sa cred ca problema e in alta parte.
Client Orange

dumy13
Junior
A mers fără probleme până să fac update-ul la iOS 16. Ceva s-a întâmplat în acel moment, dar poate ai dreptate și e doar o coincidență...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
De-ai zic. Sa nu fie doar o coincidenta. Eu am avut iOS 16 din primul beta si n-am avut niciodata probleme cu serviciul asta. Dar sunt pe SIM fizic, nu eSIM. Acuma, se poate sa fie si ceva specific pentru update-ul de iOS 16, dar numai pentru eSIM-uri. Incearca. N-ai nimic de pierdut. 🙂 Daca e sa mearga, sa ne spui si noua. Poate mai sunt si alti clienti cu aceeasi problema.
Client Orange

Pololică
#StarMember
Incearca o resetare de retea (doar retea). Uneori, cand intervine o versiune beta a sistemului de operare (chiar si RC) si ajungi pe versiunea finala (oficiala), se mai intampla... mici sincope (am folosit IOS beta pentru 14 si 15 si mai erau mici probleme, rezolvate ulterior).

dumy13
Junior
Le-am scris, aștept răspunsul lor. @Pololica: nu am instalat nicio versiune beta, fiind vorba de telefonul meu primar.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Sa inteleg ca a mers cu resetare de retea?
Client Orange

dumy13
Junior
@Pololica mulțumesc, ai avut dreptate! După un reset network totul funcționează ok. Se pare că poate fi util chiar și dacă nu am folosit versiuni beta sau RC ale sistemului de operare.

Pololică
#StarMember
Nu stiu de ce, dar eram convins ca maine se lansesaza IOs 16 (aproape sigur am incurcat cu inceperea livrarilor de IPhone 14...). E bine ca ai reusit sa rezolvi.