anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot obține o nouă cartelă SIM cu același număr de telefon?

BENZEKRIMALAK
Începător

Vreau să știu dacă pot obține o nouă cartelă SIM cu același număr de telefon pentru că l-am pierdut pe al meu?

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

Desigur! 

Poţi schimba cartelaSIM - micro SIM sau nano SIM (păstrezi acelaşi număr de telefon şi aceleaşi servicii) în orice magazin Orange sau magazin partener.

Ai nevoie de următoarele documente:

  • un act de identitate, dacă ai un abonament Orange înregistrat pe persoană fizică
  • un act de identitate, ştampila societăţii şi o împuternicire ştampilată, dacă ai un abonament Business


Schimbarea cartelei SIM pentru abonament se poate face gratuit: 

  • în cazul în care cartela este defectă
  • în cazul în care nu ai efectuat nicio schimbare de SIM în ultimii 2 ani
  • în maximum 30 de zile de la procesarea unei achiziţii sau a prelungirii unui abonament Orange
  • dacă ai nevoie de un alt tip de SIM (NanoSim, microSIM)


Pentru restul situaţiilor, schimbarea de SIM va fi taxată cu 1.92 euro (TVA inclus).
Taxa de schimbare de SIM va fi inclusă pe prima factură ce se va emite după efectuarea schimbării.

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-un-abonament-95

Pentru PREPAY:

Schimbarea cartelei SIM (furt, pierdere, schimbare format cartelă, deteriorare cauzată de client etc) - 1,92 € pentru orice plan tarifar, TVA inclus. Indiferent de motiv, poti solicita schimbarea grautita a SIM-ului o data in 24 de luni.

Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :

  • dacă SIM-ul este defect/deteriorat: în orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) 
  • daca SIM-ul a fost pierdut sau furat: doar în magazinele proprii Orange ( nu şi la parteneri) 

Pentru a afla dacă un SIM este defect, îți recomandăm să faci următorul test : introdu cartela SIM în alt telefon compatibil cu rețeaua Orange şi, invers, alt SIM în acel terminal. În situația în care constați că SIM-ul nu funcționează nici în celelalt telefon, va fi necesară o înlocuire a cartelei.

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

Sper ca ti-am fost de folos! O duminica binecuvantata!

 

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Da, se poate. Mergi intr-un Orange Shop cu actul de identitate si iti vor da o noua cartela SIM cu acelasi numar.

Client Orange

Blue12
Senior

Desigur! 

Poţi schimba cartelaSIM - micro SIM sau nano SIM (păstrezi acelaşi număr de telefon şi aceleaşi servicii) în orice magazin Orange sau magazin partener.

Ai nevoie de următoarele documente:

  • un act de identitate, dacă ai un abonament Orange înregistrat pe persoană fizică
  • un act de identitate, ştampila societăţii şi o împuternicire ştampilată, dacă ai un abonament Business


Schimbarea cartelei SIM pentru abonament se poate face gratuit: 

  • în cazul în care cartela este defectă
  • în cazul în care nu ai efectuat nicio schimbare de SIM în ultimii 2 ani
  • în maximum 30 de zile de la procesarea unei achiziţii sau a prelungirii unui abonament Orange
  • dacă ai nevoie de un alt tip de SIM (NanoSim, microSIM)


Pentru restul situaţiilor, schimbarea de SIM va fi taxată cu 1.92 euro (TVA inclus).
Taxa de schimbare de SIM va fi inclusă pe prima factură ce se va emite după efectuarea schimbării.

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-un-abonament-95

Pentru PREPAY:

Schimbarea cartelei SIM (furt, pierdere, schimbare format cartelă, deteriorare cauzată de client etc) - 1,92 € pentru orice plan tarifar, TVA inclus. Indiferent de motiv, poti solicita schimbarea grautita a SIM-ului o data in 24 de luni.

Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :

  • dacă SIM-ul este defect/deteriorat: în orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) 
  • daca SIM-ul a fost pierdut sau furat: doar în magazinele proprii Orange ( nu şi la parteneri) 

Pentru a afla dacă un SIM este defect, îți recomandăm să faci următorul test : introdu cartela SIM în alt telefon compatibil cu rețeaua Orange şi, invers, alt SIM în acel terminal. În situația în care constați că SIM-ul nu funcționează nici în celelalt telefon, va fi necesară o înlocuire a cartelei.

Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

Sper ca ti-am fost de folos! O duminica binecuvantata!

 

Durează mult timp până da o cartelă SIM cu același număr 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca au SIM-uri blank in shop, inlocuirea se face pe loc.

Client Orange

Salut.

Am si eu urmatoarea nedumerire:

De ce trebuie neaparat sa ma duc, in cazul meu vreo 20 Km, intr-un magazin Orange pentru a "incerca", "daca se poate", "probabil" sa obtin un SIM nou pentrunumarul meu "prepay" ?

Traim intr-o epoca in care imi fac credit online, comand mancare online, comand orice online, platesc online, si cu toate astea, obtinerea unui amarat de cip de la un provider de servicii de telefonie si internet si  matur, cu experienta, cu site, cu 'jde mii de abonati, cu pretentii, care se bate pentru locu' numaru unu, ma trimite sa ma duc la un magazin Orange, sa vad daca "poate", "eventual", "probabil" fac rost "cu buletinu" de un alt cip? In amarata aia de aplicatie "My Orange" pot inmatricula un numar Prepay, dar ce ce nu pot folosi acea aplicatie si pentru comanda unui cip nou, numai dumnezeul lui Orange stie..

 

 

Intrebarea este valida, dar raspunsul va fi ... putin despicat de altii: aplicatiile bancare au TOATE datele tale (obligativitate prin procedurile BNR, chiar iti pot bloca contul daca nu actualizezi la anumite intervale). Orange nu are aceasta obligatie (motive GDPR cred) si se prefera mersul in magazinele proprii.

Totusi, cum spuneam si pe alt topic, daca toti cartelistii ar fi obligati sa-si declare identitatea (cu adresa si card bancar pentru plata automatizata [similar Yoxo]), lucrurile ar degenera (la clienti) cu intrebari de genul:

  • ce treaba are operatorul cu datele mele?
  • de ce trebuie sa declar o adresa?
  • vor sa-mi faca abonament?
  • de ce...
  • de ce...
  • de ce...

Desi nu prea ii am la suflet, FCC (un fel de ANCOM+ANPC american) a impus ca toate activarile de cartele sa se faca pe baza de declarare de adresa (inclusiv adresa de urgenta pentru banalul Apel WiFi). Aceste activari de prepay se pot face acasa (unde nu esti obligat sa iti arati buletinul), dar obligatoriu pentru utilizarea serviciilor.

La noi, CCR parca a zis ca nu este constitutinala legea Big Brother, deci romanii sunt mai cu mot. Iti dai seama ca, daca operatorii ar avea obligativitatea omologilor americani, aceasta optiune (comanda si activare a caretelelor prepay) ar fi fost deja disponibila, nu?

Ca o completare: exista varianta de transfer la Yoxo (sim-ul vine acasa sau esim direct in telefon) si apoi reintoarecerea la prepay Orange. Totul in decurs de maxim o luna (30 de zile) din confortul patului de acasa. Depinde de fiecare cat de utila ii este aceasta procedura sau nu.

Pana atunci, fiecare operator isi are propria procedura.

Multumesc pentru raspuns, Pololica, Ideea e ca da, cand cumperi cartela Prepay nu-ti cere nimeni nimic in afara de banii pe care-i dai pe plastic..Dar daca pierzi plasticul si ramai cu numarul agatat prin tot felul de aplicatii care vor sa-ti trimita SMS-uri de confirmare la numarul declarat, si nici nu poti schimba numarul pentru ca nu te poti autentifica decat pe baza SMS-ului, eh incep durerile de cap. Si cand ajungi la magazinul Orange, (am ajuns si acolo...) nu poti cere cipul decat dupa ce-ti pui totul pe masa: CI, CNP, adresa, cantitatea de lapte supt, impresia despre calitatea interactiunii cu reprezentantul, raspunzi cuminte la toate intrebarile si poate dupa aceea, daca au ei plastice configurabile, vei iesi cu noul SIM dar parca dezbracat de toate cele...

Cat despre eSIM, sant prea batran pentru asta, nu mai vreau alte emotii..  

La mine, cu o singura exceptie, nu a fost niciodata nevoie de schimb de cartela.

Acea exceptie s-a numit Cosmote si a insemnat prima mea portare (eram plimbat de la un magazin la altul si nu primeam un raspuns sigur daca respectivul magazin are cartele de schimb pentru prepay sau nu. M-a deranjat mai mult faptul ca mi se spunea ca "nu avem" si apoi eram lasat cu ochii in soare de parca nu existam ca si client al retelei). Stiu, poate a fost cam dura reactia, dar banii sunt la mine in portofel (card/buzunar), nu la operator.

Legat de intrebari, stiu ca la prepay se pun cateva intrebari de siguranta (de genul: cand a fost ultima reincarcare, ce numar s-a apelat ultima data, etc pentru a se evita momentele cand o alta persoana preia numarul "cu forta" la abonament). Ma gandesc ca restul datelor (CI si CNP) sunt cerute in cazul in care numarul este utilizat de alta persoana si reclama ca nu mai are semnal (s-au mai intamplat).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Normal că se poate, eu fac asta de foarte mulți ani, fără probleme.

Baftă!