anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posibilitate de frauda automată la incarcarea din Contul MyOrange

Mădălin
Cunoscător certificat
Azi am întâmpinat o situație foarte gravă în legătură cu reîncărcările făcute din contul meu online.
Posibilă frauda ! Clar frauda fiindcă nu ai cum sa afli dacă nu ești foarte foarte atent la costul suplimentar!
Azi am incercat sa fac o reincarcare cu opțiunea de 5 euro unui prieten .Toate au decurs normal , am făcut această operațiune de zeci de ori.
Imediat după reîncărcare am primit confirmarea de reinacarcare .
După această am primit cateva mesaje cu alte coduri de unica folosință pentru reîncărcare apoi primesc o droaie de mesaje cu textul - încărcarea a fost efectuată-
Mă uit pe cont , aveam mai mult de 8 reinacarcari pe același număr , în aceeași secundă , în același timp , cu aceeași opțiune.
Daca nu observam asta rămâneau și plăteam că nebunul , fără să știu degeaba.
Cu toate acestea nu am rezolvat foarte multe cu operatorul . Au spus că vor compensa in viitoarea factura , nu am înțeles foarte bine ce înseamnă dar curioasă e situația : e imposibil sa fac o reîncărcare a aceluiași număr în mai puțin de 15 min.
Voi ce credeți că trebuie sa fac fiindcă eu nu am verificat niciodată factura și nu am fost niciodată atent la reîncărcări sa vad daca am fost umflat sau nu până acum.
16 Răspunsuri 16

Trixen_old
Cunoscător
Eu am mai facut ocazional reincarcari si nu am intampinat probleme. Nu zic ca nu e vina Orange, insa probabil e doar o eroare tehnica. Cu siguranta neplacuta, insa nu cred ca intentionata. E bine ca ai fost atenta si ai semnalat. Mai departe... iti doresc succes sa nu mai patesti! 🙂

Mădălin
Cunoscător certificat
Ciudat e că s-a trecut peste introducerea acelor coduri de acces , pe telefon le-am primit sub forma de SMS însă probabil s-au făcut autocompletari. Ideea e că avem nevoie de măsuri de securitate mult mai bune , imposibilitatea unei reinacarcari cu aceeași opțiuni pe același număr cât există mai mult de 50% valabilitate activa, sa poți încărca doar cu credit sau cu o opțiune diferita cu resurse mai multe (opțiune mai mare). Sunt absolut convins că mai sunt multi care au pățit la fel , foarte multi nu și-au dat seama !

Viocat
Senior certificat
Eu cred ca se trimit mai multecereri consecutive, este un bug de aplicatie ceva. Am patit si eu cu o alimentare in contul de debit om s-au trimis 2 cereri cu aceeasi suma la interval de 1 sec. Nu s-a efectuat decat una ptr ca la a doua am dat eu respingere din aplicatia cardului bancar. Cred ca e o problema ca nu se inchide conexiunea dupa prima cerere cum ar fi normal. Sa ne spui ce zice tehnicul de la orange

IonelLionel
Junior
Ai rezolvat? Am pățit și eu azi , e vorba de un cost suplimentar de vreo 40 euro , cine știe de cate ori sa mai întâmplat și nu am știut! Toate fix in aceeași secundă!

Mădălin
Cunoscător certificat
Astăzi a venit răspunsul sa sesizarea mea în legătură cu furtul . M-am uitat în urma și am descoperit mai multe tranzacții în aceeași secundă. Răspunsul nu este in favoarea mea și nu au explicat cum au ajuns la acest răspuns decât prin faptul că mesajele de confirmare nu au ajuns în același timp , lucru irelevant . Luna trecută am pățit la fel iar în acel moment Orange au spus că vor scădea reîncărcările eronate din factura . Acum ce sa fac ? Orange deja nu se mai întoarce asupra deciziei și practic rămân cu banii pierduți printr-o metoda care poate deschide noi orizonturi. Ce ar trebui sa sesizez OPC sau parchetul general de poliție?. Ce trebuie sa pun la dispoziție celor două instituții? Daca a mai pățit cineva cum ați rezolvat.?

Mădălin
Cunoscător certificat
Am făcut print screen la absolut tot pentru a mă asigură că Orange nu va șterge nimic din cont sau vor șterge chiar contul așa cum am pățit cu cei de la Eon

Mădălin
Cunoscător certificat
Am incercat sa fac 2 reîncărcări pe același număr de pe aparate diferite și îmi apare mesajul de eroare : Pe numărul 074xx.. s-a făcut o reîncărcare în ultimile 10 min .Va rugăm încercați mai târziu. Din cont nu exista posibilitatea tehnică și nici logica sa poți face o reîncărcare a unui număr de 6 ori în același 6 , în aceeași secundă iar Orange nu poate trimite 6 mesaje de confirmare și să fie și deschise în același timp

FLo1
#StarMember
@Mădălin: dacă lași scenariile de film și încerci calea dialogului cu Orange vei observa că vei rezolva atât problema dar vei câștiga și timp. Perseverența e calea izbândirii. Succes.

Mădălin
Cunoscător certificat
Din pacate ei deja au spus că nu va exista un alt răspuns chiar daca fac o noua sesizare! Nu e vorba de 20 euro ci e vorba mai mult de faptul că mă cred mai puțin deștept. După cum se vede in imaginea de jos nu mai sunt dispuși să rezolve problema la fel că luna trecută și să investigheze mai amănunțit problema fiindcă nu sunt singurul!

FLo1
#StarMember
@Mădălin: După cum spuneam, romantismele și amabilitățile sunt scene din filme. În lumea reală persoana juridică va fi ÎNTOTDEAUNA o vulpe, o hienă flămândă care nu va ierta nimic, încălcând în multe situații limite pe care nici nu le bănuiai. Totul pentru maximizarea profitului firmei juridice, deși clientul în general persoană fizică nu cere altceva decât RESPECT. Iar acest respect înseamnă orice, dar nu doar limitat la un vocabular decent, acesta fiind doar parte de limbaj. În fine.... trăim și învățăm / În lume să rezistăm.

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu cunosc alta metoda sau posibilitate de contact a celor de la Orange, alta decât cea pe care o folosesc zi de zi și cred că aceasta era și cea mai bună și simplă!

Mădălin
Cunoscător certificat
Oricum nu voi plati abonamentele nici tv nici mobile nici de internet. Eu le-am spus că nu voi mai folosi serviciile lor pentru o perioadă , până primesc un răspuns de la parchet , ancom și opc. La ancom am apelat doar pentru a ajuta la soluționarea pe cale amiabila a problemei fiindca alte competențe nu au în acest sens.

IonelLionel
Junior
Eu nu am primit nici un răspuns..încă sunt in așteptare de 2 săptămâni.La cum se pune problema nu cred că se va face nimic în sensul dorit de noi.Sunt pesimist.

IonelLionel
Junior
Tocmai ce am primit și eu răspunsul.La mine răspunsul a fost unul pozitiv și anume : in factura care urmează voi găsi scăzută valoarea celor 8 cartelele de 5 euro fiecare. Asta înseamnă că relația mea cu Orange rămâne neschimbată. La tine văd că nu e deloc roz și tare mă gândesc că vei simți repercusiuni .Am un amic care a închis cu cearta niste abonamente Orange și la 2 ore de când i-au luat routerul și alte echipamente și telefonul i s-a închis și îi arată cu portocaliu un termometru și că nu accepta încărcare.