anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange cloud - problema la sincronizarea aplicatiei desktop Windows

Okochea
Junior
Salut.
Folosesc Orange cloud si am o problema la sincronizarea din aplicatia desktop de Windows.
Pe mobil merge foarte bine dar pe desktop nu.
Astfel daca vreau sa sincronizez un folder \Foto\Excursie la munte\Poza 1.jpg
primesc o notificare:
"Operatiunea nu a putut fi finalizata. Ai atins numarul maxim de foldere permise"
Nu am nici macar un folder sincronizat inca.
Care este motivul? Este vreo limita?
Multumesc.
6 Răspunsuri 6

arsradu
Maestru certificat
Daca selectezi doar folderul "excursie la munte", fara sa selectezi o poza din el, merge? Eroarea nu pare sa fie relevanta din moment ce pe telefon functioneaza perfect. Ma gandesc sa nu fie doar eroarea gresita pentru cazul asta si problema sa fie alta. De-aia intreb.

Okochea
Junior
Salut. Eu n-am selectat nimic in mod special. Practic am setat aplicatia sa sincronizeze folderul \Orange Cloud. Si eu copii acolo ce am de sincronizat. Si acolo am: \Orange cloud\Foto\Diverse \Orange cloud\Video\Diverse Si cand copii ceva nou primesc eroarea asta. Se pare ca am rezolvat dupa ce am intrat pe web si am golit Trash. Am facut ceva teste si se pare ca si Trash e contorizat. Totusi, intrebarea ramane. De ce primesc eroarea? Este vreo limita la numarul de fisiere sau foldere? Stiu de limita de dimensiune fisier de 2GB. Multumesc.

arsradu
Maestru certificat
N-am gasit nimic in sensul asta aici: https://www.orange.ro/orange-cloud/. O sa incerc si eu. Observ ca esti pe Windows 11. Poate aplicatia are niste probleme in versiunea asta. O sa incerc si eu la mine si te anunt daca reusesc sa-i dau de cap (presupunand ca se reproduce problema).

Viocat
Senior certificat
Eu am avut probleme de copiere din windows cand fisierele contineau la randul lor alte 3 subfoldere copii. De la mai mult de 3 subfoldere era problema. Ca rezolvare fie dai denumiri scurte, fie muti temporar folderele pe desktop

arsradu
Maestru certificat
Am incercat sa reproduc si eu problema. Nu am reusit. Chiar si cu 12 foldere (unul intr-altul) sub /Orange Cloud. Deci, cum ziceam, cel mai probabil eroarea pe care o primesti n-are nicio legatura cu problema in sine. Cu toate astea, uitandu-ma prin preferintele aplicatiei, am gasit o sectiune de Troubleshooting, cu log (screenshot mai jos). Cand mai primesti eroarea respectiva in UI, vezi ce eroare primesti in log. S-ar putea ca una dintre ele sa fie mai utila. :) De asemenea, in caz ca folosesti de mult aplicatia, poti incerca si o dezinstalare (recomand Revo Uninstaller pentru asta, in caz ca mai raman fisiere ale aplicatiei "agatate" prin sistemul de operare) si reinstalare.

Okochea
Junior
Buna ideea cu fisierul log. Am sa ma uit cand mai primiesc eroarea. Multumesc pentru ajutor.