anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiunea orange cloud nu mai afiseaza istoricul

Cre
Angajat Orange
Buna,
De ieri optiunea in orange cloud nu imi mai afiseaza nimic din istoricul vechi incarcat in galerie. Nu am sters ori mutat informatia in alta parte. Aveti cum sa ma ajutați sa inteleg care e problema?
8 Răspunsuri 8

delfinas
Specialist certificat
Cre, bun veni in Comunitate!!! Sa inteleg ca au disparut toate pozele si filmuletele salvate in Cloud? Cat iti arata ca ai spatiul ocupat?

Viocat
Senior certificat
Ai modificat ceva la abonament?

And04
Cunoscător certificat
Salutare, @Cre Ai facut recent ceva modificari pe cont? Daca da, atunci trebuie refacuta legatura intre numarul tau de telefon si platforma Orange Cloud. Cand incerci sa accesezi apare vreo eroare?

Cre
Angajat Orange
Buna, Nu am facut modificari pe cont de niciun fel, nu primesc eroare, pur si simplu, nu mai apare nimic din ce aveam de x ani aici, respectiv in "Galerie" orange cloud. Imi apare ca am folosit 28.7 BG. In "statut backup" in schimb, gasesc doua informatii: Galeria (3449 de selectionat) si Muzica (93 de selectionat). Nu-mi pot da seama ce se intampla si de ce nu mai am nimic in galerie. Va rog, suport. Multumesc

And04
Cunoscător certificat
Poti verifica daca nu cumva ai sters din greseala tot folderul cu poze? Pasii pentru a vedea daca sunt in cosul de gunoi si pentru a le recupera: "Poti recupera fisiere sterse din contul tau Orange Cloud, doar daca acestea se mai regasesc in folderul "cos de gunoi". Pentru a verifica acest lucru, trebuie sa te conectezi in contul tau Orange Cloud la adresa cloud.orange.ro, sa selectezi "Poze" si sa verifici in coloana din stanga, folderul "cos de gunoi. Aici poti vedea lista de poze existente in "cosul de gunoi", iar daca gasesti fisierele dorite, trebuie sa dai click dreapta pe fisier si sa alegi "restaureaza". In cazul in care nu se regaseste niciun fisier in "cosul de gunoi", inseamna ca acestea au fost sterse definitiv din Orange Cloud."

And04
Cunoscător certificat
De asemenea, de pe ce dispozitiv ai incercat sa vizualizezi continutul? Cineva a semnalat la un moment dat urmatoarea problema: pe browser erau vizibile dar nu si pe telefon. Ai aici topicul respectiv:https://comunitate.orange.ro/questions/2569936-orange-cloud-poze-vizibile-browser-telefon

Salut! Cre, in urma verificarilor colegilor nostri, s-au efectuat investigatiile legate de sesizarea ta. Dupa restart, situatia s-a remediat. Ne poti spune daca acum este in regula, te rugam?

DanielaH
Moderator
@Cre, este totul OK acum? Te așteptăm să revii cu vești bune.