la 05-07-2023 09:50 AM - editat ultima oară la 05-07-2023 10:01 AM de DanielaH
cand incerc sa bag nr la *100# sa mi arate puk ul imi zice ca e invalid sun la nr cu relatii clientii bag nr si acolo nici acolo nu e valid am vb si cu botu ala i am dat nr cica nu e valid ce sa fac?
la 05-07-2023 09:58 AM
Salut,
Numarul e in format national? 07xx xxx xxx ?
PUK-ul il mai gasesti si pe cartela de plastic in care a venit SIM-ul. Daca nu o mai ai, poti incerca eventual sa intri in legatura cu un consultant. Fie prin apel la 300, fie pe chat-ul Djingo (daca esti client Orange Romania, NU fost Telekom Fix). Pentru al doilea caz, ca sa intri in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii "transfer operator" (in timpul programului).
la 05-07-2023 10:04 AM
Salut, Nicu! Bun venit în Comunitate!
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Pentru cea de-a doua situație aflarea codului PUK se poate face și din contul My Orange, secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Cod PUK". Se alege numărul de telefon și apoi se apasă pe butonul "Cod PUK".
la 05-07-2023 10:06 AM
@Nicu5: Bun venit în Comunitate. Ai încercat din contul tău MyOrange? Este muult mai simplu atât de aflat cât și de vizualizat/aplicat. Dacă nu ai cont MyOrange îți poți face unul aici, sau urmând acest tutorial.
la 06-07-2023 09:01 AM
Nicu, s-a rezolvat situația cu codul PUK? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii și vești bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor