anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Interval orar pentru acces operator Serviciul Clienti

Laura_cio
Senior
Care este intervalul orar in care pot suna la Serviciul Clienți astfel încât sa pot avea acces la un operator?
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember

Dacă ai nevoie de informații generale care nu necesită verificarea contului tău atunci mai bine cauți aici, în comunitate sau întrebi membrii comunității, care sunt clienți ca și tine.

O altă variantă este Djingo.

Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai probleme și este nevoie de verificarea contului tau personal Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange - Altele - Contact - Scrie-ne sau poți apela numerele de mai jos:

Serviciul Clienți 300:

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri la numărul 300, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

Pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 18 :00 pentru clienții persoană fizică
  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 17 :00 pentru clienții persoană juridică

Pentru informatii sau sesizari Orange Home - acces la 300 gratuit non-stop

Pentru informatii sau sesizari Orange TV prin satelit - acces la 300 gratuit, de luni pana duminica, in intervalul 07:00-24:00

În roaming, Serviciul Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut. 

Serviciul Suport Clienți 401:

  •  Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Miha_Z
#StarMember

Dacă ai nevoie de informații generale care nu necesită verificarea contului tău atunci mai bine cauți aici, în comunitate sau întrebi membrii comunității, care sunt clienți ca și tine.

O altă variantă este Djingo.

Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai probleme și este nevoie de verificarea contului tau personal Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange - Altele - Contact - Scrie-ne sau poți apela numerele de mai jos:

Serviciul Clienți 300:

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri la numărul 300, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

Pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 18 :00 pentru clienții persoană fizică
  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 17 :00 pentru clienții persoană juridică

Pentru informatii sau sesizari Orange Home - acces la 300 gratuit non-stop

Pentru informatii sau sesizari Orange TV prin satelit - acces la 300 gratuit, de luni pana duminica, in intervalul 07:00-24:00

În roaming, Serviciul Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut. 

Serviciul Suport Clienți 401:

  •  Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

Vio73
#StarMember
Între 8 și 21 pentru diverse la 300 și până la 24 pentru tv. Acestea sunt gratuite pentru abonați, iar pentru prepay sunt gratuite doar 2 apeluri pe lună. Noaptea se poate suna, dar cu taxă la numărul 401.

Anca07
#StarMember
Pe langa ce au spus ceilalti coleg, mai este un topic deschis de catre mine pe subiectul cost serviciu clienti aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2009809-serviciu-clienti-serviciu-suport-cost-gratuit

Razvan
#StarMember
Stiam ca mai exista un topic, dar fiindcă nu am dat de el, nu am mai postat. Felicitări Anca! Mai trebuie aduse îmbunătățiri platformei, ca să fie mai ușor de găsit un subiect.

Laura_cio
Senior
Mulțumim, Anca! Este un topic asemanator acestuia. Eu am întrebat strict de intervalul orar gasind acel topic in momentul scrierii postării.

Hurricane
Junior entuziast
Intre orele 8-21

DanielaH
Moderator
@Hurricane, bun venit în Comunitate! Îți mulțumim pentru postările adăugate. Te rugăm pe viitor să citești toate răspunsurile oferite inaintea ta și să răspunzi doar dacă ai informații diferite, completări sau păreri/ experiențe personale legate de subiect. În felul acesta, nu vom încărca inutil topicurile, iar cel care a pus întrebarea îșî va putea găsi mai usor răspunsul care îi este de ajutor. Răspunsul tău la întrebare (Intre orele 8-21) se regăsește mai sus in postările celorlalți membri. Mulțumim!

Ioana_19
Începător
BUNA ziua oare m ati putea ajuta cu o intrebare?

DanielaH
Moderator

@Ioana, bine ai venit în Comunitate!

 

Ai o întrebare pentru noi? Îți dorești să afli informații de la ceilalți membri cu privire la serviciile și produsele Orange?

Uite aici câteva sfaturi despre cum să cauți o informație în Comunitate și cum să formulezi o întrebare în cazul în care nu ai găsit ce căutai: https://comunitate.orange.ro/questions/1987097-adaug-intrebare-primi-raspunsul-potrivit https://comunitate.orange.ro/questions/1992540-gasi-raspunsul-intrebarea

 

Te așteptăm!

Giany74
Junior
Stiam ca mai exista un topic identic

Gherghescu_Simo
Începător
Buna seara

ion1111
Junior
de ce nu ma informat nimeni ca am fost preluat abuziv de la telekom, ne avand sevicii fixe? si cand cer relatii mi se inchide telefonul in nas, sa va fie rusine orange, o sa iau masuri juridice

DanielaH
Moderator
@ion1111, migrarea în rețeaua Orange a avut loc doar pentru clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente (servicii fix-mobil). Doar pentru aceștia serviciile de telefonie mobilă care înainte erau oferite prin rețeaua mobilă Telekom Romania Mobile au fost înlocuite de serviciile de rețea Orange. Schimbarea a fost anunțata prin SMS. Tu ce fel de servicii deții? La ce număr ai apelat Serviciul Clienți?

ion1111
Junior
Nu am servicii fixe.... Ați făcut un abuz.... Și consultații voștri vorbesc extrem de urat ținând cont de faptul ca oferiți cele mai proaste servicii ca cele e la începutul anilor 2000 cin e credeți ca dorește sa rămână în rețeaua oriange? Sa stai 4 ore sa fii preluat de un operator? Astă i nesimțire, ca apoi sa ți vorbească urat ca și cum ei sunt clienți .... Rușine orage nu vreau sa fac parte din rețeaua voastră...