anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inlocuire sim PrePay diaspora

Cristian_Deutsc
Junior entuziast
Salutare!
Cum se poate inlocui un sim? Stau in Germania si telefonul meu nu mai recunoaste cartela sim.Trebuie mers personal in Romania la magazin pentru asta? Sau se poate si prin posta?
Multumesc !
1 Soluţie acceptată‚

BlackWolf
Senior certificat
Salut Cristian! Cel mai probabil ti s-a demagnetizat cartela si nu mai ai ce face cu ea. Din pacate trebuie sa o inlocuiesti intr-un magazin fizic din Romania, deci vei putea rezolva problema deabia cand vii in tara.....

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

Cristian_Deutsc
Junior entuziast
Asta intentionez sa fac maine, il pun in plic si l trimit in Romania. Nu inteleg de ce ar dura o luna de zile. Ce inseamna EO ? Stiam ca SIM ul il primeste pe loc, ma rog in aceeasi zi.

FLo1
#StarMember
@Cristian: am considerat 2 săptămâni că ar fi coletăria tur/retur, însă ar fi indicată si puțină vechime "națională" dacă tot e SIM-ul în RO. Aceasta pentru a profita de o opțiune cu roaming, pt că la activare și utilizare în RO s-ar putea să ai altă opțiune activată, adică una fără roaming. Spor.

Cristian_Deutsc
Junior entuziast
Asa da :)))))) Am crezut ca in afara de coletarie. Realist vorbind coletaria dureaza undeva la 2-3 saptamani cu tracking, iar fara tracking poate ajunge intr o luna sau deloc in 90% din cazuri, dar asta e alta poveste…

arsradu
#StarMember
EO= extraoptiune Doamne ajuta sa reusesti sa-l schimbi asa. 🙂 Sa ne anunti daca reusesti
Client Orange

delfinas
#StarMember
Deci s-a ajuns la varianta cu poșta și prietenul de nădejde, pe care am pomenit-o ieri. :) Cristian, o sa dureze ceva, e adevărat, dar, daca tii așa mult la numărul respectiv, merită efortul. Succes!!!

DanielaH
Moderator
Salut, Cristian Deutschland! Îmi pare foarte rău pentru situația neplacută descrisă de tine. Într-adevăr, așa cum au spus și ceilalți membri din Comunitate, o schimbare de SIM pentru un număr PrePay se poate face doar de către posesorul acestuia într-un Orange shop. Ne dorim totuși să te ajutăm și îi vom ruga pe colegii noștri să verifice numărul tău. Fiind vorba de o problemă punctuală care implică date personale ce nu pot fi făcute publice aici, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

Cristian_Deutsc
Junior entuziast
Am vazut mailul de dimineata, doar ca am ezitat sa raspund la el. De ce ?Din pricina birocratiei. Multumesc pentru ajutor oricum. Sincer imi e teama pentru un amarat de SIM care mai e si cartela, sa incep operatiunea dosar cu sina plus drumuri cu avionul, zile libere, etc. E de rasul curcilor. Sistemul este de vina, gestul facut e unul foarte frumos venit din partea ta. Revin cu detalii.

Cristian_Deutsc
Junior entuziast
Am revenit cu detalii. Ca de cand nu ne am vazut, multa vreme au trecut … Problema rezolvata, sim ul este in posesia mea. Coletaria cu pricina gen 3 zile tur si „decat“ 2 saptamani retur. Multumesc tuturor pentru sfaturi si timpul acordat. Si cumva multumesc si partidului caci datorita lui am invatat sa ne descurcam, ca de incurcat are birocratia grija.

FLo1
#StarMember
@Cristian: Dar tot același "sistem" ne învață că totul e bine când se termină cu bine. Sper că acum poți folosi SIM-ul cel puțin o perioadă chiar și cu EO (opțiune cu resurse), nu credit.

BlackWolf
Senior certificat
Bine ca s-a rezolvat pana la urma. Cu placere, multumim si noi, succes!