anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De cand sunteti clienti Orange?

Miha_Z
#StarMember
Eu sunt abonat Orange de 13 ani si vreo 4 ani am avut si cartela Pre Pay. In aceasta perioada am avut si 6 abonamente pentru membrii familiei si in mare parte am fost multumita de aceasta retea si de beneficiile oferite. Voi de cat timp sunteti in retea? Sunteti multumiti de ce primiti?
533 Răspunsuri 533

Yony30
Începător
Aproape 15 ani

Vio73
#StarMember
Mulți înainte, alături de Orange!

angry
Junior
Mai usor cu pianul (cu laude) pe scari !...

DanielaH
Moderator
@angry, bine ai venit în Comunitate! Tu ești client Orange? De când?

FLo1
#StarMember
@angry: Era cazul s-o spuna cineva celor cu peria prea insistenta. @DanielaH: Imi place abordarea, in general este de succes. 🙂

angry
Junior
Sunt "batran"... de pe vremea DIALOG-ului... de peste 15 ani... si, din pacate, din ce in ce mai dezamagit.

DanielaH
Moderator
@angry, îmi pare rău să aud că ești dezamăgit. Te putem ajuta aici în Comunitate. Adaugă o întrebare sau poți ajuta chiar tu alți membri prin a le răspunde la întrebări și a le oferi sfaturi utile din experiențele tale personale.

FLo1
#StarMember
@angry: Stiu cum este sentimentul. Si eu am cerut... si nu mi s-a dat, am propus si am fost mintit (pacalit e prea frumos spus), periat ca sa nu fiu dezamagit. Totul pentru ca timpul sa treaca in favoarea operatorului. Viata are multe culori: pentru unii poate fi roz, portocalie sau rosie dar poate ajunge si la alte nuante inchise. @DanielaH: Ce folos sa "clapacesti" pe forum cand operatorul nu schimba nimic in viata ta ci doar iti prelungeste agonia? Vrei concret un caz? Vezi discutiile despre semnal si vei intelege toata povestea. Vrei un alt caz? Vezi discutiile despre "darnicia" ORANGE in privinta resurselor de roaming incluse (inclusiv minute) / cost. Mai vrei?

DanielaH
Moderator
@FLo_1, este normal ca în orice domeniu să existe atât mulțumiri cât și nemulțumiri. Important este să le exprimăm clar, decent, cu cât mai multe detalii și exemple astfel încât să vedem ce avem de îmbunătățit și să găsim cele mai bune soluții. Pentru că ne dorim să menținem în Comunitate o atmosferă prietenoasă, pozitivă și constructivă, te rugăm să intervii doar în situațiile în care comentariile tale sunt cu adevărat de ajutor pentru ceilalți membri. Mulțumim!

Roskatika
Începător
De 12 ani si 4 luni

Vio73
#StarMember
Mulți înainte, alături de Orange!

FLo1
#StarMember
Adio comunitate. Iti las intreaga scena.

Jay
Campion certificat
Nu cred ca este cazul de prea multe laude sau periat, avem dreptul la o parere si, daca ai gasit undeva pareri care ti s-au parut ca fac asta, nu mi se pare ok sa bagi toata comunitatea in aceeasi oala.. Fiecare răspunde din punctul lui de vedere.. Daca o persoana n-a întâmpinat probleme, sau daca au fost lucruri minore, sau, indiferent despre ce a fost vorba, s-a rezolvat, nu poate răspunde din punctul de vedere al cuiva care a avut o nemulțumire si a ramas cu ea.. În primul rând mi se pare normal sa întrebi, ca poate primesti un raspuns care te ajuta si-apoi, mi se pare normal sa faci ceva in privinta nemultumirii... Telefonic, prin mail sau direct in shop.. Ca exemplu, a fost un subiect in comunitate, cu cineva nemultumit de resurse, insa abonamentul era, daca nu ma însel, scos din grila de mult timp... Nici mie nu mi se pare ok sa ai un abonament care te nemulțumește si sa nu faci nimic pentru a schimba asta.. sa astepti sa pice de sus.. si sa comentezi pe margine cat de nemulțumit esti.. Pana la urma, indiferent de furnizor, este responsabilitatea ta sa vrei sa-ti fie bine, clienții sunt incomparabil mai mulți decât angajatii, nu te poti astepta "sa-ti bată cineva la usa" sa te întrebe dacă nu vrei ieftin, bun si rapid.. Este treaba ta sa ceri pentru tine.. Probleme pot aparea oriunde..

de 18 ani si mai sper la inca 25 de ani.

Vio73
#StarMember
Foarte bine! Doar sunteți în cea mai tare rețea!