anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum reusesti sa vorbesti cu o pers. la Serv. Clienti 300?

Viorel85
Junior entuziast
Deci pe bune oameni buni, vin in fata voastra foarte fustrat legat de serv. clienti apelabil la nr 300. Are mama o problema cu o factura despre o incarcare prepay efectuata de mine, eu fiind fiul care se ocupa de contul online. Ea nu e cea mai techy pers si pana si eu am dificultati in a ajunge intrun final sa vb cu o pers la 300. Cei de la orange nu vb cu mn ca nu-s eu titularul si nici azi cand am mers in Shop sa le dau sa vb cu mama la telefon, cica nu se poate asa ca trebuie sa fie dansa de fata. Doar ca dansa e la munca in Austria.
Dar chiar trebuie sa va bagati robotii la serv clienti, denumiti Gia si mama dr***u mai stie cum ? Mai demult se derulau seturile de optiuni si dupa, la fiecare aveai optiunea de apasa 0, sa vb cu un consultant.
De ce ati schimbat asta ? As vrea din prima cand intru sa mi se prezinte optiunea sa vb cu o pers., chair daca ar fi contracost. Mie si groaza sa mai sun la 300, s-o aud pe...Gia. Da serios oameni buni ! Pe chat vb cu cainele Djiango, la telefon cu Gia. Te doare capu'! Unde ne indreptam ?
7 Răspunsuri 7

svetalex
Senior certificat
nu este tocmai ok varianta propusă de mine, dar încearcă să discuți cu cineva prin Djingo 🙂

arsradu
Maestru certificat
Pe chat-ul Djingo, incearca sa scrii “transfer operator”. S-ar putea sa te ajute.

FLo1
Campion certificat
Radule, poate o să ajungă la 《portare》operator. Dar depinde cât se implică Orange în clarificarea unor astfel de cazuri. Uneori e nevoie să fim puțin mai umani.

arsradu
Maestru certificat
Flo, crede-ma, si pe mine ma dispera IVR-urile. Nici eu nu suport robotii. Si observ ca foarte multe firme isi pun roboti de genul asta. Ai nevoie de un operator uman, si dai de roboti. Si e groaznic, ca nu pricep ce spui! Si nu au solutii. Nu ajuta deloc. Cel putin pe mine nu ma ajuta deloc. Ba din contra, mai rau ma incurca. As prefera sa stau in asteptare mai mult timp si sa vorbesc cu un operator uman, decat sa imi pierd timpul cu robotii. Chiar vorbeam cu cineva zilele trecute exact despre chestia asta. Si e frustrant, ca nu toate ramurile au transfer operator. Eu am invatat "scurtaturile", astfel incat sa nu stau de fiecare data. Dar asta e la prepaid. La abonamente cel mai probabil nu se potrivesc...

Vio73
Campion certificat
Salutare! Poți încerca varianta de a suna la 300 și apoi să testezi, cu pauzele de rigoare : 1-1-2-0. Ignoră ce ți se spune despre internet fix, etc. Sper să reușești! Eu așa fac in momentul in care vreau să vorbesc cu ei. Baftă!

Viorel85
Junior entuziast
Si vi se pare normal ca noi sa gasim shortcurt-uri si tot felul de subterfugii ca sa poti vb cu o pers ? Nu e ok!

Vio73
Campion certificat
Nu mi se pare normal, dar și eu sunt client și așa fac!