anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa returnez un produs cumparat din magazinul online?

Idoras_ion
Începător
Am cumparat un senzor si doresc sa-l returnez. Cum procedez?
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii. Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi: - fie prin telefonic la numărul scurt 300 - fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact - printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro Suma de bani plătită pentru comanda iniţială: - poate fi folosită pentru o noua achiziţie online - se poate returna într-un cont bancar - se poate returna în contul de convorbiri Orange Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor. Sursa - https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Jay
Campion certificat
Depinde cum l-ai achizitionat.. Daca l-ai luat dintr-un shop, mergi cu el inapoi, de preferat cu tot ce ai primit la el si cu documentele de achizitie.. Daca l-ai achizitionat online, ar fi bine sa suni la 300 sa spui ca doresti sa-l returnezi si sa discuti asupra variantei care este ok si pentru tine, de predat dispozitiv.. Important este sa nu fi depasit termenul de retur...

FaraUnID
Campion certificat
Returnarea unui produs cumparat din magazinul online defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii. Trebuie să anunți că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii, prin una dintre următoarele modalităţi: - fie prin telefonic la numărul scurt 300 - fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact - printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro Suma de bani plătită pentru comanda iniţială: - poate fi folosită pentru o noua achiziţie online - se poate returna într-un cont bancar - se poate returna în contul de convorbiri Orange Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozit şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, trebuie să contactezi serviciul clienți prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor. Sursa - https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109

DanielaH
Moderator
@Idoras ion, bun venit în Comunitate! Spune-ne, te rog, de ce dorești să returnezi senzorul?

Razvan
Campion certificat
Dacă ești aproape de un Orange Shop, cel mai simplu mod este să te prezinți într-un magazin și îl predai unui angajat.

Ascary
Campion certificat
Despre ce senzor este vorba Ion ? Poate te putem ajuta noi cu instalarea lui ca sa nu fii nevoit sa il returnezi.

Vio73
Campion certificat
La un Shop cred că rezolvi cel mai repede! Acolo sunt convins că vei găsi oameni care să te ajute. Succes!