anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta online un consultant Orange?

Sandra
Începător
cum pot intra (online) cu un consultant orange,sunt in perioada de gratie si nu pot suna? vreau sa incarc din creditul ramas. Am mai facut in trecut o asemenea incarcare de 2 euro dar acum nu mai gasesc casuta unde sa pot vorbi cu un consultant. Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Mulțumim tuturor pentru răspunsuri!


Există mai multe variante de a contacta online Serviciul Clienți Orange:

  • aplicația My Orange/ secțiunea "Contactează-ne"
  • My Orange web/ secțiunea "Asistenţă"
  • chatbot Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/ reconectarea numărului în caz de pierdere/ furt, perioada contractuală, modificare parolă OTY, reîncărcare prepay etc.
  • forma de contact de pe site-ul Orange (https://www.orange.ro/eContact/)
  • e-mail la service@orange.com dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician

 

Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

FaraUnID
Campion certificat
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ sau trimite o solicitare din contul tau online si or sa te sune ei.

teacher_
Specialist certificat
Salut! De asemenea, pe lângă ce a precizat @FaraUnID, ai la dispoziție adresa asta https://www.orange.ro/eContact/ In care poți cere ajutorul unui consultant.

Razvan
Campion certificat
Vezi ca la *100# ai opțiune cumpără valabilitate și apoi poți reactiva o opțiune cu creditul rămas. Ai mai putea intra în My Orange, la secțiunea Djingo si ceri robotului sa îți facă legătură la un consultant.

Vio73
Campion certificat
S-a mai discutat subiectul de mai multe ori. Dar poți lua legătura prin Chat Djingo, din My Orange, secțiunea contact, la serviciul.clienti@orange.ro, etc. Succes!

Firefly
Cunoscător
Ii poți cere lui Djingo sa fi sunat de un consultant Orange.

teacher_
Specialist certificat
Sau daca tot ești online, poți încărca direct din din My Orange, fara probleme, chiar dacă ești în perioada de gratie, cu orice opțiune dorești.

DanielaH
Moderator
@Sandra, ai reușit să contactezi online un consultant Orange? Te-au ajutat răspunsurile primite în Comunitate?

Florin
Explorator entuziast
Bună ziua tuturor. Ca sa nu mai deschid alt topic, întreb aici: nu mai exista acel consultant online cu care te poți sfătui, cere o oferta, rezolva diverse probleme?? Știu de acel roboțel dar cu un consultant uman online poți rezolva mai multe.....

Ascary
Campion certificat
Nu,nu mai exista Florin. Te poti sfatui doar sunand la nr 300.Ai dreptate,parca e mai uman sa discuti cu un consultant 🙂

Florin
Explorator entuziast
Mda, păcat, mare păcat.... Mulțumesc ptr răspuns.

Ascary
Campion certificat
Cu placere Florin,toate cele bune,nu fi trist,Craciun fericit 🙂

Vio73
Campion certificat
Acum te sună Departamentul de Ofertări. Astea sunt regulile!

FaraUnID
Campion certificat
Ca sa nu mai deschid topic nou.... @Orange Saptamana aceasta am fost sunat zilnic de pe numarul de telefon 0374 747 400. Pare a fi un numar de centrala din departamentul de ofertare / comercial. Problema este ca de fiecare data au sunat aproximativ in jurul aceleasi orei cand eu eram la munca si nu am putut raspunde la telefon. Puteti sa-mi spuneti in legatura cu ce era acel apel telefonic? Multumesc anticipat!

Ascary
Campion certificat
De regula ori o oferta de internet cu tableta inclusa ori un serviciu de televiziune Orange.