anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Chatbot vs. ServClienti

Laura_cio
Senior
Atunci când ai nevoie de răspunsuri la întrebări, ce îți este la îndemâna sa folosești: Chatbotul Djingo sau un apel la ServClienti? Eu aleg chatbotul pentru informații scurte, precise și apelul la ServClienti pentru detalieri și explicații suplimentare, oferte și negocieri de abonamente.
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
Campion
La Djingo am apelat doar cand am facut diverse testari sa vad cum functioneaza si daca ofera raspunsuri clare si la obiect. Cum nu m-a multumit stilul de raspuns si faptul ca nu intelegea intrebarile puse, am evitat sa-l folosesc. Cand intr-adevar aveam o problema ce trebuia solutionata apelam la Relatii cu clientii si discutam cu un operator. Oricat am vrea noi sa tehnologizam anumite domenii, tot oamenii sunt cei care au puterea de a discerne, a gandi si oferi raspunsurile la subiect. Deci eu prefer sa sun la Relatii cu Clientii.

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

Razvan
Campion certificat
În trecut am utilizat mai mult serviciul clienți, apoi am trecut la corespondența pe mail sau formularul feedback de pe site, Orange_helper de pe Softpedia, comunitatea Orange și foarte rar am apelat la Djingo, care mi se pare un robot reușit care îți oferă răspunsurile rapide de care ai nevoie în anumite momente de timp. Felicitări creatorului robotului, ca a făcut o treabă minunata și utilă clienților Orange, pe care l-am cunoscut personal când a fost în vizită la Orange Skanska.

Jay
Campion certificat
Djingo, fara îndoiala... Nu mereu poti vorbi, sau, nu poti vorbi orice si, consider că e mai ok in scris.. Plus ca, robotica, iti face destul de repede legătura cu un consultant, daca el nu te poate ajuta... La prelungirea abonamentelor, într-adevăr, trimit mail catre persoana cu care am vorbit si data trecuta, deci tot scris :). N-aș avea o problemă nici cu discuția telefonică, doar ca nu prea-mi permite job-ul sa fac asta.. si ar trebui sa-i tot transmit consultantului sa "astepte putin"... de câteva ori 🙂

cocolosh
Senior certificat
Roboțelul e varianta cea mai simplă dacă știi ce întrebări să adresezi. Și este și distractiv să îl folosești. Nu prea am avut nevoie de Serviciul Clienți pentru că sunt client PrePay și chiar nu am avut nevoie de suport până acum.

Miha_Z
Campion
La Djingo am apelat doar cand am facut diverse testari sa vad cum functioneaza si daca ofera raspunsuri clare si la obiect. Cum nu m-a multumit stilul de raspuns si faptul ca nu intelegea intrebarile puse, am evitat sa-l folosesc. Cand intr-adevar aveam o problema ce trebuia solutionata apelam la Relatii cu clientii si discutam cu un operator. Oricat am vrea noi sa tehnologizam anumite domenii, tot oamenii sunt cei care au puterea de a discerne, a gandi si oferi raspunsurile la subiect. Deci eu prefer sa sun la Relatii cu Clientii.

TheSpecialist
Maestru
Eu foloseam cel mai mult (pt ca acum baza este comunitatea) Serviciul Clienți, dintr-un motiv foarte practic : cand apelez 300 intru direct în legătură cu un operator și nu este nevoie sa aștept minute în șir. În proporție de 99% mi-au fost rezolvate problemele sau solicitările de pana acum, fie de către operatorul care îmi răspundea, fie prin transfer către un altul mai specializat pe problema mea.

Vio73
Campion certificat
Depinde de situație. Dacă mă interesează să am o discuție mai în liniște și care să pot dovedi apoi că am avut-o, folosesc Djingo. Dacă nu, apelez cu încredere la 300 sau chiar la Orange_helper de pe softpedia, care rezolvă repede și bine micile probleme.

Romeo_
Senior certificat
O multime de informatii se gasesc atat aici cat si pe site-ul Orange, dar daca nu am suficient timp aleg chatul daca am intrebarea clara si concisa; daca nu, aleg serviciul pentru a putea afla mai detaliat ceea ce ma intereseaza

FaraUnID
Campion certificat
Depinde de raspunsuri, depinde de intebari. Robotelul se bazeaza pe inteligenta artificiala si machine learning ceea ce il face destul de limitat si imi vine in minte scena din filmul "I, ROBOT" cu "Raspunsurile mele sunt limitate, trebuie sa adresezi intrebarea potrivita". Prin urmare nimeni si nimic nu poate compensa interactiunea cu o persoana.

Ciucuras
Cunoscător certificat
Nu am apelat chatul pana acum, doar serviciul clienti. Dar ptr intrebari urgente ce pot fi rezolvate usor as apela chatbot. Daca as vrea sa imi schimb ceva la abonament clar as aplea serv clienti.

teacher_
Specialist certificat
Nu am utilizat niciodată chat-ul... Nici la serviciul clienți nu am apelat. Am rezolvat toate problemele din contul meu Orange, sau la *100#. Sincer, sunt așa de obișnuit cu serviciile oferite, că nu mai am nevoie de instrucțiuni prea multe...

stefan003
Începător
Din punctul meu de vedere serviciu clienti,deoarce vorbind cu operator iti rezolvi problema mult mai bine decat cu un robot...te poate ajuta in timp real si mi se pare mai convenabil...acum depinde de fiecare cum i se pare mai ok

Neaplicabil
Fiind pe prepaid, sunt fortat sa-mi setez foarte bine prioritatile in ceea ce privesc apelurile la 300. Pentru ca sunt doar 2 pe luna. Si, nu doar ca sunt doar 2/luna, dar se si contorizeaza din momentul efectuarii apelului, nu din momentul in care iei legatura cu un operator. Ceea ce mi se pare super, SUPER enervant. Deci, daca eu in 10 minute nu reusesc sa iau legatura cu un consultant, fie pentru ca meniul nu are optiune de transfer la operator (din pacate, o metoda clasica de a descuraja clientii) si sunt fortat sa iau fiecare sectiune la rand in speranta ca voi gasi o portita de intrare, chestie care ma enerveaza la culme (pentru ca n-am timp de discutat cu robotii), fie pentru ca sunt foarte multi in queue, si astepti de-ti vine rau (de cat de putine ori am reusit eu sa sun, nu pot sa zic ca a fost cazul de asa ceva, in general se raspunde destul de repede, but still!), well, am pierdut un apel din cele doua fara sa rezolv absolut nimic. Parerea mea, e ca daca tot nu se vrea implementarea unei restrictii bazate pe interactiunile precedente (de exemplu, in caz ca cineva a sunat aiurea sa intrebe cat e ceasul), si aparent se face limitare la nivel global, macar sa nu imi ia in calcul apelurile cu robotii ca apeluri in care am si rezolvat ceva! Pentru ca se prea poate ca raspunsul sa nu-l pot afla de la niciun robot, sa ma umplu de nervi umbland prin meniuri si sa inchei apelul inainte de a fi rezolvat ce mi-am propus sa rezolv! Asa ca, cu toate ca as prefera sa pot suna cand am nevoie de ajutor cu o chestie in loc sa folosesc Djingo (nu ca nu mi-ar fi fost de ajutor in foarte multe situatii cand aveam nevoie sa dau copy-paste la ceva in fereastra de chat), cu atat mai mult cu cat urasc sa scriu mesaje lungi de pe telefon, si nu am mereu acces la un calculator, ma multumesc cu ce am. Asta e.

Miha_Z
Campion
@arsradu ca sa intri in legatura directa cu un operator Orange dupa ce apelezi la 300, formezi 520.

Neaplicabil
Da, Miha. Stiu. 🙂 Am aflat. Si ghici cum am aflat. Incercand, evident! :)) Nu mai stiu ce ramura este 5 (si apropos, nici nu pot sa sun acuma sa vad lucrul asta, pentru ca ar insemna sa consum un apel din cele 2 pentru o chestie fara prea multa importanta in momentul asta), dar sunt destul de sigur ca nu toate drumurile duc acolo. :)) Sau n-ar trebui sa duca. Cu alte cuvinte, toate ramurile ar trebui sa aiba transfer la operator, dupa parerea mea. Sau daca nu toate, macar majoritatea. Nu doar ramurile "selecte". :)) Sa trebuiasca sa le iei la mana pe toate, si sa o alegi pe cea care are transfer la operator, nu pe cea care ar avea cea mai multa logica pentru topic-ul pe care vrei sa-l discuti cu un consultant. Adica, nu stiu. Zic si eu. Oricum, mersi frumos pentru scurtatura. 🙂