anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare cartela sim

Bianca_Cudalbu
Începător
Am încercat sa îmi activez cartela sim după pașii site-ului orange.ro, si nu a mers. De ce?
4 Răspunsuri 4

Vio73
Campion certificat
Bună @ Bianca Cudalbu, Există și posibilitatea ca acel sim să fie defect. La cel fel de cartelă sim te referi? E vorba de un prepay sau de un sim blank? În ambele cazuri, dacă ai posibilitatea, te sfătuiesc să mergi la un magazin Orange și să ceri acolo ajutorul. Succes și să ne spui ce se întâmplă!

FLo1
Campion certificat
@Bianca: Bun venit în Comunitate. - Dacă ești pe prepay atunci activarea se face doar cu o primă încărcare de credit. Nu există prepay activat cu credit zero. - Dacă ai abonament standard și ai luat un SIM nou din SHOP, atunci la achiziție noul SIM a fost deja activat. Dacă nu e funcțional trebuie luat legătura cu Serviciul clienți de la Orange pentru a descurca ițele. - Dacă ai Yoxo, atunci ar ajuta să expui la care din pașii de activare/configurare cartelă/număr s-a blocat procesul. Revino cu detalii și totul se va lămuri.

DanielaH
Moderator
@Bianca Cudalbu, am văzut că ai încadrat topicul în categoria "My Orange". Să înțelegem că vrei să faci o schimbare de SIM din contul tău My Orange? Uite aici un topic care te poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/questions/2598094-inlocui-sim-merge-magazin Noi te așteptăm să revii în Comunitate cu mai multe detalii (ai abonament sau cartelă PrePay?, este vorba despre un SIM defect/ pierdut/ deteriorat pe care vrei să-l înlocuiești cu unul nou?)

DanielaH
Moderator
@Bianca, ai reușit să activezi cartela?