la 30-04-2020 03:45 PM
Am remarcat că există mai multe nelamuriri cu privire la cumpărarea produselor în rate și ne-am gândit să includem într-o singură postare cele mai importante informații despre acest subiect.
În acest moment din magazinul online se pot achiziționa în rate pe factura Orange doar telefoane (cu prelungirea abonamentului de voce, conform condițiilor comerciale).
Conditiile de eligibilitate pentru achiziția unui telefon:
Achiziția de produse în rate este compatibilă cu toate beneficiile și ofertele speciale de la fidelizare, inclusiv cu programul Buy-Back sau Orange Thank You.
Atunci când cumperi produse cu plata în rate pe factura Orange este posibil să ți se solicite plata unui avans. Acesta se percepe în funcție de vechimea în rețea, valoarea abonamentului și istoricul tău de plată. Poti alege si sa platesti mai mult initial, astfel vei putea alege o rată lunară mai mică sau un număr mai mic de rate.
Poți achita în avans ratele în orice Orange Shop. Reeșalonarea ratelor nu este posibilă.
Valoarea ratei, situația centralizată a plăților, precum și scadența lor se poate vedea în contul tău My Orange.
Rata se regăsește lunar pe factura de servicii în secțiunea sumar de plată.
Dacă ați achiziționat și voi produse de la Orange cu plata în rate pe factură și, din experiența voastră, considerați că sunt și alte aspecte importante de știut pe care nu le-am menționat deja, vă rugăm le să postați aici.
la 06-05-2020 01:08 AM
la 12-06-2020 01:01 AM
la 12-06-2020 01:35 AM
la 12-06-2020 01:58 AM
la 12-06-2020 01:59 AM
la 12-06-2020 10:07 AM
la 12-06-2020 10:49 AM
la 16-01-2021 04:18 PM
la 16-01-2021 04:26 PM
la 06-12-2023 08:08 PM
Ce inseamna fraza asta in capul cosului de cumparaturi.
“Ai atins valoarea maxima a rate pentru achizitia produselor cu plata in rate pe factura Orange. Diferenta se va regasi in linia Avans,valoare ce trebuie achitata la livrare.”.
06-12-2023 08:16 PM - editat 06-12-2023 08:17 PM
Pai….problema e simpla. Si e descrisa foarte clar si in mesajul postat de tine. 🙂
Nu poti esalona un produs (cel putin nu orice produs) exclusiv in rate. Trebuie sa achiti si un avans, exact asa cum se mentioneaza in acel mesaj.
Din punctul meu de vedere, ca utilizator prepay, e un motiv in plus sa nu-ti faci abonament, si sa-ti iei orice telefon doresti, in rate, cu un card de credit. Ori de la Orange, ori din alta parte.
Ca idee, iti pot recomanda cardul de credit Orange Money. Nu pentru ca e Orange, si nu ma plateste nimeni sa-i fac reclama, ci pentru ca am asa ceva, si imi place. Ce-mi place cel mai mult? Faptul ca ai rate egale fara dobanda, la cumparaturi de peste 300 de lei, oriunde in lume. Adica oriunde se poate plati cu cardul. Nu e o lista de magazine “partenere”. Se poate plati oriunde in lume. Binenteles ca asta include si magazinul online Orange unde, daca vrei sa cumperi in rate cu acel card, trebui sa selectezi plata cu suma integrala! Deci NU “in rate pe factura”. Esalonarea ratelor se va face foarte usor, dupa finalizarea platii, din aplicatia Orange Money.
Conditiile de eligibilitate ale cardului le gasesti aici.
06-12-2023 08:32 PM - editat 06-12-2023 08:41 PM
Problema este ca fraza este alambicata. Rata nu mi-am ales-o eu este in magazin special pentru mine pregatita de robotelul Orange. Pare ca platesti online dar fraza incurca tot. Daca eu achit online ceea ce mi se impune, de ce spune aceasta fraza ca achit inca ceva la livrare?! Adica care este diferenta asta de achitat la livrare.
Problema nu este avansul indicat clar si fara tagada. Problema este ca se introduce un element necunoscut de plata la livrare dupa ce online platesti deja avansul. Cum sa depasesti ceva ce nu poti sa depasesti ca Orange impune din start acele rate.
Referitor la Orange Money acesta va trece la Alpha Bank care la randul ei se scrie in presa ca va fi preluata de alta banca. Deci poti sa ceri un credit la orice banca si sa iti iei telefonul de la orice vanzator fara sa te legi de Orange in vreun fel sau sa apelezi la Alpha Bank sau orice alta entitate bancara.
la 06-12-2023 08:46 PM
Am inteles, deci nelamurirea ar fi: daca ai spus deja ok la un avans si un plan de rate, de ce iti cere sa achiti ceva in plus, adaugat la Avans, dar la livrare?
In cazul asta, nu as sti ce sa-ti spun. Doar ca, pare ca sistemul nu a luat in calcul toti parametrii (sau acei parametrii s-au schimbat poate pe parcurs) si incearca sa "re-evalueze" situatia la final. Destul de neplacut intr-adevar, dar pare mai degraba o problema de flux al utilizatorului.
Cat despre Orange Money, din cate stiu oferta nu se va schimba. Cel putin nu momentan. Pe parcurs...banuiesc ca vom vedea. 🙂 Dar da, binenteles ca poti sa ceri un credit de nevoi personale la orice banca. Ideea e ca, foarte multe dintre ele, cum probabil stii deja, au parteneriate cu anumite magazine. Deci, daca magazinul de la care vrei sa cumperi nu se afla in acea lista (si in general magazinele operatorilor de telefonie mobila nu sunt printre ele)....ai fie mult mai putine rate, fie deloc. De-aia recomandam eventual acea varianta. Dar fiecare alege ce considera ca e mai avantajos pentru el, binenteles. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor