anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Achiziționarea produselor în rate pe factură din magazinul online

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Am remarcat că există mai multe nelamuriri cu privire la cumpărarea produselor în rate și ne-am gândit să includem într-o singură postare cele mai importante informații despre acest subiect.

 

În acest moment din magazinul online se pot achiziționa în rate pe factura Orange doar telefoane (cu prelungirea abonamentului de voce, conform condițiilor comerciale).

 

Conditiile de eligibilitate pentru achiziția unui telefon:

  • vechime de cel puțin 18 luni dacă ești abonat/ cel puțin 24 luni dacă ești utilizator PrePay
  • să nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplată în ultimele 12 luni/ să fi fost un utilizator activ PrePay în fiecare lună din ultimul an
  • să îți prelungești contractul cu o perioadă cel puțin egală cu numărul de rate/ să contractezi un abonament de voce sau date mobile pe o perioadă cel puțin egală cu numărul de rate
  • să ai/să contractezi un abonament compatibil, din oferta curentă
  • să fi avut până în prezent o conduită corectă în relația cu Orange România

 

 Achiziția de produse în rate este compatibilă cu toate beneficiile și ofertele speciale de la fidelizare, inclusiv cu programul Buy-Back sau Orange Thank You.

 

Atunci când cumperi produse cu plata în rate pe factura Orange este posibil să ți se solicite plata unui avans. Acesta se percepe în funcție de vechimea în rețea, valoarea abonamentului și istoricul tău de plată. Poti alege si sa platesti mai mult initial, astfel vei putea alege o rată lunară mai mică sau un număr mai mic de rate.

Poți achita în avans ratele în orice Orange Shop. Reeșalonarea ratelor nu este posibilă. 

 

Valoarea ratei, situația centralizată a plăților, precum și scadența lor se poate vedea în contul tău My Orange.

Rata se regăsește lunar pe factura de servicii în secțiunea sumar de plată. 

 

Dacă ați achiziționat și voi produse de la Orange cu plata în rate pe factură și, din experiența voastră, considerați că sunt și alte aspecte importante de știut pe care nu le-am menționat deja, vă rugăm le să postați aici.

42 Răspunsuri 42

bogapostu
Explorator
Era ca sugestie, lansarea se pare ca va fi zilele astea

DenisaD
Începător
Salut, ieri am facut comanda de un Iphone 11 in rate si am anulat comanda pentru ca am dorit alta culoare devenita disponibila astazi. In momentul asta nu mai am optiunea de a lua acelasi telefon in rate...din moment ce operatorul mi-a anulat comanda si am primit si confirmarea prin sms ca s-a anulat...aveti idee de ce nu mai pot reface comanda in rate? a mai patit cineva? Multumesc L.E. s-a actualizat situatia in cont si acum am disponibila din nou varianta selectiei in rate. Multumesc pentru ajutor!

Jay
Campion certificat
Este posibil sa mai dureze putin pana se actualizează situația contului.. De obicei, dacă nu ma însel, actualizarea modificărilor se face in 48 de ore..

Neaplicabil
Chestia asta cu 18 luni e atât de jignitoare incat m-a determinat să imi promit, si am si solicitat după cum ati văzut poate, ca niciodată sa nu fiu sunat si nici contactat cu vreo problema sau oferte . Am pe black list toate numerele posibile de call center orange pe care le am aflat. Jigniți clienții, mai există si oameni cu o coloană vertebrală in ei in tara asta . Nici Vodafone, nici Telekom, nici RDS nu au așa ceva . Imi permit oricand un telefon, dar mă supără atitudinea aceasta prin care fără să știi nimic, nimic despre un client să il consideri un sărăntoc sau un excroc care va fugi in Congo cu chinezăria luată în rate de la Orange . Așa ceva nu se face .

DenisaD
Începător
Multumesc pentru raspuns Jay, o sa mai incerc...

Ascary
Campion certificat
Noah nu fi suparat,Orange incearca sa vanda ceva si nu e nimic rau in asta. Nu este nimic jignitor. Pe mine ma suna sa imi ofere o tableta la pachet cu un ab de date. Tableta este fara pretentii insa nu ma supar ca incearca sa mi-o vanda,ascult si apoi refuz politicos fiindca am si tableta si abonament de date insa vanzatorul nu are de unde sa stie asta. Hai ca viata-i frumoasa si nu merita sa ne suparam degeaba

bogapostu
Explorator
Legat de acest lucru, am tichet deschis de 2 săptămâni, am pierdut promtii la P40 cu tableta și oppo cu casti, cam asta vroiam. Am apelat și la Orange Helper de pe Softpedia, și la pagina de FB, doar promisiuni de urgentare. Saptamana trecuta le-am "multumit", pierdusem si oferta la oppo, am și spus, chiar dacă nu primesc răspuns favorabil era frumos sa mi se răspundă măcar. Iarăși am fost anunțat ca se urgenteze dar nimic. Voi ajunge și eu cu abonamentele la scadenta si voi știi ce atitudine trebuie sa am.

Petronela__H
Începător
Bună ziua! Am achiziționat doua telefoane la abonament cu plata în rate, după câteva luni de plată, pe unul dintre ele l-am plătit integral. Însă după câteva luni am primit pe factura sa plătesc și pentru telefonul deja plătit. Am fost la Orange Shop-ul principal din orașul unde locuiesc și am întrebat de ce mi se cere sa plătesc rata și pentru telefonul achitat, însă nu am primit un răspuns coerent și a trebuit sa plătesc. Sunt deja vreo 3 luni de când plătesc și rata pentru acel telefon... Cum este posibil asa ceva? Imi puteți spuneți de ce sunt pusă sa plătesc pentru un telefon achitat?

Jay
Campion certificat
@Petronela, nu este in regula sa platesti rate la un telefon, daca tu deja l-ai achitat integral.. Ar trebui sa trimiti un mail la Orange, in care sa explici toata situatia, sa primesti un raspuns punctual, sa afli exact de ce.. la adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro Situatia descrisa de tine necesita o verificare a contului de client si furnizare de date personale, iar comunitatea este un spatiu public si nu poti face asta aici..

Muchalucha
Explorator entuziast

Ce inseamna fraza asta in capul cosului de cumparaturi.

“Ai atins valoarea maxima a rate pentru achizitia produselor cu plata in rate pe factura Orange. Diferenta se va regasi in linia Avans,valoare ce trebuie achitata la livrare.”.

Pai….problema e simpla. Si e descrisa foarte clar si in mesajul postat de tine. 🙂

Nu poti esalona un produs (cel putin nu orice produs) exclusiv in rate. Trebuie sa achiti si un avans, exact asa cum se mentioneaza in acel mesaj.

Din punctul meu de vedere, ca utilizator prepay, e un motiv in plus sa nu-ti faci abonament, si sa-ti iei orice telefon doresti, in rate, cu un card de credit. Ori de la Orange, ori din alta parte.

Ca idee, iti pot recomanda cardul de credit Orange Money. Nu pentru ca e Orange, si nu ma plateste nimeni sa-i fac reclama, ci pentru ca am asa ceva, si imi place. Ce-mi place cel mai mult? Faptul ca ai rate egale fara dobanda, la cumparaturi de peste 300 de lei, oriunde in lume. Adica oriunde se poate plati cu cardul. Nu e o lista de magazine “partenere”. Se poate plati oriunde in lume. Binenteles ca asta include si magazinul online Orange unde, daca vrei sa cumperi in rate cu acel card, trebui sa selectezi plata cu suma integrala! Deci NU “in rate pe factura”. Esalonarea ratelor se va face foarte usor, dupa finalizarea platii, din aplicatia Orange Money.

Conditiile de eligibilitate ale cardului le gasesti aici.

Client Orange

Muchalucha
Explorator entuziast

Problema este ca fraza este alambicata. Rata nu mi-am ales-o eu este in magazin special pentru mine pregatita de robotelul Orange. Pare ca platesti online dar fraza incurca tot. Daca eu achit online ceea ce mi se impune, de ce spune aceasta fraza ca achit inca ceva la livrare?! Adica care este diferenta asta de achitat la livrare.

Problema nu este avansul indicat clar si fara tagada. Problema este ca se introduce un element necunoscut de plata la livrare dupa ce online platesti deja avansul. Cum sa depasesti ceva ce nu poti sa depasesti ca Orange impune din start acele rate. 

Referitor la Orange Money acesta va trece la Alpha Bank care la randul ei se scrie in presa ca va fi preluata de alta banca. Deci poti sa ceri un credit la orice banca si sa iti iei telefonul de la orice vanzator fara sa te legi de Orange in vreun fel sau sa apelezi la Alpha Bank sau orice alta entitate bancara. 

Am inteles, deci nelamurirea ar fi: daca ai spus deja ok la un avans si un plan de rate, de ce iti cere sa achiti ceva in plus, adaugat la Avans, dar la livrare?

In cazul asta, nu as sti ce sa-ti spun. Doar ca, pare ca sistemul nu a luat in calcul toti parametrii (sau acei parametrii s-au schimbat poate pe parcurs) si incearca sa "re-evalueze" situatia la final. Destul de neplacut intr-adevar, dar pare mai degraba o problema de flux al utilizatorului.

Cat despre Orange Money, din cate stiu oferta nu se va schimba. Cel putin nu momentan. Pe parcurs...banuiesc ca vom vedea. 🙂 Dar da, binenteles ca poti sa ceri un credit de nevoi personale la orice banca. Ideea e ca, foarte multe dintre ele, cum probabil stii deja, au parteneriate cu anumite magazine. Deci, daca magazinul de la care vrei sa cumperi nu se afla in acea lista (si in general magazinele operatorilor de telefonie mobila nu sunt printre ele)....ai fie mult mai putine rate, fie deloc. De-aia recomandam eventual acea varianta. Dar fiecare alege ce considera ca e mai avantajos pentru el, binenteles. 🙂

Client Orange