anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Factura Platita, Serviciu Suspendat

CiprianG
Junior

 Bună ziua, am avut dintr-un oarecare motiv serviciile suspendate pentru "neplata" deși le-am plătit deja la un serviciu PayPoint. Am zis ca poate nu s-a înregistrat plata și acum am plătit direct din aplicație, cu cardul.

 

Plata în aplicație nu s-a înregistrat, dar la facturi apare acum achitată. Serviciile încă sunt suspendate, banii sunt luați. Nu reușesc sa dau de nici un operator online sau la telefon. Ce e de făcut? 

IMG_4728.png

IMG_4727.jpeg

22 Răspunsuri 22

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Nu ti-a fost de ajutor chatul din My Orange?

Din păcate nu. Și am încercat să confirm plata din aplicație dar îmi tot dă eroare cum ca suma scrisă nu e corectă și nu pot să trec mai departe de acest pas. Singura variantă a fost să le trimit mail cu poze atașate , poză la mailul de confirmare a plății pe care l-am primit ieri, 25 septembrie și o poză din aplicație de la istoricul facturilor , unde nu am nici o factură restantă 😵💫 mai era un nr de tlf unde se poate face confirmarea plății dar nu e pentru mine, eu nu locuiesc în România 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Nu o sa comentez motivele depasirii datei scadente (oricum, nu face obiectul discutiei), dar, platind prin PayPoint (tert), plata se inregistreaza in cateva zile (sper sa retin corect, dar sunt 1-3 zile, daca nu mai mult), deci Orange (sau orice furnizor care accepta aceasta metoda) nu are de unde sa stie cand ai platit.

Totusi, ai varianta confirmarii de plata (varianta pe care o consider prima optiune de confirmare cand platesti prin astfel de mod): https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17

PS: recomand plata prin MyOrange sau prin aplicatia bancara (daca ai cont bancar), chiar si prin Orange Money unde plata (chiar si prin Plata Furnizori) se poate vedea in cateva minute.

Salutare Pololica. Deci, ca sa clarific putin situatia:

a) Plata facuta la PayPoint - e o problema de la comerciant, este o situatie diferita si dupa cum am mentionat, este in curs de rezolvare.

b) Plata facuta Online - a fost facuta din aplicatia MyOrange, prin portalul de procesare al platilor aferent aplicatiei, cu introducere de card si confirmare din aplicatia mea bancara. Tranzactia apare drept fiind procesata in aplicatia mea bancara SI factura apare drept fiind ACHITATA in panoul pentru facturi din aplicatia MyOrange. Ce nu este sincronizat este:

1. Pe pagina principala a aplicatiei MyOrange, inca apare factura neachitata, aceeasi suma pe care eu am achitat-o si pe care insusi Orange o confirma pe pagina lor cu facturi.

2. Serviciile inca sunt suspendate.

 

Tin sa mentionez ca am folosit serviciul de confirmare al platilor atat prin telefon cat si prin aplicatie, si in ambele cazuri mi s-a spus ca o confirmare a platii a fost deja emisa pentru aceasta factura.

Deci ai doua plati pentru aceeasi factura? Din moment ce ai sunat la Relatii Clienti, va trebui sa astepti redeschiderea serviciilor (nu stiu cat ai intarziat, dar, daca timpul scurs de la taierea serviciilor pana la plata a fost mai maricel [doua saptamani sau mai mult], tare imi e ca va trebui sa astepti si raspunsul departamentului juridic, in sensul sa nu fi inceput procedura de executare).

Totusi, din relatarile colegilor de comunitate, cand platile se faceau intarziat (si serviciile erau taiate), se cam astepta de pe o zi pe alta redeschiderea. Nu m-am aflat intr-o situatie din asta si nu stiu sa-ti confirm timpii.

PS: la Digi, din ce imi spunea un coleg de munca, daca se taie pentru neplata, chiar daca platesti factura restanta, mai trebuie achitat 15 lei pentru redeschidere (practic, chair daca nu mai esti restant, nu poti utiliza serviciile fixe pana nu se plateste [sau nu esti de acord cu] taxa de 15 lei).

DanielaH
Moderator

@CiprianG & @Mihai540, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?

Totul in regula, serviciile au revenit in cam 2 ore pentru mine cel putin, dupa ce mi s-a raspuns pe Facebook ca situatia o sa fie urgentata (lucram remote si aveam nevoie de o conexiune stabila foarte rapid)

Super! Mulțumim pentru confirmare! Te mai așteptăm în Comunitate.