anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract TV satelitar Telekom

Elena681
Junior

Buna ziua!

Am un contract tv satelitar activat in Italia din perioada Telekom, pe care doresc sa-l reziliez deoarece parasesc aceasta tara. Cineva imi poate spune, va rog, ce trebuie sa fac? Este posibil sa trimit echipamentele prin curier direct de aici din Italia, la un sediu in Romania? 

Va multumesc anticipat!

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

Buna!

Trebuie sa trimiti o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Cererea trebuie insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", doar daca trimiti cererea prin email. Nu uita sa incluzi si un numar de telefon pentru contact.

In 30 de zile de la data inregistrarii cererii, abonamentul se va inchide, iar un consultant te va contacta pentru a stabilii detaliile necesare. Echipamentele trebuie trimise prin curier. Iti atasez o poza de pe un biletel pe care in mod normal l-ai putea lua din orice Orange Store/Shop, daca ai fii in tara. Pe acest biletel ai datele de livrare pe care trebuie sa le contina coletul. De la data inchiderii abonamentului ai 5 zile in care echipamentele trebuie sa ajunga la depozitul Orange, asa ca e o idee buna sa le trimiti din timp.

Daca ai nevoie de orice alte detalii, poti suna din orice retea (inclusiv din strainatate) la 0040374300300 sau +40374300300

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Pentru reziliere, trebuie sa trimiti un email la adresa rezilieri@orange.com impreuna cu o copie de buletin si motivul rezilierii.

Cat despre echipamente, atata timp cat poti sa asiguri transportul in siguranta, nu vad care ar fi problema. Echipamentele trebuie trimise intr-un sediu Orange Romania Communications. Daca vrei, poti sa confirmi asta direct la adresa de mail de mai sus, sau la infoclienti@orange.com.

Ca idee, pentru Bucuresti, este unul la adresa: Drumul Taberei Nr. 41, București, 061361.

Client Orange

Blue12
Senior

Buna!

Trebuie sa trimiti o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com sau la acest link https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Cererea trebuie insotita de o copie dupa buletin cu mentiunea "sunt de acord cu furnizarea acestei copii catre Orange Romania Communications S.A.", doar daca trimiti cererea prin email. Nu uita sa incluzi si un numar de telefon pentru contact.

In 30 de zile de la data inregistrarii cererii, abonamentul se va inchide, iar un consultant te va contacta pentru a stabilii detaliile necesare. Echipamentele trebuie trimise prin curier. Iti atasez o poza de pe un biletel pe care in mod normal l-ai putea lua din orice Orange Store/Shop, daca ai fii in tara. Pe acest biletel ai datele de livrare pe care trebuie sa le contina coletul. De la data inchiderii abonamentului ai 5 zile in care echipamentele trebuie sa ajunga la depozitul Orange, asa ca e o idee buna sa le trimiti din timp.

Daca ai nevoie de orice alte detalii, poti suna din orice retea (inclusiv din strainatate) la 0040374300300 sau +40374300300

Buna!

In formularul pe care trebuie să-l completez, la sectiunea adresa (care e camp obligatoriu deci nu pot continua daca nu completez), nu am optiunea pentru străinătate. Nu pot completa cu o adresa din Romania pentru ca il am instalat in Italia. Nici macar numarul de telefon nu-l pot trece.

Ma poti sfatui cum sa procedez in cazul asta?

Multumesc anticipat!

Atunci poti sa trimiti cererea la rezilieri@orange.com, prin email

Lasi prin email numarul de telefon. Cu adresa serviciilor nu cred ca au ce face.

Am trimis prin mail, sper sa fie luat in considerație!

Va fii, stai linistita.