la 02-11-2022 07:55 AM - editat ultima oară la 07-11-2022 02:42 PM de DanielaH
De 4 luni de zile nu pot folosi telefonul din cauza branșamentului rupt
Trimiteti-mi o echipa în teren
la 02-11-2022 08:53 AM
Salut Stancu,
Bine ai venit in Comunitate!
Noi aici in Comunitate suntem in pare parte clienti ca si tine. Ceea ce inseamna ca nu avem acces la situatia locala si, evident, nu putem trimite echipe pe teren.
Pentru asta, trebuie sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 (din Orange), 0374 300 300 (din orice retea) sau pe chat-ul Djingo, si sa mentionezi aspectele de mai sus.
Mult succes!
la 02-11-2022 09:05 AM
@Stancu: Bun venit în Comunitate. Orange va avea nevoie de mai multe detalii. ”Branșamentul” este de obicei la energie și apă, tot acolo, în acel domeniu clientul fiind ”racordat”. În cazul comunicațiilor discutăm despre ”conectare”. Apoi, este necesară precizarea localității, stradă eventual, detalii (dacă le cunoști) despre afectarea și altor vecini în zonă (fiind vorba despre deteriorarea infrastructurii din zonă). Superficialitatea nu ajută pe nimeni, însă poate pune paie pe foc. Revino pe topic cu detalii mai exacte.
la 02-11-2022 09:53 AM
Cred că se referă la un fir rupt în echipament, vreun fir de cupru lipsă, posibil să fie clienti puțini și să nu renteze reparația.
la 02-11-2022 10:15 AM
Dacă este vorba despre ”rack” sau ”cutia de distribuție aferentă FO” atunci acolo se cheamă ”acces neautorizat”. Dacă este vorba de router, acel device cam de unică folosință nu prea are fire care să se deterioreze decât la intervenție mecanică, iar aceasta înseamnă ”bye garanție”.
la 02-11-2022 11:02 AM
Intrebare inainte de orice alta intrebare: ai stat 4 luni (adica 120 zile???) fara sa folosesti semnalul si nu ai facut nimic? Cu scuzele de rigoare, dar esti clientul perfect (pentru orice furnizor). Sa fi stat 2 zile fara semnal si le dadeam cu antena in cap (nu cred ca la propriu, dar sigur stateam pe capul lor sa rezolve).
Revenind la subiect: ce demersuri ai facut pana acum?
la 03-11-2022 06:20 AM
Salutare!
Sună la 300 sau 0374300300, din orice rețea, scrie-le din secțiunea Contact (https://www.orange.ro/contact/ )sau pe chat și rezolvă problema. Din păcate, noi aici nu te putem ajuta și sper să reușești cumva!
Baftă!
la 07-11-2022 02:43 PM
@Stancu, ai luat legătura cu colegii noștri? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor