anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot accesa Orange 5G pe One Plus 8 Pro

zagado26
Junior entuziast

Salutare tuturor!

Povestea mea e următoarea: am portat numărul de la Vodafone la Orange, pentru un abonament cu 5G.

Am primit primul sim, nu am avut frecvenţa 5G, şi după mai multe telefoane la CC mi s-a spus că aş fi primit un sim de test destinat angajaţilor Orange care, evident, nu mergea pe 5G.

Aşa că l-am schimbat dar nici cu cel nou nu merge.

Am vorbit de m-am săturat cu cei de la CC care se jură că au făcut toate setările pe contul meu, şi profil 5G şi opţiunea 5G activată pe cont, dar tot 4G am.

Cellmapper îmi arată 5G Restricted.

Am pus sim-ul în telefonul soţiei, la fel.

În seara asta am luat sim-ul unui amic, sim Orange 5G şi am avut semnal 5G în casă iar cellmapper îmi spune evident 5G available.

Există vreo soluţie?

Mulţumesc

 

23 Răspunsuri 23

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Client ORO sau OROC (fostul Telekom Fix)?

Client Orange

zagado26
Junior entuziast

OROC, când am făcut portarea nu știam de cele două.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Asta s-ar putea sa fie problema.

Dar...mai poti incerca o chestie.

Activeaza Shizuku, intra in Pixel IMS si reseteaza setarile (Reset All Settings). Eventual incerca si Restart IMS Configuration.

Daca nu merge, si alte SIM-uri de ORO (nu OROC) functioneaza...there's your answer. 

Problema e de suport pe partea telefonului, specific pentru OROC. Probabil ca se va adauga la un moment dat... Dar mai rapid ar fi sa te portezi in ORO sau sa achizitionezi un SIM/eSIM prepay de ORO.

Client Orange

zagado26
Junior entuziast

Fiind în perioada contractuală se poate face portarea din OROC în ORO? Sunt detalii care îmi scapă.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Se poate... dar nu fara a plati despagubiri. Din pacate, au fost (si inca sunt) destule persoane care au fost cumva convinse ca ORO si OROC sunt acelasi lucru si si-au facut abonament la OROC. Si la fel ca si tine, nu au 5G pe anumite telefoane. Pentru ca suportul software e muult inferior fata de ORO. Deci, daca nu ai fix device-urile compatibile (si lista e foarte mica)...nu va merge.

Deci din pacate, nu se poate porta fara taxe. Dar...cu cat te portezi mai repede, cu atat taxele vor fi mai mici, pentru ca perioada in care ai fost abonat e mult mai mica.

Client Orange

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Inainte de toate, mai verifica o data sa fie 5G-ul activat pe cont de la ei. Sa verifice ca lumea, ca aparent in alte cazuri, zic ca e activat si de fapt nu e.

Client Orange

zagado26
Junior entuziast

Abia a trecut o lună și nu am luat și telefon așa că n-ar trebui să fie mult de plată.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Suna, intreaba, confirma. Daca ti se pare ca ti se da o suma "din burta", cere sa-ti spuna, concret, ce reprezinta acea suma. Cum a fost calculata de s-a ajuns la acel rezultat.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Și eu cred că tot la incompatibilitatea softului cu OROC poate fi. Mai ales dacă spui că ți-a funcționat cu sim de ORO al amicului sau cel puțin așa lași să se înțeleagă.

O să fie mai complicat, dar le poți da alternativa să îți rezolva problema. În același timp, dar nu se știe cât de repede, este foarte posibil să se realizeze și fuziunea OROC în interiorul ORO. Dar repet, nu se știe când și cum, mai ales că la OROC este și statul acționar și e poveste lungă.

Baftă multă!

DanielaH
Moderator

Salut, @zagado26!

Îmi pare rău pentru situația semnalată de tine.

Putem ruga și noi colegii de la Orange Romania Communications să verifice profilul SIM-ului tău. Dacă vrei, ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat. Mulțumim.

zagado26
Junior entuziast

Bună dimineața,

Am trimis mesaj privat.

Mulțumesc.

zagado26
Junior entuziast

Am observat că din greşeală am pus de două ori imaginea cu 5G available, o pun acum pe cea cu 5G restricted.

DanielaH
Moderator

Salut din nou!

Am transmis situația ta colegilor de la departamentul tehnic. Mi-au spus că există deja un ticket deschis pentru numărul tău, deci problema este încă în analiză și se caută o modalitate de soluționare. Mai trebuie doar puțină răbdare 😀.

Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

zagado26
Junior entuziast

Da, aşa este, dar situaţia trenează de 10 zile.

Presupun că nu sunt singurul cu probleme, eu am toată înţelegerea şi răbdarea dar totuşi sunt 10 zile.

O să anunţ aici dacă s-a rezolvat sau nu.