anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Introducere abuziva in biroul de credit

Viomarin
Începător

Bună ziua, 

Am avut un abonament pentru un router portabil care l-am inchis la fostul Telekom. Abonamentul a continuat rezultand indatorarea mea cu 150 de lei despre care am aflat ulterior sunandu-ma cineva de la orange. Suma a fost platita, am sunat inapoi pentru confirmare si totusi am fost introdusa cu istoric negativ in biroul de credit.  Mentionez ca asta se intampla prin primavara/vara 2023 si abia acum am aflat ca sunt introdusa in biroul de credit. Nu mai am dovada pe mail pentru ca a fost acum mult timp. Normal, după confirmarea la telefon nu ar fi trebuit sa nu se mai continue cu introducerea mea in biroul de credit? De ce daca am platit totusi au mers  mai deoarte cu asta ? Mi se pare un abuz. Va rog sa ma ajutati sa solutionam problema.

11 Răspunsuri 11

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Viomarin, bun venit in Comunitate!!!

Daca plata a fost facuta si a fost stinsa datoria, nu ar fi trebuit sa ajungi pe lista  neagra.

Ai dovada platii datoriei si inchiderii acelui abonament?

Cine te-a anuntat ca esti pe lista neagra?

Datoriile catre companiile de telecomunicatii, din cate stiu eu, nu apar in birourile de credite, ci doar datoriile bancare. Daca amenintarea e de la vreun recuperator, poate fi doar o pacaleala, sa mai stoarca niste bani.

Nu mai am dovada platii, a fost pierduta prin sute de mailuri si nici nu stiu de la ce firma a venit ca sa pot cauta. Eu am sunat imediat dupa ce am facut plata inapoi si am dat numarul tranzactiei si mi s-a spus ca este totul ok. Am aflat acum cateva zile la o filiala a unui operator incercand sa fac o rata pentru un telefon.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Cauta si tu mailuri de la Orange sau Orange Communications. Daca nici asa nu gasesti, intra pe chatul My Orange si cere acolo o dovada a platii. Mai stii cam in ce perioada ai platit datoria?

Noi suntem o comunitate de clienti, nu te putem ajuta in situatia asta decat cu sfaturi.

eu am fost sunata direct de firma de colectare datorii si mi-au dat un link de plata, am platit si apoi confirmarea nu cred ca a venit de la orange. M-ar ajuta daca ati sti cu ce firme de colectare datorii lucrati sau lucra in trecut Telekom ca sa pot suna la ei, altfel nu stiu ce sa fac, am tot cautat si mail si sms si nu gasesc nimic

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Ti-am explicat ca noi suntem clienti Orange, nu stim exact cu cine lucreaza Orange. Incearca EOS KSI, Kruk... Nu trebuia sa platesti la recuperatori, ci direct la Orange. Ce sums era?

150lei, o sa incerc sa sun, multumesc!

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

E o suma mica, nu trebuia sa te bage pe lista neagra telecom, dar nesimtiti cum sunt, ti-au luat si banii, te-au si blocat. 😞

Salut! 

Dacă plata ai făcut-o cu cardul accesând link-ul, dovada o regăsești în extrasul de cont. 

Anonim
Neaplicabil

Datele negative raportate la Biroul de Credit se referă la:

  • clienții cu restanțe la credite mai mari de 30 de zile și cu sume restante mai mari de 10 lei;

Nu mă există limite totul este robotizat nu se mai tine cont de nimic lipsa de umanitate.

Datele tale se vor șterge după 4 ani.

Încearcă să ei legătură și cu Orange/Telekom printr-o cerere care să conțină și dovada platii pentru a te scoate din evidenta.

 Nu te baga nimeni în biroul de credit pt un abonament la telefonie, cablu, net. Doar în preventel te introduce dar nu are nici o treaba cu băncile. Am un prieten care a dat teapa de 10000 lei la Vodafone și și-a făcut un credit ipotecar după câteva luni și nu la afectat cu nimic. In biroul de credit se introduc doar restantele bancare și de la ifn, atat

DanielaH
Moderator

@Viomarin, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?