anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Facturi emise după desființarea serviciilor de telefonie+TV+internet

CORIS1995
Junior

În data de 05.12.2022 am înaintat o cerere de reziliere a contractului cu Orange ( telefonie fixă, TV, internet -nr. cerere 10521539846). Pe 07.12.2022 am primit mesajul în care se confirmă că cererea de reziliere a fost procesată, desființarea serviciilor fiind planificată pentru 05.01.2023. Pe 22.12.2022. la sediul Orange Romania Communications S.A. Ploiești prin procesul verbal NIRC/4289686 întocmit de dl.Iliescu Cosmin au fost predate echipamentele, respectiv Viewing Card-NDS 2 buc., STB HD Samsung 7362 2 buc. și Router ZTE Speeport Entry II 1 buc. Cu toate acestea, au fost emise două facturi, pe 06.01.2023 și 06.02.2023 în care se facturează servicii de televiziune, internet, chirie echipament și servicii de telefonie fixă pentru lunile ianuarie și  februarie (echipament deja predat așa cum am menționat și nr. de telefon nealocat începând cu 05.01.2023 aspect verificat prin apelarea nr. respectiv). Nu înțeleg cum este posibil ca într-o companie cu pretenții și respectabilitate să existe o comunicare atăt de defectuoasă. Cum să procedez? Să plătesc facturi pentru servicii inexistente și apoi să alerg să-mi recuperez prejudiciile? Să las facturile să "curgă" și apoi să mă împotmolesc în litigii aberante? Să mă adresez oficiului pentru protecția consumatorului? În centrele Orange mi s-a spus cä nu pot fi ajutată nicicum, contractele preluate de la Telekom dau mari bătăi de cap și se ocupă doar Orange Communications de ele. Iar Orange Communication pare o nebuloasă extrem de îndepărtată în acest Univers al comunicațiilor.🤔

16 Răspunsuri 16

dorelut
Junior entuziast

@CORIS1995 

https://sesizari1.anpc.ro/

Am citit toate modalitățile de rezolvare expuse de așa zișii " clienti" Orange. Folosește link- ul de mai sus adresat la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, le expui tot ce s-a întâmplat, "amiabil" nu ai reușit rezolvarea problemei și atașezi dovezile in format jpg, pdf...etc. Ei se vor ocupa de problema ta și în 30 de zile primești răspuns oficial la problema ta.

Așa am rezolvat multe probleme legate cu multi operatori: Emag, Electrica, Enel si chiar cu un service Opel ( funcționau fără licență Opel si taxau prețuri de " dealer Opel").

Succes...

Mulțumesc mult, iau în calcul alternativa propusă de tine ca ultimă soluție.👍