Factura emisă aiurea de Orange România Communication
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2022 12:48 AM
salut.
tot primesc facturi de plata de la Orange România Communication, as dori să stiu daca aceste facturi au legătură cu yoxo? deoarece eu plătesc și factura yoxo (retragere automată după card) și imi vin și alte facturi de la orange, eu nu am avut orange niciodată am avut Telekom care la finalul abonamentului am facut portare la yoxo, iar acum nu inteleg ce sunt cu facturile astea care vin?
tot primesc facturi de plata de la Orange România Communication, as dori să stiu daca aceste facturi au legătură cu yoxo? deoarece eu plătesc și factura yoxo (retragere automată după card) și imi vin și alte facturi de la orange, eu nu am avut orange niciodată am avut Telekom care la finalul abonamentului am facut portare la yoxo, iar acum nu inteleg ce sunt cu facturile astea care vin?
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2022 01:01 AM
Bun venit! Ai avut cumva servicii fixe (telefonie fixa, internet fix și mobil asociat) de la Telekom România Comunications? Poate ai mai avut perioadă contractuală și când ai portat pe Yoxo de pe OROC pe ORO ai rămas agățat cu vreun serviciu. Cel mai potrivit lucru, este să iei legătură cu serviciul clienți și sa te lămurească, prin apel la 300, chat Djingo din My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-08-2022 07:35 AM
Salutare!
Eu zic să îi suni sau să depui o sesizare in secțiunea Contact, pentru a elucida misterul. Mi se pare destul de neplăcută situația prin care treci, dar, din păcate, doar ei te pot ajuta.
Poți să le scrii aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2022 12:17 PM
@Adi Petre, s-a clarificat situația cu factura?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2022 12:41 AM
Încă nu, nu răspunde nimeni la telefon din partea orange.. Voi mai încerca și zilele următoare să i-au legătură cu cineva.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2022 09:06 AM
Încearcă în combinația asta 1-1-1-0. Sigur, aștepți să spună robotul ce are de spus la fiecare etapă. Succes!
