anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura - cum pot confirma plata

Ioana11
Junior

Cum pot confirma plata facturii, am platit.o si inca apare pe aplicatie suspendat

1 Soluţie acceptată‚

Ai aici toate detaliile: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16

Concret:

"Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată.

 

Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante

Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orangefără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați

În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Am un total de 20 de min in care am facut ce mi.a spus robotul,dar de consultant eu nu am dat

Incearca ramura 1-1-1-0. Indiferent despre ce vorbeste robotul. Ideea e sa te transfere la un operator. De acolo te descurci.

Client Orange

VasT
Explorator entuziast

In mod normal se actualizează instant plata iar serviciile se reconecteaza in aproximativ 30 de minute . Dacă e vorba de telefon trebuie repornit, dacă alt serviciu trebuie repornit modemul/receiverul etc. Nu este o regulă dar e mai sigur ca se va reconecta. Sau in Call Center dacă nu merge așa .

Melinda1
Începător

Buna seara alalaieri am platit factura telekom dar mi a tras din ce trebuie factura orange

Salutare, @Melinda1 ! Bine ai venit în Comunitatea Orange! Ne poți ajuta cu mai multe detalii? Ai plătit factura pentru Orange Romania Communications? Prin ce modalitate ai făcut plata?