anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factură Orange Communications - au adăugat un abonament de voce mobilă

LUCICA16
Junior

Bună seara. Vă mulțumesc de ajutor. Încă o surpriză la factura mamei. Au adăugat un abonament la servicii de voce mobilă, după ce au instalat fibră la TV și după ce mama a semnat contractul numai pentru servicii TV. Contract pentru servicii TV semnat acasă  pe 5 ianuarie. Cel pentru  servicii de voce mobile a fost făcut pe data de 27 ianuarie într-un magazin Orange comunication din orașul Constanța. Așa au spus la telefon cei de la Orange Communication. Ori mama în ziua aceea nu a fost în acel magazin și nu solicitat niciodată abonament la telefon. Cartelă nu a primit cu nr de telefon în schimb a trebuit să plătească factura. O să primească banii înapoi vreodată?! Nu cred

Eu cred că un angajat care a avut acces la contractul mamei a adăugat un act adițional. Am rămas dezamăgite. Atenție pensionari. 

8 Răspunsuri 8

Anonim
Neaplicabil

Buna ziua,

Cereți rezilierea contractului.

In cazul in care reprezentanții Orange nu doresc rezolvarea problemei și sunteți sigură că nu ați semnat pentru acel abonament puteți face o plângere către ANPC.

Vio73
#StarMember

Salutare!

O sesizare din secțiunea Contact (Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

 Acolo povestiți tot ce ați spus și aici și să sperăm că se va rezolva situația în mod favorabil.

Succes!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Clasic. Absolut clasic. Asta e tot ce pot sa spun. Cineva trebuia sa-si faca target-ul de abonamente ca sa-si ia bonus. 

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salutare!

Depuneți sesizare la Orange pe numele angajatului și plângere la poliție pentru înșelăciune, poate așa se vor mai cuminți angajații.

LUCICA16
Junior

Atâtea telefoane.... Au dat termen de reziliere pe 20 martie. Magazinul cu pricina inchis temporar. Bătaie de joc. 

dragosbrm
Explorator entuziast

Bună! Eu la un moment dat am sesizat pe factura bunicului meu 3 NUMERE DE MOBIL pe factura OROC. Am rămas șocat. Il sunau pentru reînoirea contractului de fix,tv și internet,iar de fiecare dată mai adăugau câte un număr. Am rezilitat tot,iar numărul de Fix l-am portat în Orange, activându-i acolo din nou tv și internet. Jalnic..

Blue12
Senior

Asta seamana cu apelul in care au incercat sa-mi bage pe gat inca doua contracte de fibra. Faceti sesizare la ANPC daca nu va ajuta nimeni de la OROC, e foarte usor si chiar se rezolva, si incercati sa faceti rost de contractul pentru acel abonament de voce. Pe prima pagina, in coltul din dreapta-sus scrie numele agentului care a incheiat contractul. Reclamati-l neaparat la politie, nu la Orange, sa se invete minte.

Link pentru reclamare catre ANPC: https://sesizari1.anpc.ro/

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Blue, problema este la Orange. Este o problema de mentalitate si o problema de business. Oamenii aia sunt impinsi sa faca target de abonamente. Evident, FELUL in care o fac nu e ok deloc. Dar problema de fond este la Orange, si probabil la management-ul intern care ii tot impinge la chestii de genul asta. Pentru ca foamea nu e atat de bani, cat de abonamente. Am tot spus chestia asta de atatea ori. Problema nu e de bani, problema e ca vor un venit asigurat, pe 24 de luni. Bani vin si din reincarcarile lunare ale clientilor prepay. Si acela este un venit lunar. Dar nu e asigurat de un contract. Deci nuuu, acela nu e suficient. Trebuie sa fie siguri, cu contract, ca banii aia vin in fiecare luna. Si pe de o parte, inteleg asta. E normal. Dar in loc sa te focusezi sa ai clienti multumiti, care n-au de ce sa plece in primul rand, tu te focusezi pe cat mai multe abonamente. De-aia zic ca problema este de mentalitate, nu atat de dorinta de profit. Pentru ca profitul il poti face si prin alte metode, MULT mai ortodoxe. Fara sa inseli oamenii, fara sa le inseli increderea in brand-ul tau, si fara sa incalci legea. Se poate. Dar nu cu mentalitatea asta.

Client Orange