anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Decodoare OROC (Dolce Romtelecom)

dragosbrm
Explorator entuziast

Salut! Am o situație mai rar întâlnită.

Am închis acum jumătate de an abonamentul bunicului de la OROC (Telefonie fixă și internet prin ADSL, Televiziune prin Satelit), pentru ca a decedat.

Când am închis,trebuia să predau toate echipamentele (2 decodoare HD Samsung, Un decodor SD Huawei Dolce si 4 cartele, un decodor era propietatea clientului).

Când am schimbat decodoarele de pe SD pe HD(erau mult prea depășite, și la unul se auzea și un sunet ciudat) , cele vechi le-am dus în pod(crezand ca dupa 15 ani de abonament sunt propietatea bunicului, si nici nu am fost informat cand am facut schimbarea ca as fi putut sa le predau) , iar cand a trebuit sa le predau, nu le mai gaseam. Asa ca am dat doar 2 decodoare HD și 2 Cartele, ultima factura venind cu 150 lei mai mult pentru aceste 2 decodoare banale.

Astăzi făceam curat prin pod,și le-am găsit. Ideea e că nu am ce face cu ele, am vorbit la telefon cu un consultant OROC, dar nu mi s-a spus nimic concret.

Eu aș vrea să le duc înapoi într-un sediu OROC,dar nu știu dacă mai primesc ceva pe ele(oricum nu asta este ideea dar macar sa le primeasca), si daca le vand pe OLX nu stiu daca cineva ar putea sa le activeze.

Mă poate ajuta cineva cu ceva sfaturi, informatii? Mulțumesc!😁

 

 

1 Soluţie acceptată‚

dragosbrm
Explorator entuziast

Un mic update...

Am vorbit cu o doamnă de la comercial, a spus ca odata ce am dat acei 150 lei practic am cumpărat echipamentele, iar decodoarele nu pot fi activate pe alt cod de abonat, mai ușor de spus, sunt numai bune de aruncat la gunoi. Mulțumesc tuturor pentru păreri!

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, dacă le-ai și plătit, nu cred că se va mai putea primi ceva. Dar nu se știe niciodată, deci poți încerca. Le faci o sesizare din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj sau poți alege orice altă metodă de acolo):

https://www.orange.ro/contact/

Sau din aplicația My Orange ( de pe telefon) - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator) și acolo le poți scrie.

Baftă!

dragosbrm
Explorator entuziast

Am vorbit din nou cu o doamnă, și mi-a spus ca este posibil să pot primi banii inapoi, dar nu știe exact deoarece ea era de la tehnic și nu comercial.

Mulțumesc!

Mai încerci și sper să reușești!

Succes!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Recomand să folosești pagina de contact. Custodia este custodie și trebuie predata.

La mine la muncă am avut un token la o banca și am actualizat datele de contact mergând pe acces online prin parola și sms. Cei de la banca ne-au spus ca trebuie sa predam tokenul (nu-l aveam la mine la momentul actualizării) și vor storna tarifarea lui în momentul predării fizice. Bine, suma era 50 de lei, dar merita sa întrebi. Poate le primesc și storneaza penalizarea pentru 

dragosbrm
Explorator entuziast

Da, nu le gaseam pe cele SD la acel moment, oricum suma de 150 lei nu este o suma ff mare, dar nu am ce face cu acele decodoare și aș vrea măcar să le vând sau să le dau inapoi la orange decat sa le pun direct în tomberonul de gunoi. Sunt de când a activat serviciul Dolce bunicul meu prin 2007, iar întotdeauna când dorea să vizioneze ceva HD îi spunea sa apeleze 1234 sau 0766121234. Așa că ii comandasem altele iar tehnicianul spusese că cele 2 decodoare sunt propietatea bunicului, de aceea au fost uitate! Oricum, mulțumesc!

Anonim
Neaplicabil

Decât să le arunci la gunoi mai bine le dai spre reciclare sau le donezi unei persoane care le poate folosi.

In ceea ce privește furnizorul care a încasat deja contravaloarea decodoarelor mi-e greu sa cred că îți va returna banii.

Dar nu pierzi nimic dacă încerci așa că mult succes.

dragosbrm
Explorator entuziast

Păi asta este ideea, banii nu ma interesează. sunt 150 lei, dar macar sa le dau cuiva care le poate folosi, dar din cate am inteles nu cred ca se mai pot reactiva. O sa sun in dimineata asta la OROC, ieri cand am sunat departamentul Comercial era inchis, ei se ocupa de decodoare

dragosbrm
Explorator entuziast

Un mic update...

Am vorbit cu o doamnă de la comercial, a spus ca odata ce am dat acei 150 lei practic am cumpărat echipamentele, iar decodoarele nu pot fi activate pe alt cod de abonat, mai ușor de spus, sunt numai bune de aruncat la gunoi. Mulțumesc tuturor pentru păreri!

Anonim
Neaplicabil

Un răspuns previzibil având în vedere că și decodoarele au o vechime mare.