anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum plătesc factura Orange Romania Communications?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Factura lunară va fi emisă la aceeași dată. 

Pentru clienții care au servicii fixe și mobile de la un singur operator, aceștia vor primi o singură factură. 

Pentru situația în care există servicii fixe și mobile, atât de la Orange, cât și de la Orange Romania Communications, se vor primi în continuare 2 facturi diferite, în zile diferite, conform contractului semnat cu fiecare operator. 

Factura în format PDF pe e-mail nu se mai trimite (din motive de GDPR), dar poate fi vizualizată oricând în contul My Orange Fix (accesat pe calculator sau în browser varianta web și în aplicația mobilă). Pentru primirea notificării de emitere a facturii se poate activa din cont factura electronică, însa nu se va primi și factura propriu-zisă atașată, ci doar notificarea.

1. Daca vei dori să faci plata facturilor în magazin, ai la dispoziție magazinele Orange (www.orange.ro/shops)

2. Plată numerar:

  • Punctele de plată Pay Point şi Centru de plăți un-doi – cu prezentarea facturii.
  • Băncile: Alpha Bank, BRD Groupe Société Générale, CEC Bank, Credit Europe Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, GarantiBank, First Bank, UniCredit Bank.
  • Rețeaua Westaco Express.

3. Plată la bancomat (ATM) - Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, First Bank, UniCredit Bank şi la GarantiBank prin scanarea codului de bare de pe factură, întreaga rețea de bancomate fiind prevăzută cu cititor cod de bare.

 

Dacă vreți să plătiți factura online aici sunt variantele posibile: https://comunitate.orange.ro/questions/2950873-plata-online-facturii-orange-romania-communications

 

*document updatat în 28.03.2022

1 Răspuns 1

Anonim
Neaplicabil
Trebuie adaugate la numerar si Terminalele Qiwi România, vad ca Orange este partener https://qiwi.ro/Mobile.html#facturi