la 22-03-2023 05:32 PM
Buna Ziua,
Am primit confirmarea privind rezilierea contractului, prin SMS, dar nu am primit confirmarea ridicarii echipamentelor aferente (cost suportat de mine (29 RON)), asa cum am convenit in timpul discutiei telefonice cu persoana de la Orange care m-a contactat dupa ce am depus cererea de reziliere. Unde sa ma adresez pentru a avea confirmarea ca echipamentele vor fi ridicate de Orange sau altcineva autorizat Orange, asa cum am convenit telefonic? Va multumesc anticipat.
23-03-2023 08:38 AM - editat 23-03-2023 08:40 AM
@atze1964, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
Dacă serviciile sunt de la Orange Romania Communications, vei fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru ridicarea echipamentele de la locatie.
Dacă ești client Orange va trebui să predai echipamentele într-un Orange Shop.
Uite aici mai multe detalii.
la 22-03-2023 07:26 PM
Salutare!
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, le poți scrie aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Iar dacă ai de la Orange Romania, le poți scrie aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sigur, poți să îi și suni la 300 sau 0374300300, apoi să alegi o variantă de a intra în legătură cu un consultant ( 1-1-1-0 sau altceva), dar e mai bine să le scrii, pentru că vei avea și un număr de înregistrare și un răspuns scris sau te vor contacta.
Baftă!
23-03-2023 08:38 AM - editat 23-03-2023 08:40 AM
@atze1964, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
Dacă serviciile sunt de la Orange Romania Communications, vei fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru ridicarea echipamentele de la locatie.
Dacă ești client Orange va trebui să predai echipamentele într-un Orange Shop.
Uite aici mai multe detalii.
la 21-04-2023 05:22 PM
Pt returnare ai termen 5 zile ,iar magazinul Orange Shop este închis temporar ,nu se știe pana când. Sunt di n Constanta